It is currently 10 Feb 2025, 18:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 Jun 2015, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Salut tuturor,

Stie careva pe testatelea cat tine M32 ca si cuplu?
Situatia este in felul urmator:
- am un crosswagon q4 caruia i s-a pus o turbina mare (GTB1856) si merg undeva gen 2.9 bari cu ea si 95mm3/i (probabil sunt pe undeva pe la 430Nm/225HP la volanta)
- capacul de la cutia de viteze a avut o spartura si l-am inlocuit cu unul de la o masina identica, pastrand insa colivia exterioara de rulment conic (cea prinsa prin presare pe capac) de la cealalta masina
- ambreiajul a fost intarit cu kevlar
Pe masura ce puterea masinii a fost crescuta, in viteza a 6-a (doar acolo) se aude un fluierat dupa 3000rpm (pe zona de max torque) si cutia se "opinteste" transmitand miscari de balans in schimbator.
Daca revin la harta stock, zgomotul nu mai este acolo.
Nu ma prind daca zgomotul este de la:
- capac diferit de cutie (si colivie nealiniata)
- problema clasica cu rulmentul de M32 (dar cu putere stock nu mai apare)
- problema de ulei de cutie care iese din parametri, probabil din cauza puterii crescute (si sincer, si problema cu rulmentul tot de la lubrifiere apare)
- volanta care se plange de cuplu prea mare
- tampon anticuplu care nu mai tine cutia pe pozitie
- pur si simplu cutia nu mai tine puterea respectiva.

Are cineva experienta cu asa ceva?

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2015, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Si eu sunt interesat de acest lucru. Eu am cutie 6+1 de pe 166 2.4 jtd 136cp.


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2015, 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
A-ha, și tu ai c530.5.31, se pare ca e ceva Alfa Romeo / Fiat și nu e M32 care a fost adăugat mai târziu pe 1.9 pe 159.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 10 Jun 2015, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Aparent problema vine de la volanta, trebuie limitat cuplul (cum mi-a sugerat si Tibi, caruia ii multumesc din nou).
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ost3977534" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2015, 11:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Dar tu esti sigur ca e m32? Stiam ca au fost puse doar pe opeluri si de la 159 incoa. Nu am vazut-o pe nici un 156.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2015, 16:42 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Tocmai, nu este m32, am corectat mai sus.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited