De ceva vreme Gagica a cedat nervos in urma unui exces de viteza. Pentru cei care nu au urmarit tipicul pe Fb
Problema In urma cu ceva vreme am reusit performanta sa termin motorul de pe GT.
Dupa un fum negru si gros la o viteza putin peste legal motorul a decedat. La verificari am constatat lipsa compresie pe cilindru 4.
Prima parere a fost ca din cauza turbinei am trecut pe ulri si am nenorocit pistonul. Se pare ca turbina este ok si problema a aparut de la un injector ( de care am fost anuntat ca este putin mai slab decat restul dar nu am bagat in seama si am uitat.)
Mod de rezolvare In prima faza am vrut sa incerc un JTDm de 170 sau chiar mai mult 1.9 TTid de pe SAAB, dar pentru a nu ma complica complet am decis sa cumpar un motor de GT de care sunt sigur ca sa potriveste fara alte tigani.
Timp de rezolvare Inca nu am inceput lucrarea pentru ca daca tot este "deschisa" vreau sa pun o turbina mai mare care cere un intercooler mai mare ( si nu am sponsor inca ). Pentru cei interesati am dat de urma unui individ care face intercoolere pe dimensiuni speciale la preturi incepand de la 700 ron. Mai am nevoie de dimensiuni.
2 ore pentru verificari in service
o ora adus masina acasa ( tractata )
Costuri o sticla de tuica - transpotrul
UpGrade Motorul a fost cumparat ( 90.000 declarati de vanzator ) turbina mai mare a ajuns acasa
INTREBARE Avand in vedere noua turbina mai mare asa cum am zis mai sus am hotarat sa ii maresc intercoolerul precum cel din imagine.
Attachment:
DSCN3061.JPG [ 83.18 KiB | Viewed 3080 times ]
Daca cumva stiti pe cineva care a facut modificarea asta si stie dimensiunile maxime pe care pot sa le folosesc astept informatiile de la voi.
O alta modificare pe care vreau sa o fac ...radiatorul pentru racire ulei precum cel din imagine.
Attachment:
racie ulei.jpg [ 20.24 KiB | Viewed 3080 times ]
Ma intereseaza parerea voastra. Are sens sa fac asa ceva sau nu? A mai facut cineva modificarea asta? Pe langa radiator mai trebuie sa modific ceva?
Timp de rezolvare Avand in vedere faptul ca Alfa a trecut la program de week-end, adica placere nu necesitate si urmeaza sa intre intr-un program de "reabilitare" nu conteaza cat dureaza atat timp cat iasa asa cum vreau eu.
Costuri
450 euro - motorul
250 euro - turbina si estimez ca
200 euro - intercoolerul
200 euro - racitorul.