It is currently 27 Nov 2024, 15:58

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 May 2015, 22:47 
Offline

Joined: 30 Jan 2008, 02:04
Posts: 8
Location: SF. GHEORGHE
Salutare!
Adrian sunt, fost posesor printre altele de Opel Signum 2006(model facelift) motor fiat 1.9 cdti 1910 88kw... exact ca pe noua achizitie: alfa 159 model 2008...
problema:

Porneste greu... la prima pornire a zilei, sau si la urmatoarele porniri daca a trecut mai mult timp de la oprire.
invarte de mult prea multe ori pana porneste si scoate mult fum negru.
La opel am avut o problema similara(doar ca nu scotea fum)... nu pornea la cald, problema a fost senzorul arbore cotit.

In mers are putere, se accelereaza liniar, dar in jurul lui 120 km/h are o ezitare de vreo 2-3 sec, scade si presiunea turbinei(deh are indicator) dupa care revine si accelereaza pana la vreo 200 km/h unde intervine un alt fenomen... instinctul de conservare...

o alta problema:

Opelul l-am avut in posesie vreo 2 ani si am fost extraordinar de multumit de el desi avea cred peste 300.000 km .
Am fost anul asta de revelion in austria (3 adulti, juniorul de 3 ani si bagaje) consum plin-plin 4.5% - nu sunt genul care merge "la consum"
Ce nu inteleg: cum se face ca o masina mare (opelul) 1605 kg sa consume 5% iar o alta cu aceeasi greutate, motor identic sa consume 7% ? am crezut ca are masina ceva... dar vad ca aici pe forum un consum de 7% e normal (vorbesc de extern).


Top
   
PostPosted: 31 May 2015, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Motorul de pe Alfa e tot cel de 88kW?
Din cate stiu, desi motoarele sunt identice Fiat-Opel, Opelul are alte harti, probabil inclinate mai mult spre economie.
Esti sigur ca Signumul are 1605 kg? Pana la urma e o vectra usor prelucrata...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 31 May 2015, 23:01, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 31 May 2015, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Poate trebuie curata admisia? E o problema cunoscuta asta cu depunerile pe admisie si valva EGR, la Opel nu te-ai lovit de ea?
Cat despre consum, nu stiu ce sa iti zic, poate doar ca esti norocos daca te mentii la 7%. :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 31 May 2015, 23:07 
Offline

Joined: 30 Jan 2008, 02:04
Posts: 8
Location: SF. GHEORGHE
asa scrie in cartea de identitate 1605 kg,curios sa nu ca si in cartea alfei tot 1605 kg.
ca o diferenta in cazul opelului cei 88 kw sunt la 3500 rpm iar la alfa la 4000 rpm.
cuplul este la fel.


Last edited by UADIV on 31 May 2015, 23:10, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 31 May 2015, 23:09 
Offline

Joined: 30 Jan 2008, 02:04
Posts: 8
Location: SF. GHEORGHE
marius Quote:
Poate trebuie curata admisia? E o problema cunoscuta asta cu depunerile pe admisie si valva EGR, la Opel nu te-ai lovit de ea?
Cat despre consum, nu stiu ce sa iti zic, poate doar ca esti norocos daca te mentii la 7%. :)

sper ca glumesti :?


Top
   
PostPosted: 31 May 2015, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
1. Tester
2. Curata admisia
3. Egr OFF sau inlocuit pentru ca aproape sigur e blocat pe deschis
4. fa un drum mai lung si vei vedea ca va consuma 5% ( daca este 1.9jtdm 8v )

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 31 May 2015, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Opel nu a cumparat decat motorul de la Fiat, admisia e creata de ei si difera de cea pusa pe motoarele de alfa. Le zboara swirl-urile mai ceva ca grauntele de popcorn cand le pui in tuci, alfistii se pot considera norocosi cu ce au. :wink:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 31 May 2015, 23:16 
Offline

Joined: 30 Jan 2008, 02:04
Posts: 8
Location: SF. GHEORGHE
cristianmiu Quote:
1. Tester
2. Curata admisia
3. Egr OFF sau inlocuit pentru ca aproape sigur e blocat pe deschis
4. fa un drum mai lung si vei vedea ca va consuma 5% ( daca este 1.9jtdm 8v )
am masina de 3 zile, primul lucru, testerul si apoi vedem.... :up:


Top
   
PostPosted: 31 May 2015, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Exact, in servisul unde merg mai nou signumurile cu motorul asta sunt clientii casei.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2015, 14:14 
Offline

Joined: 30 Jan 2008, 02:04
Posts: 8
Location: SF. GHEORGHE
Marius, vad ca esti din bv, ce service poti sa-mi recomanzi?


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2015, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Verifica si clapetele de swirl si bujiile...

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2015, 18:10 
Offline

Joined: 30 Jan 2008, 02:04
Posts: 8
Location: SF. GHEORGHE
Am desfacut azi supapa egr... Si era obturata cu o placuta...
Am montat egr-ul la loc dar am scos mufa, gandindu-ma ca nu va vi nici o diferenta daca egr-ul e anulat... Dar surpriza, s-a aprins martorul chek engine ,pe test eroare egr... Am sters eroarea (am o chinezarie tester obd2 care se conecteaza prin bluetoth la telefon) si am ajuns de unde am plecat.
La service meseriasu' mi-a gasit eroare pe prima treapta de la ventilator racire motor si "probabil" probleme pe returul inj. 1 si 2.
O chestie interesanta: filtrul de particule incarcat 1000%(o mie), s-a regenerat ultima data acu' vre-o 1300km iar urmatoarea regenerare dupa vreo 3000 km...
Mai apare ca gazele curg fluent prin pdf. :shock:


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2015, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
EGR-ul a fost blindat, anulat fizic, ceea ce nu e rau, mai trebuie sa-l anulezi si din soft si ai scapat de grija lui.
Problema ventilatoarelor e comuna, e bine sa schimbi rezistenta ca sa fie treaba treaba, oricum porneste direct pe treapta 2 cand se incalzeste prea tare.
Dupa ce descrii in legatura cu DPF-ul, probabil acesta e la locul lui insa i-a fost golit interiorul; iar nu e rau, dar trebuie anulat si din soft.

Cauta-l pe iluzoriu sa termine el ce au inceput altii si ai scapat de bubele frecvente la acest model. Mai ramane admisia, o cureti la fiecare distributie si mergi babateste cu masina, nu la 70 kph cu a 6-a ca babaciunile.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2015, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu mai locuiesc in Brasov de ceva vreme dar daca nu ai rezolvat iti pot da datele de contact ale mecanicului unde mergem eu.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2015, 01:29 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Masina ce o ai tu in posesie, cea de VN presupun, are EGR off si DPF off. problema cu pornirea eu o arunc catre injectoarele cu probleme pe retur.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2015, 23:25 
Offline

Joined: 30 Jan 2008, 02:04
Posts: 8
Location: SF. GHEORGHE
Mersi mult de raspuns!


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2015, 00:15 
Offline

Joined: 30 Jan 2008, 02:04
Posts: 8
Location: SF. GHEORGHE
Deocamdata am montat o supapa unisens dupa filtrul de motorina... si e mult mai bine...

O intrebare: la voi cei cu motorul asta va arata in frana de motor 2 L/%?
La masina anterioara care avea acelasi motor (signum) aveam consum 0/%


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2015, 01:22 
Offline
User avatar

Joined: 26 May 2014, 13:06
Posts: 94
Car: Alfa 159 2.0jtdm
Location: Bucuresti
Asa indica si la mine in frana de motor, 2%.Celelalte masini cu care am mai mers afiseaza 0%.


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2015, 09:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Da, 2%

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Jun 2015, 22:21 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
La Giu MultiAir tot 2% arata cu frana de motor, daca va incalzeste cu ceva :)


Last bumped by UADIV on 23 Jun 2015, 22:21.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited