It is currently 19 Nov 2024, 23:40

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 124 25 26 27 2837 Next
Author Message
PostPosted: 20 May 2015, 10:00 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Alfa 105 si 115 nu are bara Panhard ci stabilizator transversal in forma de T ,asa ca nu au cum sa apara astfel de probleme ,la 33 apare problema pt ca bara e foarte scurta (au indoit-o ca sa atenueze efectul ,dar diferenta cu care vrei sa o cobori e prea mare ,dar rezolvabila cum ti-am spus ).

135 cai nu e o putere mica ,dar greutatea transmisiei integrale si frecarile din puntea spate o vor penaliza sever ,daca lasai masina asa cum a fost si in loc de 4x4 investeai in niste axe cu came ,ar fi fost o racheta, pt ca ai fi putut beneficia de avantajul portarii chiulaselor.Autoblocant pe fata ,suspensie si anvelope bune erau suficiente (si mai ieftine si economice in exploatare ).

Eu te las in pace sa continui ,ne povestesti la Fest daca esti multumit de rezultate ,numai sa fii sincer.


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 10:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6688
Location: Brasov... oarecum.
Serban, masina a fost 4x4 din capul locului. Daca nu ma insel, in primul post descrie masina: p4 care cred ca e prescurtare pentru Permanent 4. Deci n-a investit nimic extra in sistemul 4x4 in afara poate de revitalizarea lui.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Ieri eram putin nervos pentru ca am aflat ca trebuie sa dau motorul jos ca sa scot caseta, acum am putin mai multa rabdare sa explic. Masina a iesit din fabrica cu urmatorul nume, Alfa 33 1.7 16v Permanent 4 QV, are motorul 1712 16v varianta fara catalizator 137hp/6500 rpm 161nm/4500rpm (curba cuplului e interesanta), motorul este de turatie cu Bore 87 stroke 72, axele cu came de fabrica sunt foarte agresive (cele medio stradale de la colombo bariani nu sunt un upgrade asa mare comparativ cu cele stock). Masina era initial varianta cu catalizator, 129 cai insa dupa ce m-am documentat am descoperit care sunt diferentele fata de cea fara catalizator si aparent doar axele cu came sunt diferite asa ca am cumparat axe noi de non-cat atat admisie cat si evacuare, ECU are mai multe harti si isi alege pe care merge in functie de un releu, daca scoti releul si dai un reset de soft merge pe varianta fara lambda/cat. Sistemul de 4x4 este diferit de cel anterior de pe 33 "drive is transmitted to the viscous coupling from an electromagnetic coupling normally engaged and controlled by an electronic control unit which automatically disengages during high decelerations (safety braking)." care era cu buton, asta e un sistem cu vascocuplaj, cand mergi constant merge 90% fata 10% spate insa in sarcina poate transmite pana la 40% putere pe spate, se foloseste atat de senzorii abs pentru a da puterea in spate insa si de acceleratie in sine (anticipeaza, nu prea apuci sa pierzi aderenta mai ales cu cauciucuri 205, se simte insa bine pe ploaie pe curbe). E un sistem de 4x4 care adauga masinii doar 70kg si care se potriveste mult mai bine masinii decat unul complex ca pe 155 Q4, sistemul asta nu ridica centrul de greutate ca celelalte, masina fiind boxer are centrul de greutate foarte jos si era pacat sa ridice tot motorul ca sa bage o transmisie 4x4 mai complexa de care oricum nu ai nevoie pe masina asta. Modificarile aduse la suspensie nu sunt foarte mari, -35mm arcuri H&R si amortizoare koni yellow, toata masina are bucsi powerflex mov (inclusiv la bieletele de directie). Modificarile la motor : chiulase portate de Mihai Pirjol care are si el un 33 cu care concura in trecut si care a mai facut si pentru altii chiulase, arbore usurat si echilibrat tot de el (-900grame), axe cu came varianta non-cat, injectoare ev6 in loc de ev6, au acelasi flow dar sunt mai eficiente si pulverizeaza mai bine. Sitemul de franare este si el altul, etrieri de calibra turbo (plug and play) cu discuri de 155 v6, am trecut de la 239mm la 284mm. Piese schimbate: toti rulmentii, TOTI, (la roti, la diferential, in cutie in flansele de cardan), pinion si sincron ale treptei 2 de viteza, satelitii din diferential, toti senzorii, toate bucsile, amortizoare si arcuri, toate flansele de cardan si toate tampoanele, vas de expansiune, kit ambreaj,. Masina a fost si antifonata cu silentcoating (vreo 15 kg adaugate in total ). Urmeaza: Soft de la squadra tuning olanda, evacuare si un filtru de aer K&N in carcasa originala (pannel). Masina a fost reconditionata si am facut-o exact cum mi-am dorit eu sa fi iesit din fabrica, nu e o masina de circuit e o masina de strada care are fix compromisul pe care mi-l doresc (asta ramane de vazut daca am reusit sa fac ce mi-am propus, inca nu am testat-o pe strada). In teorie masina dupa toate modificarile se va apropia de 100hp/litru, ea in varianta de 129 cai scrie in carte ca face 0-100 in 8.2 secunde asa ca nu e chiar inceata. Nu stiu daca va avea cineva rabdare sa citeasca postul asta insa eu mi-am facut datoria :lol: Probabil am uitat sa scriu cate ceva insa daca imi amintesc revin cu completari.

PS: bara panhard la 33 meu e stramba pentru ca altfel se lovea de diferential.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 10:42 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3590
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
eu am avut rabdare :wink:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 10:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Si eu! :clapping:

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Ma bucur ca ati citit, va multumesc :D Sistemul de 4x4 cica e mai tare decat haldexul (am citit pe AO) , este dezvoltat de Steyr-Daimler-Puch cei care au facut sistemul pentru G Class. Sistemul de 4x4 a fost facut initial pentru fiat panda 4x4 si a fost modificat pentru alfa 33 (pentru sportivitate nu urcari).

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 11:31 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:plecaciune: Noi iti multumim frumos !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Masina asta ar trebui inchisa intr-un muzeu dupa reconditionare :lol:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Haha nu nu o sa fie pe străzi însă nu in trafic ziua, seara sau in weekend.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6688
Location: Brasov... oarecum.
Acum totul e mai limpede si loc de presupuneri e mai putin.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 12:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Nu e chiar asa pentru ca eu am explicat tot ce am facut de fiecare data, tot parcursul proiectului e in paginile anterioare, daca ai rabdare bine daca nu aia e :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 12:24 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Auzi, rabdare sa citim... Iti multumesc pentru ca gasesti timpul sa impartasesti si cu noi din ceea ce faci. Toata stima tinere! :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Da.. 33-ul este o masina mult mai mica decat pare, are 4 metri lungime, cat un polo mai nou :lol: Teoretic 33-ul concureaza cu Golf 2 nu cu Jetta si celelalte, lucru care se vede si din diferentele de dimensiune si greutate

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Doar teoretic concureaza, practic n-are adversar! :lol: Felicitari si spor in continuare cu masina asta.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Multumesc! Sper sa o termin odata si sa vin la intalniri cu ea ca m-am saturat sa vin cu bicicleta :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7899
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Bravo ma . Multa munca pentru cineva atat de tanar . Apreciez enorm ca ai ales asta in loc sa atarni prin cluburi inecat in vodca si cine stie ce prafuri . Cam asta fac tinerii in ziua de azi si posteaza filmulete cu gulerele ridicate si manele pe fundal . Esti foaaarte tare :) .
Iti dai seama cata lume asteapta sa o vada odata gata dupa atatia ani ... Mie unul imi placea si inainte :lol:

Te rog sa nu te mai superi asa usor ca sunt sigur ca Serban vrea doar sa te ajute chiar daca crezi ca iti zice chestii pe care deja le cunosti . Are o mare experienta , rezultatele de la concursuri confirma asta si apreciez ca ajuta fara sa dea omului peste nas asa cum se practica pe aici ...
Mi-as dori sa fie macar inca doi trei ca el si probabil cu timpul tu ai putea fi unul .
Bafta inca o data si hai cu finalizarea :peace:


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
finalizeaza pe noi andrei :naughty:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 16:27 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Sper sa fie cu happy ending hahah. Merci mult pentru cuvintele frumoase, m-au ajutat mult incurajarile mai ales in momentele in care imi venea sa imi bag picioarele, au existat momente in care nu credeam ca o sa o mai vad intreaga :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 23:11 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Andrei ,ai dreptate ,Panhard-ul e curbat ca sa degajeze diferentialul ,dar motivul principal este ca punctele de ancorare de pe punte si de pe sasiu sa fie situate pe cat posibil in acelasi plan orizontal-e pura geometrie- (sigur exista toleranta dezbaterii suspensiei ) din acelasi motiv pt care acum esti suparat, ca nu se aseaza bine. Totusi daca in masina se urca 2-3 persoane caroseria s-ar fi lasat cu cei 3.5 cm cat au coborat-o arcurile sport, fara sa se incline, deci trebuie sa cauti mai atent cauza inclinarii inegale.

Daca tu crezi ca 0.8 mm pe admisie si 1.1 mm pe evacuare (inaltarea maxima a supapelor) si cca 20 grade durata nu conteaza ,asa sa fie. Vorbesc de axele cu came C&B fata de cele stock-ca sa fii sigur intreaba-l pe domnul Parjol pe care personal l-am admirat cand pilota 33-ul la coasta .Recunosc ca pretul e descurajant ,dar puterea reala, din pacate, nu vine ieftin din ECU. Foarte tare slabirea cu 0.9 kg a arborelui (visez si eu dar n-am curaj),sunt curios cum l-a echilibrat , ca in nu stiam ca se poate face acest lucru in Romania , insa ca sa beneficiezi de aceasta usurare din nou trebuie axe cu came si pistoane forjate (mai usoare) ca sa poti creste turatia sa obtii putere. Experienta mea personala cu C&B (nu sunt chiar cele mai performante de pe planeta) este pozitiva in sensul ca aduc un plus sesizabil de putere ,consumul e rezonabil (chiar mai scazut decat cel stock, daca se creste putin raportul de comprimare-0.5) sunt bine finisate si au tratament de suprafata corect (duritate).Cred ca si Nae (Dragos) a fost multumit de ele.

Si asa e ,nu sunt foarte documentat cu privire la gama Alfasud, pt ca in general nu ma pasioneaza masinile cu tractiune fata ,dar pot sa-ti spun sigur ca tractiunea integrala cu care este echipata masina ta-scuze ca nu am stiut ca e originala ,cand am citit Quatrroruotte acum peste 25 de ani e posibil sa nu fi fost in lista modelul tau-nu a fost dictata de vreo necesitate tehnica ci de moda de atunci de a avea in oferta modele cu tractiune integrala (vezi si alte chestii similare gen Mercedes 4matic ,Bmw x samd).

Foarte bine ca ai Koni galbene ,nu vazusem ,s-ar putea sa fie reglabile (ale mele sunt).

Rulmentii i-ai schimbat pt ca erau uzati, sau asa ca masura de siguranta. nu de alta dar cei originali erau de cea mai buna calitate FAG sau SKF ,iar cei radiali-axiali cu role conice din diferentialul spate , necesita reglaje care se fac cu distantiere.

0-100 in 8.2 sec e fantastic ,visez si eu la asa ceva (poate cu motorul de 2000), si-ti urez sa fie real dupa ce termini masina.


Top
   
PostPosted: 20 May 2015, 23:18 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Rulmentii i-am schimbat pentru ca erau uzati insa i-am inlocuit exact cu SFK si FAG, in diferential si cutie a umblat cineva care a facut multe cutii de viteze iar acum lucreaza la cutii de Scania deci probabil asta de 33 a fost o joaca. Nu stiu exact unde le echilibreaza dar poate afli de aici https://www.youtube.com/watch?v=tzNTta_wdwc" onclick="window.open(this.href);return false;. Referitor la timpul de 8.2 sa stii ca chiar si inainte de restaurare (pana sa stric eu chestii) masina se apropia de timpul ala, chiar tragea frumos, nu ma intereseaza chiar atat de mult timpul 0-100 motiv pentru care nu am pus un diferential mai mic in cutie chiar daca il am (de pe o cutie de 1.3). Problema asta cu panhardul la alfa 33 e recunoscuta si e si mai prezenta la varianta permanent 4 care era mai inalta pe spate putin de fabrica, sper sa am dreptate insa nu pot sa mint si sa zic ca nu m-am gandit si eu ca poate sa fie alta problema, cand schimbi insa tot de la amortizoare la arcuri si bucsi nu prea mai raman multe suspecte.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 21 May 2015, 00:07 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
LE: Ideea e ca la alte masini diferenta dintre axele stock si cele sport este mult mai mare, evident ca nu sunt de neglijat cifrele alea insa aici intra in calcul si cat de usor e de condus masina si 33-ul deja are axe agresive, cele medio stradale deja sunt ca si cum ti-ai pune corsa pe un motor mai cuminte, devine greu de condus masina pana intri in ture.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 21 May 2015, 02:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6688
Location: Brasov... oarecum.
Andrei, eu am urmarit topicul inca de la inceput. Sunt sigur ca si altii. La un moment dat am crezut chiar ca ai abandonat proiectul.
Totusi, sunt 27 de pagini scrise pe parcursul a cativa ani, mai uita omul cate ceva. Ma bucur insa ca ai facut un efort sa mai faci un rezumat. Ne-a mai improspatat si noua memoria. In sensul asta am spus ca lucrurile sunt mai limpezi acum.

Serban, imi place tonul tehnic pe care il abordezi. Cred ca remarcile tale chiar aduc un plus de valoare acestui forum, prin informatiile expuse.
Imi pare bine ca sunt pe aici cativa oameni care impartasesc din cunostintele lor benevol. Sunt sigur ca nu toate lucrurile trebuiesc spuse, dar o mare parte e bine sa fie impartasita si altora. Pe meleagurile pe care sunt acum am reinvatat cum e sa impartasesti si sa iti fie impartasite cunostinte. Am mai trait sentimentul asta in facultate cu vreo 2 profesori si apoi dupa ce am intrat in campul munci, tot cu unul din profesorii respectivi.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 May 2015, 08:19 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Andrei ,cel mai important lucru este ca in momentul de fata ai cea mai buna caroserie de Alfa 33 de pe planeta si esti tanar, deci ai toata viata inaine sa reglezi mecanica pana cand masina va merge asa cum doresti.

Reglarea diferentialului se poate face numai daca ai documentatia si distantierele (se pot face si in Romania pe strung si masina de rectificat plan) ,indiferent de experienta celui care o face-e o operatiune foarte laborioasa. In situatia care esti tu poti sa masori jocul de angrenare intre pinion si coroana care trebuie sa fie intre 0.15 si 0.25 mm masurata la 45 mm de centrul pinionului (asa e la Giulia nu am manual de 33 ,cred ca e la fel).

Daca toata suspensia a fost stransa cu masina pe sol si cu 2 persoane la bord ,mai verifica daca arcurile s-au asezat corect (probabil ca ai facut-o deja) si daca totul e ok fa modificarea de care ai vorbit, sau, mai simplu (daca e posibil) introdu un distantier sub arc pe partea mai lasata (daca diferenta nu e prea mare) sau doua distantiere ,unul sus si unul jos, ca sa se aseze bine arcurile (se imparte grosimea).

Cu privire la axe e adevarat ca axele de Alfa sunt ceva mai sportive decat la alte marci (vezi turatia de putere maxima 6500) ,dar oricum diferenta fata de C&B sau alt producator de axe sport e sesizabila-din nou poti sa-l intrebi pe Nae pt ca el a facut experienta. Eu pot merge pe strada cu axe de curse si am carburatoare, pot garanta ca o sa merg si cu axele C&B race max pe care tocmai le-am achizitionat ,la tine e mai simplu, ca debitmetrul face toata treaba (daca si injectoarele tin pasul ,dar nu cred sa fie o problema).Altfel pacat de arbore si chiulasele portate ,pt ca daca ai avea axe ca lumea si motorul e bine facut, poti face 8000 ture deci cam 150-160 de cai ,cel putin. Banuiesc ca si volanta e usurata.

Cu cipul, poate faci experienta cu cel a lui Razvan ,cred ca el e in standby cu 33-ul.

Spor la treaba si sa te vedem zambind la Fest !


Top
   
PostPosted: 21 May 2015, 09:06 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Ideea e ca cu axele astea de varianta non cat masina are 137 cai din fabrica, din cate am inteles 33-ul castiga foarte mult din portare, Mihai spunea ca chiar si asa cu modificarile astea un soft , un filtru si o evacuare ok ar trebui sa ajung undeva peste 160 cai. Masina lui Pirjol face 9500 ture si are putere destul de mare tot cu axele pe care le am si eu insa eu o sa ma limitez undeva la 7500 si dupaia o sa fac un Dyno, daca vad ca nu a scazut puterea pana la 7500 o sa urc limitarea. Deocamdata astea sunt vise insa, pana una alta trebuie sa merg cu masina sa vad daca plange diferentialul, daca merge ok cutia, sa stiu ca functioneaza toate treburile cum trebuie si dupaia ma pot gandi la altele. Am hotarat sa inscriu pe romania masina pana in fest, sper sa pot reusi pentru ca de asta depinde venirea mea cu 33-ul la fest :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 21 May 2015, 16:54 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Excelent Andrei ,esential e sa inscrii masina pe Romania si sa mergi cu ea pe strada, ca sa vezi daca e reparata corect.

Diferentialul nu o sa curga daca i-ai schimbat simeringul de la pinionul de atac ,cele de la planetare si ai pus etansant la imbinarile carcasei.Dar poate sa faca zgomot daca nu e reglat corect.

Daca tu crezi ca puterea vine atat de ieftin (soft ,filtru ,evacuare "sport") asa sa fie ,bafta la Dyno.Daca axele de strada aveau nevoie de porturi mai mari ca sa creasca puterea fii sigur ca inginerii de la AR ar fi proiectat chiulasele direct cu porturi la dimensiunile pe care le-a facut Mihai ,ca nu era deloc complicat.

Eu l-am vazut acum cca 15 ani pe Mihai Parjol la Rasnov (33 bej metalizat daca-mi aduc bine aminte ,altfel se pare ca-l confund) si mergea foarte bine ,masina lui insa nu-nici nu facea 9500 ture (ar fi imposibil cu piese stoc-adica ar exploda) ci facea doar zgomot de esapament fara toba.

Ca sa fie clar pentru oricine de pe forum :cea mai importanta piesa dintr-un motor e axa cu came-pt ca ea stabileste ce intra si ce iese din camera de ardere ,acolo unde sa intampla lucrurile. In rest sunt numai chestiuni care ajuta ca procesele comandate de axa (axe) sa fie mai eficiente ,ca sa fie mai usor de inteles, axa e creierul motorului.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 124 25 26 27 2837 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited