ALXege Quote:
Bravo! Fa si tu un short list cu ce s-a facut la masina. Etapa in weekend?
Dupa ce mi-a placut foarte mult la etapa de autoslalom, am cazut nitel pe ganduri si am decis ca trebuie sa merg cat mai des la circuit cu masina.
Problema majora cu gandul asta este bugetul, disponibilitatea pieselor si un loc in care sa lucrez linistit la masina.
Asa ca am vorbit de chestia asta cu Andrei de la The Parts si i-am propus sa incercam cateva participari anul acesta cu gta`ul in autoslalom/time attack.
Nu stiu ce o sa iasa, sper sa nu fac pilaf masina sau pe mine.
Am primit sustinerea The Parts si am reusit sa incep si o serie timida de modificari, ideea mea este sa am o masina capabila sa sustina cateva tururi in forta fara sa ramana fara frane sau sa se supraincalzeasca.
Motorul a fost dat jos, mi se pare ca e mai ok sa lucrezi la busso asa.
Aveam probleme cu consumul de ulei dar masina are compresie ok si egala.S-au inlocuit semeringurile de supape si alte garnituri cu probleme, dupa a primit o distibutie noua cu pompa de apa si accesorii, evident, daca tot eram acolo am inlocuit si bujiile.
Nu am lucrat eu aici, s-a ocupat Florin de la Probleme Fiat, are timpul si sculele necesare.
Galeriile de evacuare cu catalizator au fost inlocuite cu un hibrid CF-2/CF-3 adica am punctele de prindere de pe CF-3 si folosesc downpipe`urile originale care erau in stare buna, cu racordurile flexibile ok.
Restul evacuarii fusese refurbished cu 1 an inainte si se prezinta ok, nu era nevoie sa intervin.
Radiatorul de apa a fost curatat de mizerie si m-a trasnit sa dau jos radiatorul de AC, oricum nu il folosesc.
Pe partea de suspensie am facut un refresh pe fata, adica brate inferioare si superioare noi, ricambi originali, bielete antiruliu Meyle HD.
A fost adaugata o bara de rigidizare inferioara de la OMP, cea care se prinde intre bratele inferioare.
Pentru puntea spate nimic momentan, nu sunt jocuri iar bara antiruliu de la eibach am abandonat-o pentru un proiect ceva mai interesant, nu de cumparat ci de construit.
In rest tot bubuiam burdufe de planetara asa ca le-am inlocuit cu un set de planetare complet noi, sper sa tina acu.
Franele au fost pastrate, same old 305, dar cu revizie completa si un set de placute Ferodo DS3000, evident lichid de frana nou.
Poate ca uit niste chestii, oricum, masina este, ca de obicei work in progress.
So, cand o sa fie timp mai scriu niste chestii paici.
In rest sunt destul de fericit ca mai pot sa lucrez unele chestii singurel la masina si ma ajuta si prieteni vechi la asta.
Atasez niste poze, facute de donshoara fotograf, prietena comuna
Multumesc The Parts, sper sa va bucuram impreuna sufletu de alfisti.