in principiu cand lovesti o baie, pe langa faptul ca se crapa vasul si curge uleiul, se indoaie sorbul si se inclina, astfel la montajul unei bai noi pompa de ulei trage aer pe la imbinarile sorbului, motorul isi continua drumul spre tomberon, deci neaparat verificare acolo, deasemenea la baile de otel au fost cazuri in care baia nu a fost sparta dar sorbul a fost afectat si motorul terminat ulterior.
dupa ce ai lovit ceva cu motorul, acesta se va opri imediat, chiar daca baia nu s a spart, se opreste voluntar motorul pentru a evalua pagubele(in linii mari, se scot ochelarii de soare, se spune pa prietenilor de pe feisbuc, se murdaresc blugii putin, uneori necesar tavalit pe burta), a reporni un motor cu baia sparta, cu hemoragie, este o prostie fara margini care costa enorm, multe motoare nu prezinta cote de reparatie pentru arborele motor, segmentii nu sant deloc afectati la mersul fara ulei pe termen scurt, arborele este cel mai afectat, axa cu came se invarte la jumatate din turatia arborelui si uzura este nesemnificativa insa arborele este cel mai afectat, cand am auzit ca vrei sa pastrezi cuzinetii am inteles multe lucruri
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)