Salutare!
Va prezint noua mea achizitie, THE GIRLFRIEND!
Pe 1 iunie 2014 am castigat o licitatie pe eBay pentru aceasta bijuterie ce a avut nenorocul de a avea un proprietar delasator si de mecanici "priceputi". Proprietarul mergea cu ea pe Autobahn si la un moment dat s-a auzit un zgomot puternic la motor, mergea foarte rau iar dupa scurt timp a decedat. A chemat ADAC ce a constatat probleme la distributie, si proprietarul, satul de aruncat banii in ea mi-a vandut-o pe eBay la un pret mizerabil, desi ii cumparase faruri noi, suspensii noi, discuri si placute spate noi, in masina nu s-a fumat. S-a bucurat de ea fix 3 zile.
Boon.
O urc pe platforma:
Attachment:
1.jpg [ 106.37 KiB | Viewed 4654 times ]
Gata de drum
Attachment:
2.jpg [ 105.93 KiB | Viewed 4654 times ]
Fericire mare
Attachment:
3.jpg [ 48.79 KiB | Viewed 4654 times ]
La atelier!
Attachment:
4.jpg [ 138.59 KiB | Viewed 4654 times ]
Ii desfac motorul si gasesc prezonul de la fulia axei cu came rupt. Clar supape indoite. Dau chiulasa jos, 2 tacheti au zgandarit bine ghidajele lor, nu merita refacuta, o arunc la gunoi. Iau de pe eBay o chiulasa noua, si evident kit distributie, role, pompa apa, garnituri, simeringuri toate noi-noute. Dupa 2 zile efective de munca o termin, o pornesc si dau o tura cu ea fericit!
Urmeaza TÜV (ITP-ul german), unde nu trece testul din cauza franelor fata ineficiente si a catorva gauri de rugina de pe podea. Inapoi cu ea la atelier si ma apuc de taiat si sudat podea noua-nouta, nu ma apuc sa fac tiganii gen carpeli, inlocuiesc toata podeaua, o izolez si o terosonez cu vreo 10kg de teroson si acoperire gumata, sa fie treaba-treaba!
O parte din podeaua veche
Attachment:
5.jpg [ 117.96 KiB | Viewed 4654 times ]
La treaba!
Attachment:
6.jpg [ 85.89 KiB | Viewed 4654 times ]
Taiat si sudat, ciocanit, taiat, sudat, slefuit, etc... Hard work!
Attachment:
7.jpg [ 83.82 KiB | Viewed 4654 times ]
Attachment:
8.jpg [ 79.96 KiB | Viewed 4654 times ]
Attachment:
9.jpg [ 88.52 KiB | Viewed 4654 times ]
Attachment:
10.jpg [ 69.81 KiB | Viewed 4654 times ]
Termin podeaua in 2 zile efective de lucru, o duc din nou la TÜV, il trece cu brio, a ramas uimit inspectorul de calitatea lucrarii, si ma intreaba la ce service l-ai refacut? In mod normal trebuia dusa la Schrott, e scumpa reparatia si nu merita. Eu ii raspund ca merita si ultimul cent, m-a costat foaia de tabla de 1mm (0 EUR, thx Alfa146!), sarma de sudura 7 EUR si terosonul 8 EUR si i-am montat si un parbriz nou.
De pe 8 Decembrie 2014 ma tot plimb cu ea, e o adevarata incantare sa mergi cu ea, motorul nu tremura absolut deloc, trage frumos, nu bate, nimic!
Urmeaza sa ii schimb ambreiajul, e nitel obosit (are 300,000km la bord, dar merge overall ca la 50,000), sa ii montez sonorizarea originala BOSE daca gasesc, iar Pioneer-ul e o mizerie ce va sfarsi la gunoi, chit ca originalul nu citeste mp3!
I'm happy!!!