It is currently 19 Nov 2024, 20:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 121 22 23 24 2537 Next
Author Message
PostPosted: 14 Apr 2015, 10:45 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Pana acuma nu am avut probleme cu niciuna dintre cele 4 chiulase insa o sa am grija :D

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 16:31 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Salut Andrei , vezi ca ai 4 supape/cilindru ,si din pacate numai 2 chiuloase (ca Oltcit-ul) daca vrei 4 chiuloase cumpara-ti un 75 turbodiesel ca asa o sa ajungi la cifra enuntata, VM-ul avea chiloasa separata la fiecare cilindru ,era motor de tractor si-l puteai repara pe brazda ,garniturile erau de aluminiu ,parca.

Spor la treaba si sa ne vedem la Fest ,ce e chestia cilindrica galbena de pe diferentialul spate ?


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Salutare! Nu cred ca restauram masina asta daca traiam cu impresia ca am 4 chiulase pe motorul asta :)) , realitatea e mai simpla insa ptr ca am doua motoare dastea si le-am desfacut pe ambele asa ca am putut observa ca nu sunt probleme la garnitura. E o greutate de echilibrare a cardanului, un fel de volanta ca sa zic asa, nu era galbena insa am curatat-o de rugina si aveam doar vopsea galbena la indemana (pe langa anticoroziv) asa ca am facut-o galbena.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
este o volanta man.
din ce stiu acest Q4 este cu viscocuplaj, e ok? stiu ca dupa un timp de n ani mai apar probleme la ele.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 18:10 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
E in poza vascocupla in stânga, e micuța însă e in stare buna, nu gestionează forte mari masina navand un cuplu foarte mare. Au alte probleme sistemele astea de awd, prinderea vascocuplei pe caroserie se mai slăbește si permite un joc acolo, când iei un viraj strans la viteza foarte mica zici ca e cutremur in masina
. Din fericire însa eu am rezolvat toate problemele astea (teoretic doar..) am umblat si in dif si in cutie si am schimbat ce era uzat asa ca sper sa fie ok.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 18:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
o vazusem de asta am intrebat, stiu ca la unele se schimba uleiul ala siliconic sau ce e in ele, la unele nu, poti interveni oricand la ea fiind acolo, nu e o probl.

ps: multi alfisti nu stie ce e aia si unde e ele, au alfe tehnologizate :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 19:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Nu pare sa se poata umbla in ea insa o sa ma interesez :lol: Am dus la vopsit si ultimele rahatisuri care trebuie vopsite (oglinzi si alte ornamente) si sper ca in weekend sa le iau si sa le si montez ca sa mai scap si de treaba asta :D Urmeaza sa duc o plasa mare de piese la eloxat si dupaia ma apuc de motor :D

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 21:11 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Si la ce serveste volanta aceea ,sunt curios pt ca puntea spate seamana izbitor de bine cu a mea ,eu mai degraba cred ca este un vascocuplaj ca sa egalizeze turatia rotilor fata-spate !?

Scuze Andrei pt faza cu chiuloasele , nu stiam ca vorbeai de cele de rezerva-si eu tot 4 am.

Ce diametre (sectiuni) au chiloasele portate in zona supapei de admisie ? Sunt curios care e diferenta intre suma a 2 sectiuni cu 2 supape si una singura cum am eu (la mine diam e 33 mm) ?


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2015, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
probabil centripeta anuleaza niste vibratii.
admin edit: flame removed

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 Apr 2015, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Nu am portat eu chiulasele si nu am cerut cotele omului care le-a portat. Sunt motoare diferite insa sunt sigur ca pentru o comparatie aproximativa se gasesc macar dimensiunile supapelor pe net, cu siguranta suma celor 2 de pe 16v e mai are decat dimensiunea celei de 8v pana la urma asta e si ideea.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2015, 23:18 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Usor usor se cam termina si piesele de "bibilit", am desfacut corpurile clapetelor, le-am curatat si le-am vopsit, piesele care le-am desfacut de pe ele (un arc si alte piese din mecanismul acceleratiei) le-am pus in plasa cu piese de eloxat. Saptamana asta sper sa reusesc sa duc piesele la eloxat. Weekendul viitor daca merg toate bine o sa fac linia motorului astfel o sa am 3 bucati mari, 2 chiulase si blocul cu pistoane si arbore, in momentul cand vreau sa il asamblez cu totul o sa fie foarte simplu.


Attachments:
WP_20150419_16_02_07_Pro (Custom).jpg
WP_20150419_16_02_07_Pro (Custom).jpg [ 175.25 KiB | Viewed 1412 times ]
WP_20150419_15_35_12_Pro (Custom).jpg
WP_20150419_15_35_12_Pro (Custom).jpg [ 159.95 KiB | Viewed 1412 times ]
WP_20150419_15_35_29_Pro (Custom).jpg
WP_20150419_15_35_29_Pro (Custom).jpg [ 180.16 KiB | Viewed 1412 times ]
WP_20150419_15_35_20_Pro (Custom).jpg
WP_20150419_15_35_20_Pro (Custom).jpg [ 180.54 KiB | Viewed 1412 times ]

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image
Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 10:17 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Spor ! Incepe sa prinda contur !


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Multumesc! Trag cat pot ca sa ajung cu ea la fest :D

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Pe decelerare actioneaza ca un fel de ambreaj pentru cardan deci probabil e comandat de sens, nu e conectat la nimic (electric).

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 22:59 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Salut Andrei , nu vreau sa te descurajez ,oricum ai o caroserie sanatoasa si asta e lucrul cel mai important ,si ai si chiuloasele portate, ceea ce e iarasi un lucru foarte bun .Deoarece stiu ca vrei sa ai "cuore sportivo" ,inainte sa montezi motorul vin-o pana la mine cu o chiulasa portata si una de serie (daca ai) sa le masuram in sectiunea cea mai mica-asa de amuzament (sunt sigur ca e o diferenta de cca 2 mm , cel putin ) -ca sa vad diferenta de sectiune fata de vechiul Nord . Daca nu vrei sa vii , nu-i bai ,dar fac pariu ca daca asamblezi masina asa cum ai inceput ,orice Logan 1,6 16 V o sa te spulbere (posibil si 8v) cu toate ca tu datorita portarii, o sa ai 120-125 CP (daca motorul e in parametri si nu s-a umblat la ECU).Eu am mers intr-o masina ca a ta si rupea asfaltul (a lui Liviu patronul de la Motorhome).


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai masina asta are 135cp stock


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2015, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Si un scooter de capacitate cilindrica mai mare ma spulbera in 33, nu sunt masini foarte sigure, deh pe vremea aia nu era euroncap si nici euro in cap :lol: Masina de fabrica are 137 cai in varianta fara catalizator, 129-132 sunt celelalte variante cu cat/lambda. Nu imi dau seama cum am asamblat masina pana acum si ce legatura are asta cu loganul 16v, oricum trage binisor loganul ala 16v si e si destul de usor :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 07:50 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Excelent Andrei ,ai sesizat perfect situatia ,dar tine cont ca Alfa e o masina sigura si fara teste NCAP ,are zone deformabile dinainte ca altii sa stie ce inseamna , si frane foarte bune. Cand termini masina o sa intelegi ce ti-am spus.Spor la asamblare si sa ne vedem sanatosi la Fest !


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 07:57 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Multumesc! Am inteles si acum ce vreti sa spuneti insa portarea nu e facuta la misto si pur si simplu umblat aiurea la camera supapei si la gaurile de la admisie si evacuare, e facuta de cineva care are un 33 de curse care chiar merge bine. Probabil ca va ganditi ca e totul mult prea larg acum si ca nu o sa aiba viteza aerul cel putin jos in ture insa nu e asa situatia la mine. Pana sa ajung eu sa ma trag cu loganuri am vreo 4000 km de rodaj de facut si asta ma sperie cel mai tare :(

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 11:50 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Dupa cum ti-am mai spus portarea e foarte buna ,dar mai intreaba-l pe domnul cu 33-ul de curse ,ce a mai facut el pe la chiulase in afara de portare ,si in general la motor ,uita-te bine de tot la masina lui ,acum cat inca a ta e demontata ,si daca o sa intelegi ,o sa-ti mearga si a ta bine . De rodaj nu e nevoie decat 1500 km, doar daca ai camasi si pistoane noi (nu stiu cum e blocul de boxer ,nu m-a interesat ,daca e tot de aluminiu e cu camasi trebuie set motor ,daca e de fonta e alezat direct si-ti trebuie pistoane la cota de reparatie e mai complicat ).
Daca vrei sa te duci la pescuit cu masina , atunci esti pe calea cea buna.
Alex ai dreptate in privinta puterii declarate de uzina ,dar asta nu-l ajuta cu nimic pe Andrei ,cel care a portat chiulasele da.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2015, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Exceptand pistoanele si arborele restul pieselor sunt noi, inclusiv camasile. Problema la motorul asta e ca e ca are bore 87 adica are un piston destul de mare (si stroke 72 asa se explica) si am inteles ca se rodeaza mai greu. O sa primeasca si un soft motorul dupa ce termin rodajul asa ca o sa vedem ce si cum atunci :D Multumesc pentru sfaturi oricum.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2015, 09:12 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
E foarte bine ca pistonul e mare si cursa scurta (superpatrat) pt ca asa se poate creste turatia (dar pistoanele de serie sunt grele, cantareste unul si scrie cat are cu segmenti, bolt si sigurante). Daca resoftezi centrala masina o sa mearga mai prost-incearca sa faci rost de inca un ECU original ca sa faci comparatie ,macar nu umbla la debitmetru daca e sigilat ,rodaj lung trebuie doar daca jocul dintre pistone si camasi e la limita minima prescrisa (stii care este ,si cat e la tine ? ).

Ca sa vezi ca nu sunt baiat rau, vin-o cu camasile si pistoanele la mine sa le masuram-te costa un rezervor de benzina-si poti sa le imperechezi ca sa ai jocurile egale pe fiecare cilindru ,daca nu , monteaza-le asa cum vrei, si fa rodaj 4000 km.

Masina ta ,deciziile tale !

Spor !


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2015, 09:40 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Din fericire mai am un ecu care va ramane stock si 3 debitmetre asa ca pot jongla putin. De partea mecanica a motorului s-a ocupat Mihai Pirjol cel care mi-a facut chiulasele si mi-a usurat/echilibrat arborele, a masurat si pistoanele si jocuri si toate cele. Pistoanele au mai fost masurate o data cand am dus motorul la bucsat. Probabil ca rodajul o sa fie vreo 1500 km insa mi s-a spus ca deabea dupa 4000 o sa isi dea drumu de tot motorul asa ca o sa incerc sa o menajez si pana in 4000. In alta ordine de idei ieri mi-au ajuns si injectoarele upgrade (despre care am scris anterior) si urmeaza sa iau si piesele de la eloxat in cursul saptamanii, astfel daca merg bine treburile peste 2 saptamani o voi porni.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2015, 12:58 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
E foarte bine ca se ocupa de motor cineva care se pricepe ,si e excelent ca ai multe piese de rezerva, asa ca nu pot decat sa te felicit pt standardul inalt al restaurarii ,parerea mea e ca nu-ti va merge bine masina asa cum ai configurat-o pana acum ,dar calitatea restaurarii si faptul ca ai piese te va ajuta in viitor , la puterea de munca si ambitia pe care le-ai demonstrat pana acum ,lucrurile vor reintra in cele din urma pe fagasul normal si o sa te poti bucura de roadele muncii si investitiei.
Succes !


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2015, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Multumesc pentru aprecieri! Nici eu nu stiu cum imi va merge masina pana cand nu o sa mearga insa din fericire momentul nu e asa departe astfel ca vom afla sper foarte curand :naughty:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 121 22 23 24 2537 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited