doar la V6 TB e problema asta, defapt nu e problema, din cauza circuitului de racire al uleiului 0.8 L nu arata perfect Joja, iar daca e peste minim, adica unde ar fi trebuit sa fie maxim ar fi iesit pe la joja cind se incaljeste motorul, asa ca l-au facut minim si pe joja sa arate maxim, nu m-i se pare mizerie, tinind cont ca pe orice joja arata minim si maxim, deci intre ele este ok sa mergi si nu exista nici-un risc.
La fel si cu turbinele care dupa ce o calci bine e indicat sa o lasi un minut doua sa mearga la relantii ca uleiul sau apa , depinde cu ce e racita turbina sa o aduca la o temperatura mai mica sa nu se distruga. nu am vazut si nici nu am auzit pana acum vre-o masina benzina sau diesel care nu te lasa sa opresti motorul sau iti clipoceste sau orice semnal dupa ce ai calcat-o mai tare.
La cele cu radiator de ulei banuiesc ca e mai greu sa scoata tot uleiul prin baia de ulei si mai ramane acolo putin asa incit nu intra exact cit scrie in carte plus uleiul ramas in motor pe componente ca doar nu se scurge tot nici doua zile daca o lasi fara buson.
Acest motor V6 TB de 2 L este facut dintr-un V6 de 3L Busso , adica modificat si deaceea este aceasta particularitate, i se si zice micul Busso, cind in unele tari au inceput taxarea pe cilindree, adica Italia si Portugalia au facut acest motor, sau mai bine zis au reproiectat motrul de 3L intr-unul de 2 L, care avea taxe mult mai mici, deaceea este si foarte rar si care poate sustine o crestere de putere fara probleme, deoarece el poate dar nu s-a vrut deoarece omorau V6 de 3 L daca il faceau pe asta de 220 cai, daca te uiti la performante este cu 0.5 sec mai incet decit cel de 3L si citiva KM mai jos in viteza maxima.
La fel si cu GTA-ul, peste 250 cai pe rotile fata apar alte probleme de conduita ale masinii si deaceea are doar 250, mai ales ca e prima masina cu tractiune fata si 250 cai, pana atunci nu existau din cite stiu eu, suspensia fata a facut posibil acest lucru.
_________________ Alfa GTV V6 TB
Toyota Auris 1.6
Alfa 147 1.9
Fiat Fiorino
Suzuki Ignis
Dacia Solenza 4.4 V8
Tico 5.0 V12
Chrysler Voyager
Ford Siera Cosworth
|