Se da jos filtrul se curata cu o solutie speciala, se monteaza la loc, se face o regenerare fortata, iar apoi se monitorizeaza cat de infundat este filtrul, cand ajunge la 95% iti recomand sa iesi cu ea la o tura mai zdravana noaptea sau in afara orasului si sa o lasi sa-si faca procesul complet. Dupa ce isi revine este indicat sa fi cu ochii pe acul de turbo si sa o lasi sa-si faca regenerarile complet. Cel mai probabil nu ti-ai dat seama cand a inceput regenerarea, iar tu ai oprit motorul de multiple ori in timpul procesului, lucu ce nu este indicat.
Un DPF in mintile lui ar treb sa regenereze in jurul a 400km urban si 700km extraurban. De asemenea sa verifici masina sa fie in parametrii, deoarece nu iti vei da seama daca scoate mai mult fum ca de obicei sau nu din cauza DPF-ului care opreste aceste noxe.
Fa-i o vizita lui gabidima, are un mecanic priceput care lucreaza la AI. Nu recomand anularea lui fizica si/sau din soft din simplul fapt ca o sa miroasa putin a motorina si cand vei accelera brusc ( sprint ), vei vedea fum in oglinda retrovizoare. Personal mi se pare dubios sa ai o brera care fumega