mugurel Quote:
Pai ar trebui sa fi ambasador Alfa Romeo daca mergi asa mult , faci turul Europei an de an si ti-ai ales o Alfa . Multi necunoscatori nu ar avea curaj nici sa iasa din oras cu o Alfa
Din ce am citit pana acum ( am luat de buna suma de 20 ron / 100 km ) , ai face o economie de 5-6 mii lei pe an la cat mergi tu . Asta inseamna ca in maxim doi ani amortizezi investitia , presupunand ca totul e roz si nu se strica nimic din cauza gazului .
Pe mine unul ma dispera duhoarea din urma unui GPL-ist
si nu as vrea sa fiu primul care se risca cu instalatia mai ales pe o masina asa misto ca a ta . Mai bine te bucuri de ea asa cum a nascut-o fabrica , nu as stii sa iti dau alte motive pro sau contra . Poate o scoti si tu la intalniri sa o vedem si noi in poze
Cum spuneam, daca cautati pe ici-pe-colo, acesta nu ar fi primul 159 TBi cu instalatie GPL; pe-afara sunt cateva, cu kit GPL marca Prins.
Stiu cine a parcurs vreo 40k km cu instalatie de genu' si fara probleme.
Nu stiu daca-i mult, eu cu al meu 159 2.4 JTDm am parcurs in ultimele 12 luni circa 31.000 km.
Mugurel, sa nu uitam si de mirosul placut al masinilor cu DPF off.
Comanr: alea lovite din spate care bufnesc...prin ce an se intampla?
Astea noi sunt chiar mai fiabile cand sunt lovite din spate decat alea pe benzina.
Tot pe-afara, sunt multe masini gen Porsche cu instalatie GPL. Bineinteles omu' nu pune abtibild-ul in spate.
Si nu cred ca persoanele din clasa Inalta opteaza pe asa ceva din lipsa de bani, ci pentru a face economie.
Treaba cu parcarile subterane, cum a spus deja
kesztió nu este o problema. Cel putin pe-aici se poate parca masina daca instalatia este compatibila.
Daca stam sa gandim (prost in opinia mea), nu-i acceptabil sa ai o masina puternica cu GPL. Majoritatea asa gandeste, daca ai V6 ai bani sa mergi cu el, ai bani sa platesti impozitul anual, etc, etc, corect?
Acum va spun ca as prefera sa ma trezesc dimineata si sa merg la servici cu un 159 TBi cu GPL decat sa merg cu un cazan.
Nu as merge de luni pana vineri cu un cazan si sambata/duminica sa scot V8 la plimbare.
Asta ar insemna ca in 30 ani de munca, sa merg cu masina mea preferata 2880 de zile si vreo
7200 de zile cu un cazan. WTF?