Ultimele noutati, in ordine aleatoare.
- La motor i-am facut modificari minore, mai exact upgrade-uri, racire mai buna, circuit de aer, etc. E ok acum, sunt multumit!
- I-am montat un manometru mecanic pentru boost pressure in locul aerisirii de pe partea soferului, aerisire ce oricum era nefolosita:
Attachment:
Ceas turbo.jpg [ 31.59 KiB | Viewed 2604 times ]
- 3 caprioare mi-au taiat calea in acesti 2 ani (in regiunea mea sunt mii de caprioare libere), pe 2 din ele le-am lovit, iar pe a treia ca s-o evit a trebuit sa raschetez Soimul pe partea dreapta de un parapet, caroseria e destul de zgariata si indoita minor pe toate partile;
- In decembrie am tras-o pe dreapta, la 264,000km, temporar, urmeaza sa strang bani si sa fac rost de timp sa ii fac o renovare totala, caroseria chelita complet, sablata, reparata si vopsita profesional, motorul desi este absolut BEC, il demontez complet si ii schimb absolut toate piesele de uzura gen simeringuri, garnituri, lagare, cuzineti, tot-tot-tot, ii schimb toate internele injectoarelor si le calibrez asa cum am facut la GirlFriend (o sa o vedeti la Fest, pun pariu ca nu ati mai vazut vreodata un diesel ce merge atat de rotund). In iunie anul trecut i-am schimbat articulatiile fata, si din nustiuce motiv in decembrie m-am trezit la o curba (noroc ca aveam sub 30km/h) cu roata fata stanga culcata ca in Back to the Future, cedase suportul pivotului inferior si a iesit cu totul afara. Defect de fabricatie sigur. Initial de nervi am vrut sa dau in judecata firma ce mi-a livrat bascula defecta, cerand daune, dar am renuntat din lipsa de timp si energie, o fac eu in timp.
Ii reconditionez ambreiajul apoi o inmatriculez cu numere DE.
In incheiere:
Attachment:
Prin boscheti.jpg [ 92.4 KiB | Viewed 2604 times ]
Attachment:
Cu Girlfriend.jpg [ 73.67 KiB | Viewed 2604 times ]