@Valak, stii de ce nu mai bate nimeni ferodouri pe disc? Pentru ca discurile sunt foarte ieftine si se gasesc pe toate drumurile... Un ferodo costa undeva la 50 lei, iar un disc costa 150 lei... pe langa ferodo iti mai trebuie si nituri ca sa le poti bate... iar dupa toate astea, discurile de benzina au si niste arcuri care se inmoaie in timp si ar fi ideal sa le inlocuiesti, asa ca, carei rostul pentru a bate ferodo-uri pe disc?
in 1990-1991 tata avea un fiat 124... o raritate la vremea respectiva, iar piesele erau la fel de rare si foarte scumpe... El isi batea ferodo-uri pentru ca diferenta de pret era de 20x sau 30x mai mare decat ai fi cumparat un disc nou... iar alte persoane care faceau asta erau cei cu dacii 1310, din simplul motiv ca erau prea saraci sa-si cumpere un disc nou.
it's not rocket sience trust me... dar in 2016 e mai ieftin si mai comod sa cumperi piesa gata facuta decat sa o reconditionezi... parerea mea.
Acum ce vrea sa faca colegul nostru cu acea masina sunt doar vise ca nu le pot numii altfel. In primul rand senzorul de la arborele cotit intra acolo destul de fest, nu stiu cum va jongla el cu pozitia... cel de la axele cu came la fel, este foarte precis, iar daca nu il pui in poztia corect, pac eroare, limitare 3000rpm.
Cum a spus si coman, motoarele astea moderne au foarte multa electronica... pana mea, uneori se aprinde check engine cand bagi benzina proasta si simti masina ca nu mai opereaza in parametri... dar cand faci atatea modificari... nu oi fi eu mare priceput, insa sa terminam cu povestile astea NFS si Fast and Furious...
Am inteles ca iti place la liniute and stuff... ia un ursulet de 2.8 si fa-l biturbo... alfa romeo nu este gandita pentru asa ceva
Iar daca vroiai musai alfa, puteai sa-ti iei un 2.4 jtdm si acolo aveai ce modifica... in fine, tu stii cel mai bine.
Succes!
Iar ca sa urci o poza este foarte simplu, o redimensionezi la 800x600px, iar apoi folosesti butonul choose file si upload... iar la final dai submit, that's all... it's not rocket sience
LE:
Cand iti cumperi o alfa, nu ti-o cumperi pentru ca este foarte performanta, fiabila sau sa o transformi intr-o masina de liniute... o alfa ti-o cumperi pentru simplul fapt ca este frumoasa si te simti bine in ea cand este soare afara si mergi cu geamul deschis sau decapotata, cu muzica oprita si te bucuri de sunetul motorului si al evacuarii la viteze sub 100km/h... pentru asta iti iei o alfa... nu pentru ce vrei tu
Succes cu modificarile !