It is currently 12 Dec 2024, 21:54

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 84 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
exista multi prosti si in vtm, de aia nu au rezultate.

parerea mea, daca vrei sa faci o treaba profi, tre sa stii cam unde vrei sa te opresti adica la ce putere, mai exista niste tuneri pe aicea, oleaca mai rasariti, au si leptopuri din alea da plastic de doi bani care fac totul bine dar nu stiu exact unde vor sa ajunga, la luna, la stele, eu i am vazut ca faceau doar fum, ei tuneaza si rastuneaza, in fine, divagam.

deci, daca zici ca stapanesti mecanica, faci motorul, nu stiu, hai sa zicem ca undeva la 500 de cai ar fi o putere pe care ai putea sa o gestionezi cumva pe acea masina, cu imbunatatiri substantiale a transmisiei, mai mult e pura nebunie, defapt totul e o nebunie dar iarasi divagam.

apoi faci matele rost de un ECU customizabil gen AUTRONIC pe care te joci, majoritatea au tot felul de setari, autosetari, sant baieti de la care ai ce invata pe forumuri de afara si nu numai, doar asa vei reusi sa faci ceva cu adevarat ok, altfel vei face un cacat care o sa te stropeasca pe ochi din motorul ala, pentru ca ala e motor modern care nu o sa inghita ce bagi tu in el cu piciorul(aer cu doldora necuantificat si benzina cu galeata ca spartul).

stii si tu ca un check engine inseamna limitarea turatiei de cele mai multe ori, mai ales cand vorbim de crank sensor performance&stuff, sau as dori sa stii mai bine zis, bati campii cu senzori mobili, esti praf.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 05 Feb 2015, 16:07
Posts: 121
Car: 159 3.2 q4 jts
Off topic - (îmi cer scuze) but Popcorn, please continue

Because Alfa!

_________________
http://www.WalkRacing.com


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:25 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
tu mai bine schimbi in inferioara ca ai sa strici opelul! :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:27 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3801
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Comane, jignesti fara sa cunosti si e urat ! THAT IS NOT THE SPIRIT, ca tot iti plac tie englezismele ! :uhuh:
Lasa omul sa-si dea masura valorii, te arunci aiurea fara sa stii cu cine ai de-a face, fii putin mai rezervat, chiar nu ti-e evident ca stie despre ce vorbeste ?

@powerrun: Ai PM.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:30 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sincer este evident ca nu stie despre ce vorbeste, uita te la cum arata masina lui, ce dumnezeu.
dar tie unde ti se pare ca stie despre ce vorbeste?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:31 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
:))


Attachments:
image.jpg
image.jpg [ 85.43 KiB | Viewed 1262 times ]
Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:31 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Oameni buni, cine are facebook ma poate cauta si acolo. Ma numesc Alexandru Marinovici si sunt din pitesti. Nu de alta dar nu sunt obisnuit cu forum-ul si vad ca nici poze nu prea ma lasa sa pun. sau pe adresa de e-mail al.marinovici@yahoo.com pot trimite acolo poze cu proiectele mele si eventual daca cineva crede ca e ceva de capul meu poate confirma aici, daca nu, eu am sa bat in retragere cu fruntea sus ca nu am deranjat pe nimeni. Asa ca ne vedem pe yahoo sau pe Facebook pt poze si alte detalii. cine este interesat doar, ca de injuraturi si dezaprobari sunt satul, chiar daca de multe ori mi-am dus proiectele la capat. Multumesc!


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:33 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Domnule comanr, pozele cu alfa sunt facute in momentul achizitiei. am specificat asta, ba chiar sunt luate de pe olx inainte sa o detin. Nu am avut timp sa fac poze si momentan masina abia a intrat in restaurare. Tu ma judeci pe mine dupa cum arata masina mea in momentul achizitiei??


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3801
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Asa a luat-o, masina abia acum a ajuns la el, nu a facut-o el asa ! Pe mine, iti spun sincer, m-a cucerit inca de la partea cu ferodourile, cine mai face asa ceva !?!

Sunt curios, de pe ce vine turbina aia ?

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Feb 2015, 16:07
Posts: 121
Car: 159 3.2 q4 jts
Acum la modul serios, is praștie la mecanica dar nu bate în retragere de la câteva contradicții. Nu sunt fan "liniuțe" Eu's cu virajele dar as renunță la aspectul agresiv /tuning pt unul stock,alta e senzația când lași pe unul la semafor cu ceea ce pare sa fie stock.
Multa bafta la proiect

Because Alfa!

_________________
http://www.WalkRacing.com


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Hai sa vedem totusi ce a realizat omul in alte proiecte si sa judecam dupa
Prima intrebare pe care as pune-o eu este daca 2.5-ul suporta 1.5 bar presiune fara sa faca poc, mi se pare ft mult pentru un motor aspirat. Ce intentionezi sa mai schimbi prin el?


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:38 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am inteles, hai sa ti zic parerea mea, masina estetic nu e ok, body kitul este absolut hidos, in fine daca tie iti place e ok, trecem peste, daca vrei sa faci din ea o chestie, oricum nu masina, poti sa dai drumul la butelia de propan cu un potentiometru, fa ce vrei eu ti am zis cum se face, tu imi explici ca muti senzorul de volanta, eu iti spun ca nu e ok, ca nu o sa mearga pentru ca astea sant motoare monitorizate la distributie, deci ai nevoie de alt ecu sau emulatoare, nu se poate nimic serios fara electronica aia de care fugi matale, spor la modificari.

@valak
turbina aia nu vine :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:40 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3801
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Arata cumva, sunt curios pe ce motor a fost montata.

Uite aici cum sa redimensionezi pozele: viewtopic.php?f=6&t=23246" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:51 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
zet Quote:
Hai sa vedem totusi ce a realizat omul in alte proiecte si sa judecam dupa
Prima intrebare pe care as pune-o eu este daca 2.5-ul suporta 1.5 bar presiune fara sa faca poc, mi se pare ft mult pentru un motor aspirat. Ce intentionezi sa mai schimbi prin el?
Nu cred ca suporta cu setul motor actual (pistoane, biele, etc). Ptr initiatorul topicului: Ar fi bine sa iti dimensionezi corect 'instalatia' avand in vedere ca lucrezi cu nitrometan sau ce ai spus mai sus. Pericolul de explozie este mare. + ca atunci cand vei baga in camerele de ardere asa ceva, exploziile vor fi foarte puternice acolo. Esti sigur ca iti rezista pistoanele la asa ceva? La partea de segmenti te-ai gandit? Cel mai proabil se vor praji. In principiu ce spui tu acolo este realizabil, dar inainte trebuie pus pe hartie, si facut o schita tehnica ptr a vede ce trebuie sa schimbi, sa dimensionezi, sa calculezi, trasee optime, siguranta, etc. Asta daca vrei ceva facut cu cap, care sa sa nu cedeze dupa 30 km.


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:58 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3801
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Nu a scris nicaieri ca e vorba de 1.5 bar de supraalimentare, ci doar ca in galerie vor fi 1.5 bar presiune absoluta, asta inseamna 0.5 bar de supraalimentare, daca am inteles eu bine. Nu e nimic iesit din comun la injectia suplimentara de propan, e mai usor de controlat decat o a doua rampa de injectoare de benzina, de exemplu (ma rog, a treia, in cazul V6-ului).

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 01:16 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
al.marinovici@yahoo.com pt cine vrea...nu merge deloc sa pun poze le-am modificat dimensiunile si tot nu merge..


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 01:18 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Având in vedere dimensiunea turbinei cred ca vorbeste in relativ si nu in absolut


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 01:55 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3801
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
@comanr: Eu am feisbuc si iti spun ca omul e foarte tanar, un motiv in plus pentru tine - candva dupa niste beri un mare sustinator al tinerilor, ma ales ca avem cel putin unul de toata isprava si in Club - sa-l sustii, sa-l inveti de bine, nu sa-i dai cu trompa-n cap !

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 02:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15270
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Amin! Am facut curat, s-a lasat si cu un ban, sper sa nu fiu nevoit sa continui si cu warn-uri.
Haideti sa discutam ontopic si sa ne folosim bunul simt pe mai departe.
:peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 02:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6702
Location: Brasov... oarecum.
Sa nu imi spui ca aluat din nou ban coman ... :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7094
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@Valak, stii de ce nu mai bate nimeni ferodouri pe disc? Pentru ca discurile sunt foarte ieftine si se gasesc pe toate drumurile... Un ferodo costa undeva la 50 lei, iar un disc costa 150 lei... pe langa ferodo iti mai trebuie si nituri ca sa le poti bate... iar dupa toate astea, discurile de benzina au si niste arcuri care se inmoaie in timp si ar fi ideal sa le inlocuiesti, asa ca, carei rostul pentru a bate ferodo-uri pe disc?

in 1990-1991 tata avea un fiat 124... o raritate la vremea respectiva, iar piesele erau la fel de rare si foarte scumpe... El isi batea ferodo-uri pentru ca diferenta de pret era de 20x sau 30x mai mare decat ai fi cumparat un disc nou... iar alte persoane care faceau asta erau cei cu dacii 1310, din simplul motiv ca erau prea saraci sa-si cumpere un disc nou.

it's not rocket sience trust me... dar in 2016 e mai ieftin si mai comod sa cumperi piesa gata facuta decat sa o reconditionezi... parerea mea.

Acum ce vrea sa faca colegul nostru cu acea masina sunt doar vise ca nu le pot numii altfel. In primul rand senzorul de la arborele cotit intra acolo destul de fest, nu stiu cum va jongla el cu pozitia... cel de la axele cu came la fel, este foarte precis, iar daca nu il pui in poztia corect, pac eroare, limitare 3000rpm.

Cum a spus si coman, motoarele astea moderne au foarte multa electronica... pana mea, uneori se aprinde check engine cand bagi benzina proasta si simti masina ca nu mai opereaza in parametri... dar cand faci atatea modificari... nu oi fi eu mare priceput, insa sa terminam cu povestile astea NFS si Fast and Furious...

Am inteles ca iti place la liniute and stuff... ia un ursulet de 2.8 si fa-l biturbo... alfa romeo nu este gandita pentru asa ceva ;)
Iar daca vroiai musai alfa, puteai sa-ti iei un 2.4 jtdm si acolo aveai ce modifica... in fine, tu stii cel mai bine.

Succes!

Iar ca sa urci o poza este foarte simplu, o redimensionezi la 800x600px, iar apoi folosesti butonul choose file si upload... iar la final dai submit, that's all... it's not rocket sience :)


LE:
Cand iti cumperi o alfa, nu ti-o cumperi pentru ca este foarte performanta, fiabila sau sa o transformi intr-o masina de liniute... o alfa ti-o cumperi pentru simplul fapt ca este frumoasa si te simti bine in ea cand este soare afara si mergi cu geamul deschis sau decapotata, cu muzica oprita si te bucuri de sunetul motorului si al evacuarii la viteze sub 100km/h... pentru asta iti iei o alfa... nu pentru ce vrei tu ;)

Succes cu modificarile !

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 18:39 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Si daca eu vreau sa o fac de liniute, care e problema?? Sunt satul de ursi si de pisici. Eu aici vorbesc din experienta, nu din reviste sau jocuri. Chiar nu puteti sa intelegeti ca mi s-a luat de bmw-uri care sunt pe toate strazile? Da, e mult mai simplu sa modicifi un bmw, dar nu vad ce e asa complicat in ceea ce am spus eu. P.S. promit solemn sa revin cu poze imediat dupa ce bat placutele ceramice pe discul de ambreiaj. NU FERODOURI CLASICE. Si legat de modificarea avansului, senzorul are acum un nou suport si va fi actionat vacuumatic. Nu are cum sa limiteze turatia motorului la 3000 rpm, deoarece pozitia lui va fi modificata doar 0.5 sec, cat se schimba treapta de viteza. Am mai spus asta si ma repet, in momentul in care "ii dau gaz", senzorul revine pe pozitia initiala din fabrica si motorul intra in parametrii.


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15270
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Omule, succes! Fa modificarile si let us know ce efecte au avut. Pune si poze din timpul operatiunilor.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 18:49 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Ma repet. Sunt satul de injurii si dezaprobari pe acest forum. Vreau sa ma contrazic doar cu oameni care au desfacut macar o data in viata lor un motor, un ambreiaj, o cutie de viteze..etc. Deasemenea am sa accept si sustinerea celor care vor sa vada proiectul asta terminat. Restul abtineti-va si nu mai imi dati mie sfaturi citite pe net sau auzite prin parcari. E plina tara asta de genii da toti va plimbati cu masini stock si dati bani in service sa va schimbe chiar si o siguranta. Munciti voi 6-7 luni la un "avion" si dupa ce va ajunge pilitura de fier pana in inima, atunci veniti cu sfaturi. Au mai venit si altii cu sfaturi, dar sunt unii comunisti d-astia indoctrinati care aveti si o forma de ironie in vorbire. Sper sa nu fie cu suparare.


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 18:52 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
powerrun Quote:
Si daca eu vreau sa o fac de liniute, care e problema?? Sunt satul de ursi si de pisici. Eu aici vorbesc din experienta, nu din reviste sau jocuri. Chiar nu puteti sa intelegeti ca mi s-a luat de bmw-uri care sunt pe toate strazile? Da, e mult mai simplu sa modicifi un bmw, dar nu vad ce e asa complicat in ceea ce am spus eu. P.S. promit solemn sa revin cu poze imediat dupa ce bat placutele ceramice pe discul de ambreiaj. NU FERODOURI CLASICE. Si legat de modificarea avansului, senzorul are acum un nou suport si va fi actionat vacuumatic. Nu are cum sa limiteze turatia motorului la 3000 rpm, deoarece pozitia lui va fi modificata doar 0.5 sec, cat se schimba treapta de viteza. Am mai spus asta si ma repet, in momentul in care "ii dau gaz", senzorul revine pe pozitia initiala din fabrica si motorul intra in parametrii.
ca sa intelegi despre ce e vorba - multi [mecanici, service-uri] nu au reusit/nu reusesc sa le dea de cap unor amarate de TS-uri (benzinare aspirate). de aici si reticenta unora.

In rest, :censored: [...]e un motor, nu e nimic rocket science. Daca ai idee despre ce faci, si pare ca ai, da-i bataie.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 84 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited