It is currently 12 Dec 2024, 19:35

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 84 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 05 Mar 2015, 02:43 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Deci daca tot m-am inscris de curand, hai sa facem si cunostinta...Idea e ca am avut vreo 3 alfa 75 si o alfa 6 pana acum, iar din ianuarie, dupa cateva bmw-uri si o toyota m-am intors din nou la Alfe :D Masina am luat-o la schimb pe un bmw pisica diesel, pregatit de "liniute". Toate bune la masina interior exterior motoru' mergea ceas, doar o mica ruptura bara spate. Am ajuns la garaj si dupa cateva ture m-am trezit ca face buum! ce sa fie oare...? deja ma uitam prin copaci sa vad vreun piston sau vreo biela :)) cand colo, iadul chiar era jos :)) ambreiajul a iesit prin fusta cutiei de viteze...De atunci tot caut ambreiaje si peste tot, scorul acelasi...in jur de intre 180 si 200 euro...iar la dezmembrari nici urma. Asa ca m-am gandit sa fac rost macar de placa de presiune si sa salvez discul(sa-i bat ferodouri), am mai facut asta la multe masini si tin foarte bine si am si distribuitor de ferodouri la preturi ff mici 50-60 lei/kit. Dar lasand asta la o parte, as vrea si o parere despre masina, tinand cont ca aici sunt numai pasionati...este un 156(932) din '98, cu motor 2.5 V6 24V(192 CP). Masina a fost intretinuta ff bine, interiorul este impecabil, singurul defect ar fi la nuca schimbatorului. Totul este MOMO, banchete, scaune, volan... Culoarea este un albastru cameleon(cu o tenta de perla) necesita doar un polish, si bara pe spate crapata la una din evacuari. Am studiat putin si body kit-ul si am aflat ca s-ar numii Cadamuro(praguri, bara spate si eleron), de precizat ca are si componente din fibra de carbon :naughty: . Bun, deci am sa pun si cateva poze, facute la momentul achizitiei, acum masina a fost dezmembrata cam tot ce se poate si a intrat intr-o restaurare rapida si in acelasi timp si un upgrade ce consta in schimbarea ambreiajului, caroseria o vreau impecabila si am cumparat si o turbosuflanta+ instalatie de nos :D as vrea sa o duc undeva in 280 Cp, deasemenea motorul va fi desfacut si inlocuit tot ce este nevoie dar si sablate anumite componente :D Am mai facut chestia asta pe diverse masini deci cred ca merge si pe Alfa :D In concluzie :) sper sa gasesc pe aici ceva pasionati de tehnica si tuning si daca va face placere eu am sa revin cu noutati in diverse etape ale proiectului si sper ca undeva prin luna iunie masina sa poata fi vazuta si live....stiu eu..poate la vreo "liniuta" legala sau ceva :D


Attachments:
gres.JPG
gres.JPG [ 58.21 KiB | Viewed 2282 times ]
ghdf.JPG
ghdf.JPG [ 47.55 KiB | Viewed 2282 times ]
gzhs.JPG
gzhs.JPG [ 37.56 KiB | Viewed 2282 times ]
Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 06:28 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3801
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Bine ai venit, de la argesean la argesean (vad ca masina are numerele corecte, de AG) ! :evilook:
Interesanta motorizare si interesant si ce vrei tu sa faci cu ea. In momentul in care ai mai avut 75-uri e clar ca stii ce inseamna Alfa, iar in momentul in care iti bati singur ferodourile pe disc, e clar ca stapanesti si partea practica, aplicata. Daca ai citit suficient de mult pe-aici stii ca din cand in cand mai apare cate unul care vrea sa-si puna turbina, compresor sau amandoua pe cate un biet TS, fara sa stie foarte bine care e compresorul si care e turbina, daca i le pui in fata. Totusi, el vrea sa-i puna turbina, fiindca a auzit el ca alea cu turbina baga mai tare. E clar ca nu e si cazul tau, asa ca eu iti urez mult succes in proiectul tau si sper sa ne tii la curent, pas cu pas, cu ce faci la masina, cu multe poze (pune poze si cu interiorul).
Nu te lasa influentat de hateri, avem si din aia pe-aici, ignora-i ! :peace: Daca reusesti s-o refaci functionala pana in iunie, poate o vedem la Fest !

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 09:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
:lol:

bine ai venit, masina asa cum arata cu acel badichit penibil(jaf de praf) e o vuvuzela pe roti, dar banuiesc ca nu o lasi asa, numai bine si spor la munca!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 09:31 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7093
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Bine ai venit pe alfaclub si succes la reparatii si modificari !

PS. banuiesc ca esti constient ca daca ii pui turbosuflanta si NOS, nu ai ce face cu ambreiajul tau carpit si iti trebuie unul intarit...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Salut si bine ai venit.

Sper sa o pui la punct dpdv mecanic si sa revii cu poze. Nu sunt fan al exteriorului, sunt de parere ca ar trebui pastrata linia originala a masinii, indiferent de marca elementelor si materialul din care sunt facute. :wave:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 12:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15270
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ce turbosuflanta ai luat? Ce ai de gand aa faci pe partea de soft?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 17:48 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Legat de ambreiaj, am gasit placute ceramice pt disc la un pret destul de bun(in jur de 70 euro kit-ul) si mi le montez singur pe discul ce urmeaza sa-l cumpar. Am sa pastrez totusi kit-ul exterior...mie unu imi place iar despre turbina si soft am ales o turbina destul de maricica...am luat-o la un pret bun si este produsa in SUA. Nu am sa umblu la soft, singurele modificari am sa le fac la partea de admisie. Turbina va intra undeva la 3000 RPM iar in momentul cand am 1 bar pe admisie am pus o sonda de presiune ce actioneaza un injector suplimentar. Deasemenea, acest injector va primi o comanda de la un modul actionat printr-un potentiometru de la pedala de acceleratie :D Totul va fi construit de mine, galerii de evacuare sistemul de supraalimentare..tot. In momentul cand motorul a ajuns la turatia de 4500 rpm, printr-un contact montat la turometru, va actiona o valva si va bag in admisie propan, dintr-o butelie(un fel de NOS). Aceasta valva va fi inseriata de asemenea cu un alt senzor ce nu-i permite functionarea daca in admisie sunt mai putin de 1.5 bari. Masina nu o pregatesc pentru viteze extreme....si stock prinde destul...pe mine ma intereseaza sa raspunda bine la reprizele bruste si performante cat mai bune pe 400 metrii. Era sa uit...fiind o turbina mare exista sansele sa aiba si un lag foarte mare. Asa ca am facut un sistem anti lag foarte simplu: Am demontat senzorul de la scanteie si i-am facut un sistem culisant pe blocul motor. Astfel, in momentul in care schimb treptele si motorul pierde din ture(cca0.5 sec), senzorul va culisa actionat de un actuator astfel incat sa ii ia din avans(aproximativ 5-10 grade) iar tot focul va sufla pe evacuare in turbina. Cum a fost apasata din nou pedala de acceleratie, avansul vine pe pozitia initiala si mototul intra in parametrii, cu presiunea adecvata pe admisie. Deasemenea, intercooler-ul nu va fi unul cumparat. va fi un schimbator de caldura montat pe sistemul de racire si tubulatura de la turbo. Aerul iese din turbo la o temperatura de aprox.200-250 grade va trece prin schimbatorul de caldura si va ajunge la 90 grade, exact temperatura blocului motor. Astfel, se realizeaza un flux de aer in admisie de aceeasi temperatura cu a motorului deci va functiona la parametrii cat mai buni.


Attachments:
cghgf.JPG
cghgf.JPG [ 44.65 KiB | Viewed 2121 times ]
zdtha.JPG
zdtha.JPG [ 49.13 KiB | Viewed 2121 times ]
Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Stai ca e comanr offline, dar cand intra iti da el niste palmute la fund :)

Fluxul operatiunilor descris de tine are logica doar in principiu, in practica insa nu va da randament, sau de fapt prea va da randament si o sa iasa mult fum... Nu mai scriu ca sunt cu laptopul pe burta, sa asteptam sa intre anteprecizatul si iti explica el.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 18:18 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
hmm...am sa ma repet...am mai facut asa ceva, nu pe Alfa dar am mai modificat motoare si benzina si diesel...si chiar au iesit bine...nu vad de ce nu ar merge si pe un 2.5 de alfa :D


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 20:00 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
powerrun Quote:
Legat de ambreiaj, am gasit placute ceramice pt disc la un pret destul de bun(in jur de 70 euro kit-ul) si mi le montez singur pe discul ce urmeaza sa-l cumpar. Am sa pastrez totusi kit-ul exterior...mie unu imi place iar despre turbina si soft am ales o turbina destul de maricica...am luat-o la un pret bun si este produsa in SUA. Nu am sa umblu la soft, singurele modificari am sa le fac la partea de admisie. Turbina va intra undeva la 3000 RPM iar in momentul cand am 1 bar pe admisie am pus o sonda de presiune ce actioneaza un injector suplimentar. Deasemenea, acest injector va primi o comanda de la un modul actionat printr-un potentiometru de la pedala de acceleratie :D Totul va fi construit de mine, galerii de evacuare sistemul de supraalimentare..tot. In momentul cand motorul a ajuns la turatia de 4500 rpm, printr-un contact montat la turometru, va actiona o valva si va bag in admisie propan, dintr-o butelie(un fel de NOS). Aceasta valva va fi inseriata de asemenea cu un alt senzor ce nu-i permite functionarea daca in admisie sunt mai putin de 1.5 bari. Masina nu o pregatesc pentru viteze extreme....si stock prinde destul...pe mine ma intereseaza sa raspunda bine la reprizele bruste si performante cat mai bune pe 400 metrii. Era sa uit...fiind o turbina mare exista sansele sa aiba si un lag foarte mare. Asa ca am facut un sistem anti lag foarte simplu: Am demontat senzorul de la scanteie si i-am facut un sistem culisant pe blocul motor. Astfel, in momentul in care schimb treptele si motorul pierde din ture(cca0.5 sec), senzorul va culisa actionat de un actuator astfel incat sa ii ia din avans(aproximativ 5-10 grade) iar tot focul va sufla pe evacuare in turbina. Cum a fost apasata din nou pedala de acceleratie, avansul vine pe pozitia initiala si mototul intra in parametrii, cu presiunea adecvata pe admisie. Deasemenea, intercooler-ul nu va fi unul cumparat. va fi un schimbator de caldura montat pe sistemul de racire si tubulatura de la turbo. Aerul iese din turbo la o temperatura de aprox.200-250 grade va trece prin schimbatorul de caldura si va ajunge la 90 grade, exact temperatura blocului motor. Astfel, se realizeaza un flux de aer in admisie de aceeasi temperatura cu a motorului deci va functiona la parametrii cat mai buni.
Eu inca nu-mi dau seama daca tu vorbesti serios sau ne iei la misto :scratch:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 20:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6702
Location: Brasov... oarecum.
Salutare si bine ai venit. Sunt curios ce va iesi din treaba asta.

Personal sunt putin atehnic, insa cateva chestii teoretice stiu si eu. Cum rezolvi scaderea de volum a gazelor de evacuare datorata scaderii de temperaturi de la 200-250grade la 90? nu de alta, dar s-ar putea sa ai niste fenomene ciudate pe acolo.
Propan? adica din ala de se pune in buteli sau in primusuri? inafara de experienta try & error pe care o ai de la celelalte modificari, ai idee cum se pupa arderea benzinei si a propanului in acelasi timp in aceeasi incinta?
Iar softul cred ca trebuie sa il modifici astfel incat hartile sa se pupe cu volumele de materiale ce inrta si ies din camera de ardere. Altfel saracul ECU va fi naucit de ce anume se intampla.

Mno, mult succes.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 20:54 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1671
Car: GTV
powerrun Quote:
Culoarea este un albastru cameleon(cu o tenta de perla) necesita doar .....
Masina ta e ca rochia aia? Eu o vad alba :haha:

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu stiam ca vuvuzeaua chiuie dar asta va fi prima vuvuzea care o sa bubuie, seamana din ce in ce mai mult cu asta:


that's rocket science son! :lol:


Attachments:
back_to_the_future_delorean.jpg
back_to_the_future_delorean.jpg [ 307.86 KiB | Viewed 2049 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:07 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Ce sa zic..multumesc de atentie si am si eu cateva chesti ide zis. In primul rand nu iau pe nimeni la misto ;), in al doilea rand, vreau sa stiu si eu cati din cei care comenteaza negativ au experienta tehnica in sensul de a modifica rapoarte de compresie sau de a adapta turbine etc. Deci va rog eu... dupa ce veti petrece cateva luni intr-un garaj si va vor trece prin mana aproape toate componentele unui motor atunci puteti sa radeti. In legatura cu schimbatorul de caldura: acesta are rolul de a raci aerul care intra in admisie din turbina, de la 250 grade la 90 de grade, nu gazele de evacuare ;) Si sincer, chiar nu iau pe nimeni la misto ;) daca peste cateva luni de munca nu va iesi nimic, singurul luat la misto voi fi eu de catre mine prin simplul fapt ca nu a iesit proiectul. Asa ca va rog eu, daca e cineva interesat de proiect ma poate contacta si accept sfaturi, daca nu, vedeti-va voi de "vuvuzelele" voastre si platiti bani la service sau la ateliere de tuning "autorizate" pt a le face mai bune. Cu stima!


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
omule, nu ti pierde banii si masina, capul nu stiu ce sa zic despre el, acum tuning ul nu se mai face mutand senzorii pe carcase, doar nu e motor de barca din anii 90, cu injectoare k-jetronic suplimentare sau mai stiu eu ce goange, o sa iasa o strutocamila care eventual o sa pocneasca pentru ca si mie imi place sa fac din cacat bici, uneori mai si pocneste dar deseori te stropeste in ochi!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6702
Location: Brasov... oarecum.
Da, m-am exprimat gresit. Insa in continuare, conform spuselor tale, tre sa racesti aerul care intra in admisie de la 200-250grade la 90grade. Si asta se face in continuare cu scadere de volum.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:24 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Nu inteleg la ce te referi tu cand spui ca o sa pocneasca :)) ma rog...mecanica, daca este o pasiune si vorbesti din experienta si nu de pe chesti iauzite prin parcare sau pe net e o chestie foarte simpla. In ziua de azi a aparut cestia asta..mama ma duc nuj unde ca aia sunt buni pe tuning, ok sunt de acord dar multe chestii merg facute homemade, daca te duce capu, daca ai cu ce si daca vrei. Eu aici vorbesc de chestii simple. Un motor care va avea turbo si o instalatie de supraalimentare. E asa complicat? Sau cuvantul TURBO suna atat de dumnezeiesc pentru unii? Ti se pare atat de complicat faptul ca am facut un nou suport pt senzorul de la scanteie si ca in momentul in care motorul scade in ture ii modifica avansul automat?? Sau trebuia sa fiu baiat destept cum zici tu si sa ma duc la vreun "specialist" sa-mi faca asta din calculator? cu vreo 200 de euro nu? Dar sa zicem ca nu ai inteles la ce m-am referit cand am scris cuvantul "avans" sau nu stii ce reprezinta momentul scanteii la un motor...


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:27 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Atata timp cat turbosuflanta asigura volumul necesar de aer, respectiv maxim7,5 mc aer/6000 Rpm si presiunea necesara nu exista nici un volum lipsa de aer. Doar ca la intrarea in schimbator va fi o presiunea 1.5 bari de exemplu iar la iesire va fi de 1.1 bari. asta se intampla in orice intercooler. E logic!!!


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:30 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
treaba aia de care baigui tu cu rateurile in evacuare se face taind scanteia, bati campii cu prostii, am crezut ca e ceva de curul tau da sincer m am convins, o sa pui o fofeaza in bot si o sa i pui o supapa cu arc aka blow off care o sa borasca presiunea din cand in cand precum autobuzul care intra in statie , aia nu e tuning , e panarama prietene.

termenul de "syncronized engine" iti spune ceva, apropo de miscat senzori de volanta :lol:

fiy: https://www.youtube.com/watch?v=ZIZwFgyUPEo" onclick="window.open(this.href);return false;

intercoolere cu apa nu se mai folosesc, e destul de periculos, la o fisura, umpli motorul cu apa, da ma rog asta e ultima problema la tine.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:49 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Prietene, daca asa crezi tu ca arata un autobuz...nu stiu ce sa zic...Revin la intrebarea mea: Cate motoare ai modificat pana acum? de orice fel, orice marca? Sau mai simplu, o luam teoretic: zi-mi si mie ordinea de aprindere la un motor de dacie macar?? sau spune-mi si mie ce reprezinta raportul de compresie la un motor? Ca sa nu mai vorbim de sisteme anti lag sau programe de start...


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pai e simplu, pui cama de la distribuitor pe delcou in dreptul cilindrului 1 si apoi vazand sensul de rotatie al delcoului obtii ordinea de aprindere, nu tre sa memorezi nimic pe de rost, iar raportul de compresie este un raport dat de volumele la pms si respectiv pmi, in fine daca mai ai intrebari iti raspund, pune niste intrebari care sa te ajute in demersul tau, da ia zi tu o treaba:

cam ce bec cu aliura de pompa si portocaliu crezi tu ca se va aprinde in momentul in care cineva ( un kinez mic) va muta senzorul de pozitie al volantei cateva grade? :lol:

palarie intr un picior ghici ciuperca ce i?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:05 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Te referi la faptul ca se va desincroniza vibrochenul de axa cu came, nu? corect! e logic. va aparea o eroare si probabil se va aprinde check-ul de la motor. Dar ia zi-mi tu mie: Cu ce ma incurca treaba asta? este vorba doar de timpul in care eu schimb treapta de viteza. in momentul in care apas acceleratia, senzorul vine pe pozitia initiala. si in plus totul poate fi anulat cu o simpla apasare de buton. Wow ce inginerie....oare va face poc? Da, stiu! masina probabil nu va porni la sfert de cheie.! probabil ca va consuma 30l/100 km asa si? probabil ca va urla ca dracu si va scoate flacari pe tobe...toate sistemele pot fi anulate. ai vazut vreodata cum arata un panou de comanda la o masina de VTM? sau nu prea se fac raliuri prin zona aia? sau esti obisnuit doar cu discutii despre cum se stinge becul de la air-bag ori esti obisnuit cu discutii legate numai de cum se schimba bucsile de la brate? Prietene, dupa ce faci asistenta tehnica a un raliu, dupa ce umblii cu oameni recunoscuti in domeniul auto si dupa cativa ani de munca si nopti pierdute cu motorul pe banc, atunci vi sa dai sfaturi pe forum si sa faci mistouri. Daca te limitezi doar la tutoriale de pe youtube si la discutii despre vopsea sau "genti" de aliaj, macar nu te lua de unu care vezi ca are ceva in cap si vrea sa faca ceva pe cont propriu...


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:10 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Poti sa ne arati niste poze cu alte proiecte făcute de tine, date tehnice, etc?


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:13 
Offline

Joined: 03 Mar 2015, 23:02
Posts: 42
Car: Alfa Romeo 156
Location: Pitesti
Desigur! momentan am poze doar cu ultimele doua masini, respectiv o toyota celica 2.0 gts si un bmw e36 2.5 tds. revin imediat si cu pozele.


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 00:13 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3801
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Comane, ceva imi spune ca omul stie joaca, eu zic ca nu e prea tarziu sa bati in retragere. :evilook:
Nici macar tu nu-ti bati singur ferodourile pe disc, think about it !

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Last edited by Valak on 06 Mar 2015, 00:14, edited 1 time in total.

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 84 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited