Dupa un timp, am rezolvat unele probleme, mai mult de ordin estetic, insa esentiale.
A trebuit sa revopsesc complet bara din fata, datorita idiotului sau idioatei care mi-a julit-o in asemenea hal
. Am rezolvat si rugina de pe buza aripii din spate dreapta.
Alte interventii mecanice nu am avut si asta ma bucura foarte mult. Doar uleiul l-am schimbat (evident si filtrul) si filtrul de polen. Pentru ulei am trecut de la Selenia Racing la
Liqui Moly Synthoil Race Tech GT1 10W-60. Pe hartie sta mai bine ca Selenia. Si din ce am constatat si eu la consum si sunetul motorului, e chiar mai bine, insa rezultatul consumului de ulei il voi vedea dupa 8000 km.
Ca estetica, si nu pentru cai putere in plus
, am facut cateva stickere care, zic eu, arata foarte bine si ziua, dar si noaptea, pentru ca sunt reflectorizante (inclusiv stickerul Alfa Club care nu apare in foto).
Ce ma supara in continuare:
- in continuare, la prima cheie, are ezitari, dupa un repaus de vreo 6-8 ore
- mai nou cand e in viteza, mai ales in treptele superioare si la o viteza mai mare, se aude un vajait/huruit cand e in frana de motor. Imediat ce accelerez dispare. Ce sa fie oare? Suspectez rulmentul de presiune.
- mi-a crapat consola centrala la colturile de jos, sub radio-cd. Un material mai prost ca ala de la consola n-am intalnit pe toata masina.
- treaba cu turatia ce cade uneori sub limita ralantiului
- eroarea de la airbagul soferului (cica), pentru ca daca misc la pasager si o sterg, ramane stearsa atata timp cat nu misca nimeni scaunul. Va trebui sa verific firele alea pacatoase, numai ca trebuie sa desfac sub carpeta mare a masinii.
Ce urmeaza:
- candva vopsitul etrierelor in culoare aurie (gen Subaru)
- probabil toba intermediara custom, cu anularea silencerului
- eventual un subwoofer activ
- alte capacele centrale pentru roti ca au inceput sa se deterioreze si arata cam urat
Mai jos doua foto, una de la munte si una cu stickerele, ambele recente.
Ce sa mai spun? Nu ma plictisesc deloc atunci cand alerg cu ea.