It is currently 30 Nov 2024, 01:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 289 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 612 Next
Author Message
PostPosted: 01 Mar 2015, 22:13 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1361
Location: Lisbon
Ma uitam pe-aici si am vazut ca ai deja un set de arcuri Pro-kit.

Eu unul nu recomand sa le pui impreuna cu amortizoarele stock actuale.
Nu intelegi nimic nici din amortizoare, nici din arcuri. Coboara masina cam 30mm si cam atat.

Pe al meu 156 am Bilstein B6 + Eibach Pro-Kit. Perfect.
Nici foarte dur, nici moale, un handling foarte bun. Merg cam pe unde vreau (autostrada sau drum rau), si am jante 18".

Se spune ca Bilstein B4 sunt echivalente cu amortizoarele OEM. Apoi, B6 cam 25-30% mai dure.
Am un coleg cu B8 si simt ca sunt mai dure ca la mine, are aceleasi arcuri.

Bilstein spune ca e bine sa pui B8 cu arcuri Sportline, de asta le-au facut si mai scurte. Pro-kit si -30mm merg perfect cu B6. :wink:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@triesse, mi-ai citit gandurile... suspensia este urmatoarea pe lista.

Tin sa precizez ca eu merg zilnic cu masina si fac cam 2000km/luna, dintre care 80% sunt in Bucurestiul plin de gropi... Masina este foarte soft acum, insa la un stil de condus putin mai sportiv ii simt limitele destul de usor :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Recomandat este sa pui arcuri sport pe amortizoare sport, intr-adevar. Din experienta mea insa, eibach sau cele echivalente (pe 147 am avut de exemplu Vogtland) merg foarte bine si pe amortizoare stock. Pe 147 nu au distrus amortizoarele, in schimb, tinuta de drum se imbunatatise simtitor! 25-30% mai dure, deja incep sa te cam caute pe la rinichi...

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
never take shortcuts with a clutch, multi km fara probleme.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 22:47 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1361
Location: Lisbon
cristianmiu Quote:
@triesse, mi-ai citit gandurile... suspensia este urmatoarea pe lista.

Tin sa precizez ca eu merg zilnic cu masina si fac cam 2000km/luna, dintre care 80% sunt in Bucurestiul plin de gropi... Masina este foarte soft acum, insa la un stil de condus putin mai sportiv ii simt limitele destul de usor :)
Sincer sa fiu, in cazul tau as pune 4 amortizoare noi Bilstein B4 si arcurile Pro-Kit.

Daca vrei ceva peste, atunci B6 este o alegere foarte buna (€uro vs calitate). Pe Alfisti sunt la un pret bun, ambele tipuri.
ALXege Quote:
Recomandat este sa pui arcuri sport pe amortizoare sport, intr-adevar. Din experienta mea insa, eibach sau cele echivalente (pe 147 am avut de exemplu Vogtland) merg foarte bine si pe amortizoare stock. Pe 147 nu au distrus amortizoarele, in schimb, tinuta de drum se imbunatatise simtitor! 25-30% mai dure, deja incep sa te cam caute pe la rinichi...


Ma uitam acum si am gresit, B6 sunt circa 20% mai dure ca B4 sau cele OEM.

Intr-un an cand am venit cu al meu 156 in Romania (de la vama Bors spre Suceava) la un moment dat am gresit drumul si am nimerit cred ca vreo 70 km (sau mai mult) de drum...fara cuvinte. Am nimerit pe la Carlibaba si Iacobeni.

Deci eu cu 156 care are B6 + Pro-kit + jante 18", família cu mine si cateva bagaje. Pe-acolo nu am fost niciodata, drumul e...zici ca esti pe luna.
Si totusi am supravetuit. :lol:
Deci sunt 20% mai dure si o groapa se simte seaca, in rest se merge ok.

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 23:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
din experienta mea, bilstein sant niste goange de amortizoare, niste gunoaie ieftine, as merge pe kyb, made in japan.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 23:10 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1361
Location: Lisbon
comanr Quote:
din experienta mea, bilstein sant niste goange de amortizoare, niste gunoaie ieftine.
Image

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu mereu recomand clientilor premium sachs sau kyb, nu stiu ce recomanda putin dar banuiesc ca are si el aceeasi idee :lol:

nu conteaza cum se simte un amortizor, conteaza cat timp se simte in acel fel.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Am citit pe AO si multi spun ca bilstein sunt destul de dure in comparatie cu KW sau KONI.

Setul castigator pe AO ar fi KONI FSD + arcuri eibach + eibach anti-roll bar... acum nahh ei au drumuri comparativ cu macadamurile noastre, unde daca nu esti atent poti ramane fara janta, bara sau iti poti indoi un prag :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
daca vrei anduranta, robustete si confort mergi pe kyb, nu vei regreta niciodata, am 200k pe un set de kyb , au mai multe calitati, cele mai smechere sant kyb gas-a-just care au un potentiometru pe amortizor de unde se ajusteaza damping ul dar mai mult pentru 4x4, nu stiu daca au pentru GT, maine ai raspuns.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Last edited by comanr on 01 Mar 2015, 23:51, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 23:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
comanr Quote:
din experienta mea, bilstein sant niste goange de amortizoare, niste gunoaie ieftine
Sa stii ca apreciez unele chestii de bun simt pe care le zici (ai avut un argument foarte pertinent in cazul EBCurilor pe un alt topic), insa cu afirmatii de genul asta n-o sa te mai ia lumea in serios nici cand o sa le zici bine :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 23:33 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
stiu ca multi aflisti merg pe bilstein dar am intalnit marfa proasta de la ei, sub calitatea japonezilor, nu va mint, erau amortizoare pentru corsa, la kyb fiecare amortizor arata mai bine, cu vopseaua corecta, nescursa, cu protectiile nekinezofile din plastic ambulant, lucruri.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
cristianmiu Quote:
Am citit pe AO ... acum nahh ei au drumuri comparativ cu macadamurile noastre,
Daca te referi la drumurile de UK, eu in locul tau nu as atat de sigur...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Mai studiez... Pana una alta unde pot face geometria cum trebuie? Autoitalia sau alții?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 01:33 
Online
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7906
Car: Vespa
Location: Bucuresti
comanr Quote:
din experienta mea, bilstein sant niste goange de amortizoare, niste gunoaie ieftine, as merge pe kyb, made in japan.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nu te creeeeeeeeeed :lol: :lol:


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3591
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Cea mai ieftina geometrie o poti face la ieșirea din Buc pe A2, 50 lei, super ok, 3d

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 03:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Eu am facut mai mereu la Autosoft si a fost ok. Iti recomand atelierul din Militari. E mai nou, aparatura mai proaspata, oameni mai de treaba. Nu ca la Dristor ar fi mai altfel, dar asa mi-au creeat mie impresia.
Si oriunde te-ai duce, nu uita sa le spui sa iti puna rotile de pe fata pe 0. La toti la care am fost au setupul vechi cu toe-out.
Daca nu ma insel, la viteza unghiul oricum se deschide putin. Sa ma corecteze careva daca gresesc.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 09:57 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
yux_mm Quote:
Eu am facut mai mereu la Autosoft si a fost ok. Iti recomand atelierul din Militari. E mai nou, aparatura mai proaspata, oameni mai de treaba. Nu ca la Dristor ar fi mai altfel, dar asa mi-au creeat mie impresia.
Si oriunde te-ai duce, nu uita sa le spui sa iti puna rotile de pe fata pe 0. La toti la care am fost au setupul vechi cu toe-out.
Daca nu ma insel, la viteza unghiul oricum se deschide putin. Sa ma corecteze careva daca gresesc.
teoretic asa e insa nu e chiar atat de simplu, pe fata,la masinile cu tractiune fata cand se aplica putere trenului, rotile se aduna, la cele cu tractiune spate se deschid, indiferent de ce viteza ai iar cand franezi rotile se deschid la orice masina, suspensia permite niste unghiuri care se incadreaza in gama ok, daca rulezi cu viteza mare este bine sa respecti unghiurile din manual, daca ai modificat suspensia si stii ce faci, poti sa mergi pe valori noi pentru track use sau cum ai nevoie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
OK, deci am incurcat borcanele. Era invers decat am zis.
In alta ordine de idei, am mai spus-o si cu alte ocazii, mergand cu specificatiile de fabrica, toe-out, am reusesc sa nenorocesc o pereche de cauciucuri in 10k km. Cu setarile pe 0 uzura relativ uniforma la toate seturile de cauciucuri, si au trecut 115k km de atunci. Zic relativ, deoarece pe fata se poate observa o foarte usoara uzura mai accentuata pe interiorul cauciucului. Totusi, este acceptabila, atata timp cat rulezi cauciucurile fata-spate macar o data pe an.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e bine de rulat rotile intre ele, din pacate performanta si stabilitatea vin cu geometrii care uzeaza destul de repede rotile, nu numai la alfa, la mine se toceste spatele mai mult de exemplu, acolo unde ai tractiunea rotile sufera cel mai mult, normal un set de roti bune ar trebui sa tina macar 25k pana sa apara uzura neuniforma, rotile late sufera cel mai mult de acest fenomen, culmea e ca sant si cele mai scumpe.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
yux_mm Quote:
cristianmiu Quote:
Am citit pe AO ... acum nahh ei au drumuri comparativ cu macadamurile noastre,
Daca te referi la drumurile de UK, eu in locul tau nu as atat de sigur...

Eu in locul lui as fi! Singurul dezavantaj ar fi limitatoarele de viteza,"speed humps", care sunt din o suta in o suta de metri prin oras, pe stradute.

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2015, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Diferenta intre setupul de fabrica si cel cu 0 este sesizabil: toe-out e mai incisiv pe viraje si mai precis in linie dreapta. Totusi, diferenta nu este enorma, asa ca eu consider ca decat sa schimb un set de cauciucuri la fiecare 20-25k km mai bine ma lipsesc de picurul ala de incisivitate/sportivitate si pastrez un set 35-40k.

@spooky: Vad ca esti din Iasi. Sincer nu am fost niciodata, deci nu stiu cum sunt drumurile pe acolo, posibil sa fie diferenta mare intre Londra si Iasi.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 01:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Ieri am intrat putin in garaj si m-am uitat la rotile de vara pentru ca stiam ca 2 anvelope sunt mai uzate si 2 intr-o stare foarte bune. Din pacate rotile de vara sunt echipate cu 2 anvelope bridgestone potenza si 2 anvelope Sava intensa UHP. Se pare ca cele bridgestone sunt mai tocite si mai au aprox 3-4mm 'carne' in comparatie cu aprox 7mm cat au cele sava.

Acum vin si intreb... Cat de ok sunt aceste SAVA? merita sa mai cumpar inca 2 anvelope noi Sava Intensa uhp si sa fac un set complet?

http://www.sava-tires.com/sava/ro/tires ... p/?from=tf" onclick="window.open(this.href);return false;

Multumesc anticipat !

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 06:34 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Sava sunt un brand de buget al celor de la Goodyear, nu au de ce sa fie anvelope proaste. Sunt multe camioane si autobuze/autocare ce monteaza Sava din fabrica, cred ca sunt niste anvelope corecte.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 09:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Deci sa inteleg ca intre aceste sava si bridgestone potenza nu este o asa mare diferenta? Eu nu merg cu masina pe circuit, insa din cand in cand, imi place sa iau virajele mai strans si imi doresc ca anvelopele sa fie cat mai silentioase cu putinta, nu de alta, dar in sezonul cald fac destul de multi km extraurban pe distante lungi.

Plus de asta pretul mi se pare unul foarte bun, ~340 lei / bucata pe site-ul de unde si-a luat si DanS gumele.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 289 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 612 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited