cred ca i am dat de capat alfei mele, multumesc lui bluecar pentru ajutor, cum problema nu se rezolvase cu alta valva am inlocuit senzorul map, mitica avea o colectie, unul italian(D&G
), unul bosch, in fine am pus unul care avea acelasi cod cu cel original, am mers ca un apucat 30 de km, nici o eroare, transpirase permisul in portofel, inca o dovada ca niste coduri de diagnoza nu prea fac un ban, sant orientative, cu ecu fara erori am pornit masina cu senzorul scos de pe ea, au aparut brusc doua erori, una despre temperatura aer, logic si una identica cu cea care imi aparea in mers, deci probabil senzorul intrerupea la o anumita presiune, nicidecum ca era suprapresiune in admisie, clar cu senzorul scos de pe masina acelasi cod cu specificarea la detalii " a very high signal has been received from the sensor" wtf? care senzor
deci valak intuise ca senzorul era dus cu vaca si avea dreptate, rezultatul, un vagon functional pe drum, acuma sa vedem cum il pacalim pe mitica ca nu merge senzorul si sa l mai lase la mine
ar fi trebuit sa scot si eu mufa sa vad ca e acelasi cod de suprapresiune, era un indiciu bunisor, dar uneori din cauza copacilor nu reusesti sa vezi padurea, turbina este intr o stare foarte buna, senzorul vechi avea doar praf de fum, fara pic de ulei in admisie(a vazut si mitica pentru ca a fost operata pa semnatura la botul calului langa GT ul lui, am facut din doo una), asta e de bine.