DanS Quote:
Am luat masina de la Gabi, remediat pbl scurgeri ulei, etansare capac motor, frane noi, distributie noua, ambreiaj nou, masina noua
Se pare ca danezii cand si-au bagat nasul pe la motor au afectat distributia si cureaua era sarita cu un dinte
Acum am masina asa cum mi-am dorit-o, putere suficienta pentru a-ti produce un mare zambet pe fata si functionalitate 100%.
Toate pbl au fost remediate, urmeaza sa inlocuiesc iarasi uleiul, probabil in primavara si nu o sa mai folosesc vreodata Castrol, sa inlocuiesc cauciucurile, insa m-a pus George pe ganduri
cand dau de bani o sa schimb evacuarea si gata.
Astept cu mare nerabdare caldura!
Multumesc inca o data Gabi!
Asa scriam pe data de 07.02.2015 asteptand cu mare nerabdare caldura, care intr-un final a venit si o data cu ea au reaparut vechile probleme cu lipsa de putere
De fapt ele nu disparusera, insa temperaturile scazute si drumurile prea scurte pe care le faceam nu dadeau voie motorului sa se incalzeasca suficient si astfel intr-un tarziu am constat ca masina tot nu functioneaza in parametrii corecti.
Nu aveam alta alternativa decat sa-l stresez iarasi pe Dima si sa-l rog sa-si puna din nou TBi-ul la bataie. Din pacate nu prea mai ramasesera multe de verificat sau de schimbat de pe o masina pe alta si toata lumea era oarecum in ceata. Totusi baietii s-au pus din nou pe treaba si au muncit o seara intreaga montand si demontand de pe o masina pe alta, insa fara rezultat, Gabi poate sa detalieze ce s-a facut exact. Intr-un moment de maxima inspiratie mecanicul Ionut ramas fara alternativa s-a gandit sa decupleze o mufa de la un senzor de presiune ulei de pe masina lui Gabi si sa vada daca sunt aceleasi simtome. Rezultatul a fost concludent in sensul ca motorul era lesinat si abia mai tragea. Deci problema era oarecum identificata insa senzorul de pe masina mea nu era defect dar totusi nu comunica cu ECU. S-au desfacut cablaje, s-au curatat mufe si pini, s-au pus toate la loc si in urma testelor baietii m-au anuntat ca dpldv problema a fost rezolvata. Satul de toate amagirile anterioare nu m-am mai entuziasmat, ba chiar eram convins ca iarasi nu o sa mearga. Sambata am plecat sa o recuperez si initial, probabil ca masina era rece, nu am simtit vreo imbunatatire, insa pe masura ce mergeam am realizat ca apa ajunsese la 90*, clima eara pornita pe auto cu a/c pornit, electroventilatorul intra pe treapta a doua si eu beneficiam de putere suficienta, nu mai simteam neputinta motorului, ba chiar puteam sa merg linistit in treapta 1 fara sa accelerez, lucru care pana atunci era posibil doar insotit de niste smuciri si socuri. Am iesit la drum lung, am verificat-o si am analizat-o in fiecare zi, am fost din nou la Gabi sa punem tester sa vedem daca mai apare vreo eroare, concluzia e ca masina si-a revenit la normalitate si in sfarsit pot sa ma bucur cu adevarat de ea.
A fost o distractie cam costisitoare dar sincer nu-mi pare rau, pentru ca problemele remediate anterior chiar trebuiau rezolvate (fluieratul si scurgerile de ulei ale turbinei, patinajul ambreiajului, distributia care avea 4 ani si ajunsese aproapre la 90.000 km + 1 dinte sarita, discurile ovalizate, placutele decalite, caucicuri nepotrivite, etc) si in momentul de fata am o masina asa cum mi-am dorit-o.
Si cateva poze de sambata dupa ce ma convinsese