It is currently 10 Feb 2025, 18:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 19 Feb 2015, 02:07 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
In mod cert nu este un motor proiectat pentru a suporta o turbina. Totusi, cu niste axe cu came de 2.0, o resoftare si o evacuare, imbunatatesti PUTIN performantele. Nu recomand la vechimea si uzura motorului in cauza. totusi, daca vrei sa incerci ceva interesant, si asta este ptr toti proprietarii de masini pe benzina, incearca sa alimentezi la pompa cu o punga din piele de caprioara pe pistol. Vei vedea diferente mari (benzina de la noi e botezata cu apa).


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 02:18 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
comanr Quote:
daca vrei sa faci ceva cu avionul tau incearca sa folosesti o turbina electrica, am un amic care le produce si ofera un castig sesizabil de putere pentru motorul de mitsu 4g64, daca vrei detalii putem vorbi pe pm.
ofera cam ceea ce ai tu nevoie pe acel teseu fragil fara sa umbli la interne, un plus care se simte dar nu fasaie prea tare, din pacate.
Am auzit de aceasta 'turbina electrica', dar s-a dovedit a fi un ventilator chior, montat pur si simplu pe traseul de aer, intre debitmetru si filtru. Rezultatul pe dyno este 0. Nu zic ca asa e si ce face amicul tau, dar daca ai ceva dovezi clare ca functioneaza(un chart pe dyno cu/fara), te rog sa le faci publice, poate sunt si altii interesati.


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 08:41 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
tubina ajuta mai ales in plaja inferioara de turatii, pe dyno nu stiu daca se vor obtine puteri maxime mai mari, o sa revin cu info.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 09:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7101
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Dacă pui castrol e clar :) fa-ți un bine ți-e cât si mașini tale si pune un ulei adecvat, nu o zeama care sa se plimbe prin motor...

1.8 ta in mințile lui mi se pare un motor f echilibrat si are o putere decenta. Consider ca cei 140cp sunt suficienti pt o mașina de zi cu zi... Pe bune cât de tare vrei sa mergi? Nu de alta dar pt 0-140kmh ar treb sa se miste chiar decent ;).

In afara de turbo ai putea face următoarele:

- chiuloasa de 2.0
- axe
- anulat catalizatoare
- soft

Eu zic ca vei câștiga undeva la 20-30cp si nu vei strica motorul.

PS. Cât ulei îți consuma acum?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 09:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
revin la turbina, netul e plin de fofeze , flaneste, baiatul asta care e de pe forumul nostru de 4x4, de "tigai kinezesti", a ajuns la un nivel destul de evoluat pentru un amator cu aceste fofeze, eu i am spus parerea mea si ideea mea vis a vis de ce inseamna pentru mine un 4x4, pe el insa il intereseaza performantele dinamice foarte mult, cred ca proiectul merge mult mai bine pus pe un teseu decat pe o masina de 2,5 tone, ideea e ca poti lua legatura cu el, o sa i zic ca am prezentat si aici turbina lui, date foarte multe nu am, probabil ovidiu stie mai multe, cica ar fi mult mai rapid elefantul cu acea turbina, la urma urmei e un sistem care se poate implementa si de proba, daca nu da rezultate se va demonta si asta e, banuiesc ca ovidiu e un om cu care se poate discuta, stiu ca sistemul se alimenteaza de la doua baterii de 12v si foloseste un convertizor de frecventa pentru motorul de tip brushless cu turatie variabila, neexistand lag mecanic si gaze stationare datorate acestui efect sant sigur ca turbina va putea fi folosita si pentru gpl, turbina este realizata de el pe o masina cnc.

topicul de pe gwm-club este:

http://www.gwm-club.ro/forum/showthread ... 132&page=8" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
RotorCompresor.jpg
RotorCompresor.jpg [ 31.59 KiB | Viewed 1460 times ]
RotorTurbina.jpg
RotorTurbina.jpg [ 3.27 KiB | Viewed 1460 times ]
Turbina2_01.jpg
Turbina2_01.jpg [ 504.17 KiB | Viewed 1460 times ]
Paralela.jpg
Paralela.jpg [ 594.39 KiB | Viewed 1460 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Quote:
In mod cert nu este un motor proiectat pentru a suporta o turbina. Totusi, cu niste axe cu came de 2.0, o resoftare si o evacuare, imbunatatesti PUTIN performantele. Nu recomand la vechimea si uzura motorului in cauza. totusi, daca vrei sa incerci ceva interesant, si asta este ptr toti proprietarii de masini pe benzina, incearca sa alimentezi la pompa cu o punga din piele de caprioara pe pistol. Vei vedea diferente mari (benzina de la noi e botezata cu apa).
In mod cert nu este un motor proiectat pentru a suporta o turbina. Totusi, cu niste axe cu came de 2.0, o resoftare si o evacuare, imbunatatesti PUTIN performantele. Nu recomand la vechimea si uzura motorului in cauza. totusi, daca vrei sa incerci ceva interesant, si asta este ptr toti proprietarii de masini pe benzina, incearca sa alimentezi la pompa cu o punga din piele de caprioara pe pistol. Vei vedea diferente mari (benzina de la noi e botezata cu apa).
1.8-ul daca nu ma insel are aceleasi axe cu came ca 2.0

Detaliaza te rog alimentarea cu punga de caprioara.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 11:22 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
hackandmore Quote:
as fi curios daca ar iesi ceva functional si fiabil la un, sa zicem, 500EUR doar piese.
nici gand! Numai turbina + intercoolerul depasesc bine suma asta. Cu piese luate din dezmembrari si turbine reconditionate la colt de bloc, poate. Dar...de ce ai face asta!? :sig:
Decat o masina de 200+ de cai nefunctionala, sau functionala doar cand vrea ea, pe care nu te poti baza si nu te poti duce cu ea nici macar de la Bucuresti pana la Pitesti fara sa stai cu teama ca te lasa-n drum, mai bine o masina de 140 cai in stare buna. :mrgreen:

te sustin! Dar daca te apuci, fa treaba buna!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
o sa fac rost de numarul lui ovidiu dar stiu sigur ca cel mai recent setup era mult peste mie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e o turbina copiata dupa un model de motor cu reactie cu o putere de cativa kw.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 11:46 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Eu m-am gandit la un T25 . Turbina este suficient de mica cat sa nu apara lag si poate produce intre 6-25PSI. Singura problema care o vad la acest setup este ca TSul meu sa fie "ca nou" si nu cred ca e cazul. Restul sunt rezolvabile fara costuri mari.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited