It is currently 01 Nov 2024, 14:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06 Feb 2015, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 17 Dec 2010, 21:55
Posts: 194
Car: alfa 166-2.4jtd
Location: ploiesti
Salut! O problema aparuta de aproximativ 2 luni, careia nu am reusit sa-i dau de cap.Am fost nevoit sa fac un drum pana in italia si pe drum m-a lasat planetara de pe stanga,mai exact tripoda.Am fost in service in italia,am schimbat planetara,dar cand mi-au dat masina am sesizat ca motorul urla.Am pus asta pe seama oboselii mele,pt ca nu dormisem in jur de 40 de ore.A doua zi am realizat ca intr-adevar motorul urla ca un 8000cc american.Zgomotul este pe admisie,ca si cum nu as avea filtrul de aer.Am verificat toata tubulatura...absolut totul este ok.Zgomotul se aude f tare din masina,afara se aude f putin.Un sfat,o idee...orice e bine venit,urletul asta este insuportabil.
multumesc!


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2015, 13:19 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
ugo Quote:
nu dormisem in jur de 40 de ore.
Not safe, ai grija mare.
Daca e zgomot cred ca e de la evacuare, cum zice si Florin.
Investigheaza atent, urcata pe rampa si vazut cap-coada.


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2015, 13:24 
Offline
User avatar

Joined: 17 Dec 2010, 21:55
Posts: 194
Car: alfa 166-2.4jtd
Location: ploiesti
Totul e in regula pe evacuare.Am urcat-o pe elevator si am verificat totul cap-coada. Se aude ca si cum nu ar avea filtru de aer.Trage normal,nu da fum...doar ca zgomotul e neobisnuit de mare...


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2015, 02:00 
Offline
User avatar

Joined: 12 May 2008, 23:36
Posts: 142
Car: 166/Spider/159/Dedra
Location: mures,sighisoara
Exista o bucata de teava care intra in filtru de aer,de fapt prin ea se aspira aerul in filtru,poate a sarit afara din locul ei ,de aici si zgomotul.

_________________
Alfa 166 2.4 JTD
Alfa Spider 2.0 TS
Lancia Dedra HF 2.0 turbo
Alfa Giulietta 2.0 JTDM
Alfa 159 SW 2.4 JTDM


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2015, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 17 Dec 2010, 21:55
Posts: 194
Car: alfa 166-2.4jtd
Location: ploiesti
KLE Quote:
Exista o bucata de teava care intra in filtru de aer,de fapt prin ea se aspira aerul in filtru,poate a sarit afara din locul ei ,de aici si zgomotul.
Te referi la acel cot care merge sub aripa? E la locul lui...foarte ciudat. Repet din afara masinii este greu de sesizat acest urlet,in schimb in masina devine insuportabil la un drum lung.


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2015, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 12 May 2008, 23:36
Posts: 142
Car: 166/Spider/159/Dedra
Location: mures,sighisoara
Da ,la acel cot ma refeream.Verifica si tobele,poate s-au desprins sitele in interior si produc vibratie.

_________________
Alfa 166 2.4 JTD
Alfa Spider 2.0 TS
Lancia Dedra HF 2.0 turbo
Alfa Giulietta 2.0 JTDM
Alfa 159 SW 2.4 JTDM


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2015, 14:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Si la mine se auzea un zgomot infundat foarte puternic cand era frig afara, doar din interior se auzea, dar isi reducea din intensitate cand se incalzea motorul. Parca se auzea de sub bord sau sub maneta de viteze. Se pare ca era de la catalizator. Nu parea totusi infundat cand l-am dat jos, dar dupa inlocuirea cu o teava nu se mai aude.


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2015, 13:03 
Offline
User avatar

Joined: 17 Dec 2010, 21:55
Posts: 194
Car: alfa 166-2.4jtd
Location: ploiesti
tranzafirul Quote:
Si la mine se auzea un zgomot infundat foarte puternic cand era frig afara, doar din interior se auzea, dar isi reducea din intensitate cand se incalzea motorul. Parca se auzea de sub bord sau sub maneta de viteze. Se pare ca era de la catalizator. Nu parea totusi infundat cand l-am dat jos, dar dupa inlocuirea cu o teava nu se mai aude.
Mda...la mine nu se estompeaza zgomotul nici la rece nici cand se incalzeste motorul,si dupa cum am spus,am verificat deja totul...foarte ciudat...astazi am simtit-o ca si cum s-ar poticni la 3500r/m dar foarte putin,pt o secunda,dupa care a tras normal


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2015, 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 17 Dec 2010, 21:55
Posts: 194
Car: alfa 166-2.4jtd
Location: ploiesti
Un prieten,mecanic vw,mi-a spus ca e posibil sa fie de la turbina dat fiind faptul ca undeva peste 3000r/m are un prag unde nu trage..pe care dupa ce il depaseste trage normal.La rece imi da fum cu miros puternic de motorina.
Aveti idee unde se reconditioneaza turbine?
Multumesc!


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2015, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Inainte sa o reconditionezi fa un test unde sa urmaresti presiunea la turbina si cea de motorina din rampa. Pragul acela la 3000 ar putea sa fie de la turbina ca a ramas geometria variabila blocata si depaseste presiunea de aer maxim admisa, sau de la regulatorul de presiune de pe pompa de inalta.
Printr-un test ar trebui sa vezi de unde este acel prag. O zii buna


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2015, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 17 Dec 2010, 21:55
Posts: 194
Car: alfa 166-2.4jtd
Location: ploiesti
ok,multumesc!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited