In Decembrie 2006 ,cu ocazia Salonului Auto de la Bologna,Antonio Baravalle a anuntat intentia companiei de a se intoarce la cursele de GT cu un model bazat pe 8C.Incadrarea se pare ca va fi in clasa GT1(regulile de incadrare se pot schimba pana in 2008),iar pentru omologarea versiunii speciale de curse vor fi construite 25 de bucati pentru uz stradal cu puterea de peste 600 de CP,al caror nume va fi 12C.
La realizarea noului proiect vor fi direct implicati ca si parteneri Pirelli,iar de parte de fabricatie se va ocupa compania Dallara in colaborare cu echipa care a dezvoltat Maserati MC12,frumosul bolid incununat de succes care isi va incheia activitatea competitionala in FIA GT in 2007.In momentul se fata se preconizeaza ca pilotii vor fi Fabio Babini (pilot de teste Maserati) si Andrea Bertolini(campionul pe 2006 in FIA GT ).
Mai mult sau mai putin recunoscut oficial,dezvoltarea unui model de curse GT are in vedere polularizarea marcii in Statele Unite,pe langa traditionalele curse europene de la Le Mans sau Nurburgring,8C-ul de curse urmand a concura si la Daytona sau in ALMS.
Deocamdata nu au fost facute publice poze sau informatii tehnice exacte referitoare la proiect,lucru care nu impiedicat pe unii mai talentati in ale photoshopului sa schiteze un
8C de curse.De asemenea,daca jucati SCAR,aveti posibilitatea sa va aratati talentul la volan pe circuit tot intr-un 8C ,cum este cel din poza de mai jos.
Motivata sau nu de marketing,intoarcerea Alfei in sporturile cu motor la cel mai inalt nivel trebuie salutata!Intotdeauna am privit cursele FIA GT ca fiind "lume buna" curselor,lucru dovedit si de numele celorlati concurenti:Jaguar,Aston,Porsche,Ferrari,Lamborghini...