It is currently 23 Nov 2024, 03:09

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 03 Feb 2015, 15:05 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1229
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Te felicit pentru decizia de a lua o benzinara. mie imi pare extrem de rau ca m-am incurcat cu diesel, sincer ma bate gandul sa o vand si sa imi iau un 1.8mpi sau 1.9jts.

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2015, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2012, 14:30
Posts: 107
Car: AR 159 1.9 JTS
Location: Bucuresti
Quote:
Te felicit pentru decizia de a lua o benzinara. mie imi pare extrem de rau ca m-am incurcat cu diesel, sincer ma bate gandul sa o vand si sa imi iau un 1.8mpi sau 1.9jts.
Multumesc. Nu stiu cum este 1.8 MPI, dar fiind un motor mai slab din punct de vedere al puterii nu l-as recomanda. Spun asta fiindca masina mi se pare destul de greoaie la plecarea de pe loc chiar cu motorul pe care il am eu. Imi pare rau oarecum ca nu mi-am luat 2.2 JTS, dar taxele astea :censored: Cel mai bun mi se pare 1.7 TBI dar si pretul e pe masura.

_________________
Alfa romeo 159 1.9 JTS "2007" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22153" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 155 1.8 16v "1997" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=74&t=18579" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 164 2.0 ts "1993" : viewtopic.php?f=79&t=2524" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2015, 16:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Adytza1980 Quote:
Multumesc.
Quote:
Dar, ce ai facut tu la punctul 2 seamana cu ce a facut fostul proprietar la punctul 1, bineinteles pastrand proportiile! :peace:
Nu sunt de acord deoarece am gasit multa mizerie sub aceasta supapa, imbibata cu ulei. Toata mizeria asta se duce in admisie. Nu e prima masina pe care experimentez aceasta modificare si nu sunt singurul. Consider ca voi avea o admisie mai curata fara gazele de carter, nu vad cu ce ar dauna aceasta modificare.
In ultima poza se vede clar mizeria care intra in admisie.
Doar ideea de a avea furtunuri atarnand pe sub masina mi se pare gresita iar faptul de a compara un lucru cu orice de la fostele Dacii mi se pare si mai gresit!

Asta este doar parerea mea si doar mi-am expus-o. Nu trebuie sa te simti ofensat! Nu sunt eu in masura sa zic c-ai facut un lucru rau sau bun. :peace:

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2015, 16:17 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2012, 14:30
Posts: 107
Car: AR 159 1.9 JTS
Location: Bucuresti
Quote:
Asta este doar parerea mea si doar mi-am expus-o. Nu trebuie sa te simti ofensat! Nu sunt eu in masura sa zic c-ai facut un lucru rau sau bun.
No offence taken :peace:

_________________
Alfa romeo 159 1.9 JTS "2007" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22153" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 155 1.8 16v "1997" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=74&t=18579" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 164 2.0 ts "1993" : viewtopic.php?f=79&t=2524" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2015, 22:04 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 00:50
Posts: 294
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
Felicitari pentru masina si pentru faptul cum o ingrijesti.
Am intervenit in discutie datorita faptului ca vroiam sa confirm ca 2.2 este una din masinile pe care o detin si pe care cu mana pe suflet o pot sugera cu mare placere oricarui prieten si dusman... :))
As avea o intrebare la tine, dat fiind faptul ca si eu in acest moment intampin o problema cu planetara, as dori sa iti cer tie si tuturor celorlati colegi de pe forum o parere.
Cand plec de pe loc, dau in fata si in spate si chiar si cand schimb vitezele cateodata se aude un pocnet, mecanicul a zis ca vine de la planetara dreapta din partea CV din interior. Eu ii dau dreptate caci nu poate veni de la cutie ca am inlocuit-o (o poveste mai veche) si nici de la rulment sau stabilizatoare ca au fost schimbati.
OK zis si facut sa zicem ca am detectat problema de unde vine, acuma stau eu si ma gandesc as avea 3 posibilitati: 1. sa schimb toata bascula si am scapat de orice alta banuiala si/sau zgomot..... 2. as putea schimba doar tripoda si am iesit ieftin , avand in vedere faptul ca, capul de planetara nu imi face probleme.....sau 3. daca schimb doar tripoda , ar putea sa fie uzura in carcasa tripodei si sa nu rezolv problema si zgomotul sa persiste chiar daca tripoda este noua.
Mentionez faptul ca nu am desfacut plantara caci am nevoie de masina in fiecare zi.
Poate exista cineva care a mai avut problema asta si cum a rezolvat-o.

Voi ce parere aveti?

Multumesc frumos.

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2015, 22:18 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Adytza1980 Quote:
Quote:
Asta este doar parerea mea si doar mi-am expus-o. Nu trebuie sa te simti ofensat! Nu sunt eu in masura sa zic c-ai facut un lucru rau sau bun.
No offence taken :peace:
supapa aia e gandita destul de destept, la relanti clapeta de acceleratie fiind inchisa vacuumul de dupa clapeta are o valoare maxima si atrage supapa inchizand ingestia de gaze de carter.

in turatie clapeta de acceleratie se deschide si astfel vacuumul de dupa clapeta scade si arcul reuseste sa deschida supapa care permite gazelor de carter sa fie reintroduse in motor, practic in multe tari cu apa calda ventilarea in atmosferaa rezervoarelor si a gazelor de carter este interzisa iar la un eventual itp masina este picata, nu stiu daca si la noi, nu cred ca este cazul, mai exista o parte buna a acelei supape, faptul ca acele gaze sant trase cu rapiditate in turatie se mentine o presiune scazuta in carter si eventualele pierderi de ulei sant minimizate. :peace:

ps:prezenta gazelor de carter in cantitate mare inseamna uzura, lipsa compresie


@zoom
unele tranc uri la plecarea de pe loc pot insemna elemente slabite sau uzate ale suspensiei sau suportilor motorului, planetarele nu fac asa daca au inca ceva vaselina in ele si daca au acele intregi, asta se poate verifica la mana, daca exista joc in articulatie.
vezi sa nu se miste planetara cu totul in cutie, mai ales daca acest lucru este insostit de o pierdere sau umezeala de ulei.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 Apr 2015, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 00:50
Posts: 294
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
Curand voi verifica cele spuse mai sus...
Multumesc frumos inca o data pentru toate sugestiile bune pe care le ai...jos palaria...

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2015, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
intotdeauna am oferit know how cu mare bucurie acolo unde a fost cazul si unde el era asimilabil, exista si cazuri in care informatia nu are sens sa fie furnizata sau este chiar periculos sa fie furnizata pentru uzerul respectiv, se poate rani, isi poate scoate un ochi sau se poate electrocuta, nu imi asum nici o responsabilitate :mrgreen:

revenind la reparatii, intodeauna e bine sa se tina cont de ce interventii au mai fost, ce accidente sau probleme in trafic/zgmote au fost anterioare pentru ca reparatia (nu inlocuirea cu "una noua") automobilelor este o arta(desi acum se tinde spre automobilul smartfon, adica o iei azi si daca i s a spart displeiul cu motor o arunci la ghena), si trebuie aleasa calea cea mai potrivita conjuncturii in care se afla masina in acel moment, "the art of automotive repair".

spre exemplu daca se filmeaza cascadorii, important e ca masina sa porneasca si sa mentina o traiectorie dorita pentru ceva vreme, nu e important ce ulei are, cata apa, etc, daca o pregatesti de sedinte foto cu pozari atunci masina trebuie sa luceasca si sa sclipeasca, nu i trebuie benzina in rezervor, samd.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 08 Apr 2015, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2012, 14:30
Posts: 107
Car: AR 159 1.9 JTS
Location: Bucuresti
Quote:
OK zis si facut sa zicem ca am detectat problema de unde vine, acuma stau eu si ma gandesc as avea 3 posibilitati: 1. sa schimb toata bascula si am scapat de orice alta banuiala si/sau zgomot..... 2. as putea schimba doar tripoda si am iesit ieftin , avand in vedere faptul ca, capul de planetara nu imi face probleme.....sau 3. daca schimb doar tripoda , ar putea sa fie uzura in carcasa tripodei si sa nu rezolv problema si zgomotul sa persiste chiar daca tripoda este noua.
Mentionez faptul ca nu am desfacut plantara caci am nevoie de masina in fiecare zi.
Problema este ca tripoda nu prea se gaseste, eu cel putin nu am reusit sa gasesc decat toata partea dinspre cutie cu tot cu rulment intermediar la un pret de minim 1600 lei... de aceea am apelat la rectificat. Totusi la tine nu cred ca este de vina planetara, daca ar fi stricata tripoda ar trebui sa vibreze urat in mers.

_________________
Alfa romeo 159 1.9 JTS "2007" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22153" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 155 1.8 16v "1997" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=74&t=18579" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 164 2.0 ts "1993" : viewtopic.php?f=79&t=2524" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2015, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2012, 14:30
Posts: 107
Car: AR 159 1.9 JTS
Location: Bucuresti
Quote:
supapa aia e gandita destul de destept, la relanti clapeta de acceleratie fiind inchisa vacuumul de dupa clapeta are o valoare maxima si atrage supapa inchizand ingestia de gaze de carter.

in turatie clapeta de acceleratie se deschide si astfel vacuumul de dupa clapeta scade si arcul reuseste sa deschida supapa care permite gazelor de carter sa fie reintroduse in motor, practic in multe tari cu apa calda ventilarea in atmosferaa rezervoarelor si a gazelor de carter este interzisa iar la un eventual itp masina este picata, nu stiu daca si la noi, nu cred ca este cazul, mai exista o parte buna a acelei supape, faptul ca acele gaze sant trase cu rapiditate in turatie se mentine o presiune scazuta in carter si eventualele pierderi de ulei sant minimizate.
Totusi raman la parerea ca toata mizeria aia imbibata cu ulei nu face bine deloc admisiei...Oricum luna asta la revizie voi curata si admisia si voi vedea cat de murdara este.

_________________
Alfa romeo 159 1.9 JTS "2007" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22153" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 155 1.8 16v "1997" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=74&t=18579" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 164 2.0 ts "1993" : viewtopic.php?f=79&t=2524" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2015, 16:06 
Offline

Joined: 11 Jun 2014, 14:04
Posts: 91
Car: Alfa Romeo GT
Iti poti pune un oil catch tank intre admisie si carter-ul ala. O sa mai scoata din mizeria care se poate si se va depune pe admisie. Eu mi-am comandat un oil catch tank din china cu 140de lei acum o cateva saptamani, inca nu a ajuns.


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2015, 20:09 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Adytza1980 Quote:
Quote:
supapa aia e gandita destul de destept, la relanti clapeta de acceleratie fiind inchisa vacuumul de dupa clapeta are o valoare maxima si atrage supapa inchizand ingestia de gaze de carter.

in turatie clapeta de acceleratie se deschide si astfel vacuumul de dupa clapeta scade si arcul reuseste sa deschida supapa care permite gazelor de carter sa fie reintroduse in motor, practic in multe tari cu apa calda ventilarea in atmosferaa rezervoarelor si a gazelor de carter este interzisa iar la un eventual itp masina este picata, nu stiu daca si la noi, nu cred ca este cazul, mai exista o parte buna a acelei supape, faptul ca acele gaze sant trase cu rapiditate in turatie se mentine o presiune scazuta in carter si eventualele pierderi de ulei sant minimizate.
Totusi raman la parerea ca toata mizeria aia imbibata cu ulei nu face bine deloc admisiei...Oricum luna asta la revizie voi curata si admisia si voi vedea cat de murdara este.
un motor curat este un motor curat de la prima cheie, cu revizii la timp, ulei de calitate, odata scapat de sub control lucrurile se duc la vale rau de tot , mai ales la motoare pretentioase cum este jts, nu stiu cat costa supapa aia dar merita readusa in parametrii originali daca motorul nu gazeaza foarte tare.
in cazul in care gazeza tare e indicat sa scoti furtunul ca la dacie(taxiu comunism, cazanel) sub masina altfel motorul se ineaca in gazele alea, tu stii mai bine ce lucru ai.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Apr 2015, 10:14 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Quote:
mi-am comandat un oil catch tank din china
Nu stiu ce ai comandat, dar din ce am vazut, oil catch tank-urile ieftine din china sunt niste cutii goale cu 2 tevi. Daca si al tau e asa, nu face mare lucru.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2015, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
dcmilitaru Quote:
Quote:
mi-am comandat un oil catch tank din china
Nu stiu ce ai comandat, dar din ce am vazut, oil catch tank-urile ieftine din china sunt niste cutii goale cu 2 tevi. Daca si al tau e asa, nu face mare lucru.
asta e o gaselinitza pentru un motor uzat, nu rezolva nici o buba, ce faci stai sa torni din cand in cand uleiul inapoi sau ce se intampla daca se umple treaba aia cu ulei, oare nu e mai grav ca pleaca ala deodata in admisie, in genere lumea ar face orice in loc sa repare motorul in anumite cazuri.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 12 Apr 2015, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 00:50
Posts: 294
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
Sunt perfect deacord cu "comanr"...baiatul asta stie ce vorbeste...nu evitarea problemei o si rezolva...ba dimpotriva creeaza altele noi...

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
 Post subject: Alfa Romeo 159 1.9 JTS
PostPosted: 12 Apr 2015, 21:14 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 00:50
Posts: 294
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
Ca tot veni vorba de aceea planetara...daca as dori sa o dau jos fie pentru o verificare sau fie sa fie inlocuita...va curge ulei din cutie sau e mai sus decat nivelul uleiului?
Stiu ca am dat cutia jos o data dar am scos uleiul inainte...de asta intreb...

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 12 Apr 2015, 21:20 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
posibil sa curga putin (nu cine stie ce, poti sa nu scoti uleiul)si in functie de designul transmisiei se poate sau nu extrage planetara din cutie, unele ies usor prin tragere, altele au siguranta pe interior si trebuie demontat un capac pentru a fi extrase(asa este la mine pe fata de exemplu la planetara dreapta)

inainte sa demontezi vezi daca planetara joaca in cutie impingand de ea in sus si tragand in jos, ca sa stii daca e nevoie sa umbli la cutie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 22 Nov 2016, 14:43 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2012, 14:30
Posts: 107
Car: AR 159 1.9 JTS
Location: Bucuresti
Salutare. Nu am mai scris de ceva timp pe aici. Masina are la bord acum 110.000 km si este in posesia mea de 2 ani si 7 luni.

Nu am mai intampinat nici o problema majora, s-au efectuat doar lucrari de intretinere, consumabile. Reviziile au fost efectuate la un interval de maxim 10.000 km.

Am facut 2-3 teste de consum de la plin la plin pentru a compara cu informatia de pe bord, iar rezultatul a iesit aproximativ la fel: consum calculat de la plin la plin pentru 1000 km : 11L/100, iar afisat pe bord: 10.9L/100. In privinta consumului media este de 10-10.5L/100 vara si 12-12.5L/100 iarna in Bucuresti, si 7-8L/100 in afara orasului.

In cei peste 2 ani costul mediu / luna, care include toate cheltuielile in afara de combustibil (piese, revizii, asigurare, impozit, roviniete) este de 360 lei / luna. Nu stiu daca este mult sau putin, cui are nevoie ca sfat de achizitie ii pot detalia cu mare placere costurile.

O mica sedinta foto la apus...


Attachments:
IMG_20161118_170735.jpg
IMG_20161118_170735.jpg [ 214.24 KiB | Viewed 2299 times ]
IMG_20161118_170754.jpg
IMG_20161118_170754.jpg [ 199.25 KiB | Viewed 2299 times ]
IMG_20161118_170820.jpg
IMG_20161118_170820.jpg [ 192.25 KiB | Viewed 2299 times ]
IMG_20161118_170829.jpg
IMG_20161118_170829.jpg [ 160.65 KiB | Viewed 2299 times ]
IMG_20161118_170840.jpg
IMG_20161118_170840.jpg [ 185.3 KiB | Viewed 2299 times ]
IMG_20161118_170850.jpg
IMG_20161118_170850.jpg [ 167.41 KiB | Viewed 2299 times ]

_________________
Alfa romeo 159 1.9 JTS "2007" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22153" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 155 1.8 16v "1997" : http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=74&t=18579" onclick="window.open(this.href);return false;
ex: AR 164 2.0 ts "1993" : viewtopic.php?f=79&t=2524" onclick="window.open(this.href);return false;
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited