@ionutp
transmisia de 159Q4 este mai rezistenta, citisem ca e diferenta de 100NM intre ele ca si cupluri maxime, din cauza ca 159 a venit direct cu 2.4, un motor mult mai puternic.
se pot observa puncte suplimentare de sprijin ale diferentialului, totusi transmisia este mai expusa si exista chiar si un thread pe AO despre cat de subtire e carcasa de la transmisia de V6, ca foita de tigara:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... -leak.html" onclick="window.open(this.href);return false;
clar o masina pentru autostrada, exclus gratare si drumuri de exploatare, oricum pe o vreme ca aia de ieri in Galati un 159 este inutilizabil, lasi piese din el peste tot, chiar si masina mea am preferat sa o las linistita in parcare, zapada de 30-40cm pe drum.
off:
marea vedeta porsche cayenne, a fost trasa din zapada, desi bine echipata cu michelin aplin si cu foarte multe butoane le bord "care nu fac nene nimic astea?" conform spuselor proprietarului, ce sa zic, orice masina are limitarile sale, cel mai bine e sa ai cate una din fiecare, totusi 159 Q4 din cauza greutatii mari si a garzii la sol mici este o masina penalizata destul de mult ca si capabilitati dincolo de asfalt, oricum e peste orice model de 159 daca incanta pe cineva.
o sa incerc sa nu fac referire la WC pentru ca orice discutie tinde sa fie catalogata flame si orice spui poate fi folosit impotriva ta, as dori ca cei care stiu ca ma irita sa nu posteze pe thread urile mele sau sa raspunda la postarile mele, pentru ca eu pur si simplu nu ma pot abtine in a da cu ei de pamant, fac o greseala bineinteles, greseli pe care le platesc dupa "reguli".