It is currently 03 Feb 2025, 13:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 21:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
ca sa fiu sincer nu imi place deloc masina.. :?
o sa atasez aici ce mi-ar placea in materie de kit, este vorba de spoilere tip alfa GT si un eleron ce prelungeste luneta (nu mi-au placut niciodata altfel de eleroane pe hatchbackuri..)


Attachments:
l_GTlook4%20neu.jpg
l_GTlook4%20neu.jpg [ 27.9 KiB | Viewed 2217 times ]
l_GTlookp3%20neu.jpg
l_GTlookp3%20neu.jpg [ 32.88 KiB | Viewed 2216 times ]
l_alfa147cupdachkante.jpg
l_alfa147cupdachkante.jpg [ 13.64 KiB | Viewed 2216 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
pentru fanii lookului ceva mai agresiv iata un alt kit interesant, desi kitul il vazusem de ceva vreme pe net pozele mi-au fost trimise de gabrieldima ( :thanks: gabi)


Attachments:
cadamuro_147_02.jpg
cadamuro_147_02.jpg [ 26.9 KiB | Viewed 2211 times ]
cadamuro_147_01.jpg
cadamuro_147_01.jpg [ 30.25 KiB | Viewed 2211 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Last edited by ALXege on 25 Feb 2006, 22:06, edited 1 time in total.
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 22:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
si daca chiar aveti nevoie de inspiratie, iata aici, de departe cel mai frumos 147 dupa mine..


Attachments:
132014083%5B1%5D.jpg
132014083%5B1%5D.jpg [ 58.6 KiB | Viewed 2205 times ]
alfa147.jpg
alfa147.jpg [ 23.01 KiB | Viewed 2205 times ]
147gta tuning.zip [719.59 KiB]
Downloaded 72 times

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 22:47 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Se pare ca Alex.ege este pe aceeasi lungime de unda ca si mine. Alfele sunt poate cele mai frumoase masini si de aceea este foarte greu sa le faci tuning optic de calitate, majoritatea body kit-urilor de pe piata fiind aiurea.

147-le din link-ul lui tupac este tiganit rau de tot, nu-mi place de nici o culoare, intra in categoria tempera&acuarela tuning. Doar niste neoane ii mai lipseau :)

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2006, 23:49 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Ma rog...fiecare cu gusturile lui.
Eu nu am zis ca ar fi nici pe departe cel mai reusit tuning de 147. Mie unul mi se pare destul de draguta masina. personal poate nici eu nu agreez prea mutl cele 2 culori si eleronul, dar cel putin kitul de spoilere si pragurile nu mi se par deloc urate. Ca sunt altele si mai frumose - fara indoiala.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 00:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Aoleu ce bine poate sa arata 147-le ala.... :shock: Durere... vreau si io!!! :jumpcolor: :jumpcolor: :jumpcolor:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 05:11 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Care din ele? :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2006, 05:30 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
kit-ul acela de GT e dragut :) ii vine bine
si jantele sunt okey pt masina
cat despre 147-le din autovit... stilul poate ca i-ar veni foarte bine unei alte masini, dar la alfa romeo, daca ii exagerezi putin tuningul, ai dat-o in bara si i-ai stricat tot aspectul acela unic
sa nu fiu inteles gresit, nu sunt impotriva tuningului, dar la alfa romeo trebuie avuta mare grija pt ca sunt 2 situatii: ori iese superb ori kitsch...

P.S. mi-am soptit o pasarica (,) ca masina e inca in lucru si va primi mai multe si in materie de performance 8) asta bineinteles daca nu o da intre timp :roll:

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Feb 2006, 01:00 
Offline
User avatar

Joined: 07 Sep 2005, 00:54
Posts: 105
Location: Bucuresti
Da si parerea mea e ca alfa aia de pe autovit e gresit tunata.
Si mai am o intrebare: Alfa aia a 2-a din postul lui Alexege parca are rotile prea mari, sa fie de 19? Si parca are 2 tipuri de jante in cele 2 poze.
Cred care ceva in genul 225/30 sau si mai mic. Asta sigur intoarce din 10 miscari, tare rau!
Eleron din ala finutz asa imi pun si eu in curand, nu le suport pe alea mari zici ca isi ia masina zborul. Cum mi-ar sta la 1.6 120 cp sa pun ditamai aripa, ar fi cam rusinos!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Mar 2006, 10:09 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
Ultima modificare...V6 3.0 24V pe care incerc sa-l injectez in 75-ul mieu

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Planuri de viitor: Chip custom pus pe Tantza care sa lucreze in paralel cu power-box-ul, care sa lucreze mai mult la presiunea turbinei si la senzorii (sau cum s-or chema) de fum si catalizator. In doua saptamani ar trebui sa-l pun si va zic mai multe apoi. Daca se renteaza, pun mai multe pe forum despre firma respectiva si un pret special pt alfaclub. Asta vedem mai incolo.
Important este ca mi-l face un bun prieten care dupa ce mi-l rescrie poate sa-l modifice dupa bunul lui (sau al meu) plac. Testarea se va face pe un g-meter, fiind cunoscut sper ca dino-ul se poate maslui putin.
Tipul si-a dus un A4 2.5 TDI quattro undeva pe la 250 cp. Prinde in 6 sec suta. Oricum sper ca dupa modicare sa am undeva pe la 200-210 cp.
Asta pt ca am citit azi despre initiativa lui alexmirica si nu vreau sa ma las mai prejos.
Initial am avut ganduri mai serioase, voiam sa-mi caut o turbina mai mare, dar din lipsa de fonduri ramane pe plan secund inca.
Inca o chestie: caut un filtru de aer mai bun decat ce am eu acum. Cel actual este cel de la Novitec tip plasa. Am vazut varianta cealalta a lor, Max-Air parca se cheama, dar mi se pare cam scump si nu cred ca este pozitionat bine filtrul, dupa cum spuneati si voi pe alt topic. Asa ca in legatura cu filtrul astept sugestii va rog. O chestie oarecum ieftina, dar mai efiicienta.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Atentie mare cum maresti puterea, ca trebuie umblat bine de tot si la senzori, ca te trezesti ca iti taie alimentarea cand ti-e lumea mai draga! Daca amicul tau stie despre ce e vorba, go 4 it! Daca nu, las-o balta!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 01:21 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Oricum, 200+ CP din motorul ala, fara alta turbina si alt intercooler, inseamna ca nu vrei sa-l tii prea mult ;)
La fel si 250CP din 2.5 TDI(care e si motor vechi, nerafinat).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 01:27 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Intercooler marit are deja, ca are tot Kit-ul de la Novitec. Doar ca si acel intercooler este pentru 180CP proiectat...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 03:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai asta e si ideea. Intercooler mai mare ar fi bun, dar sincer mi se par prea multi bani investiti degeaba, ca doar nu te dai pe circuit cu masina.
Cu turbina mai mare tre' sa schimbi si furtunele, sau macar o parte, dar nu e chiar asa greu. Numai sa gasesti turbina aia. Stiam pe cineva la TurboMecanica, ei au Garett, dar nu stiu daca vind la persoane fizice.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 09:34 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Alexxx, nu te lasa prostit ce promisiunile lui X si Y. Motorul stock de JTD cum ai tu rezista pana la 180-185 CP, peste aceasta valoare temperatura gazelor de evacuare creste foarte mult si iti vor topi elicele din turbina, iar una noua costa + uzura interna a motorului mult marita. Daca vrei sa o duci pe la 200-210 CP atunci va trebui sa iei un turbo mai mare si un intercooler mai mare (stiu ca il ai pe cel de la novitec dar acela este prea mic). Fiind diesel cu evacuarea si admisia nu prea castigi, insa poti incearca un CDA.

Pentru ca sa impingi masina la limita cu ajutorul unui chip iti trebuie aparatura serioasa (obligaotiu si dyno), lucruri pe care evident prietenul tau nu le are daca foloseste o frectie de accelerometru pe post de test.

Tine mine, cu bani putini nu se face tuning. Cu bani putini ori iese kitch ori se nenorocesc masinile.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Exact. Stii ce iti trebuie? Hai ca iti explic:
- Alt senzor de presiune
- Alte furtune ca alea ale tale nu mai tin mult
- F posibil un regulator de presiune tarat special pt tine, deoarece, nu uita, ca deja pe rampa ai o presiune marita cu 35 bar, la limita! Daca vrei mai mult... ahem... multe chestii
- Turbina aia nu cred ca o mai duce mult. Va trebui s-o schimbi
- Si ce-i mai important: AI PISTOANE NOI? :twisted: Daca nu, o sa-ti trebuiasca! Doar nu sunt tampiti aia de la Novitec de l-au impins doar pana la ~180CP, la fel si aia de la TCM, absolut toti! :shock:. AIA E LIMITA DE REZISTENTA A MOTORULUI TAU! Vrei mai mult? Ia-ti pistoane & stuff, tata!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 11:24 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 13:38
Posts: 276
Location: BUCURESTI
Alexandrus Quote:
Pai asta e si ideea. Intercooler mai mare ar fi bun, dar sincer mi se par prea multi bani investiti degeaba, ca doar nu te dai pe circuit cu masina.
Cu turbina mai mare tre' sa schimbi si furtunele, sau macar o parte, dar nu e chiar asa greu. Numai sa gasesti turbina aia. Stiam pe cineva la TurboMecanica, ei au Garett, dar nu stiu daca vind la persoane fizice.
Mama !!!!! Pai aia sunt niste porci ordinari. Asambleaza aici garrett , le trimit in state si dupa aia ni-le vand noua cu 3000 de euroi. Va voi povesti alta data, dar oricum din cauza lor am turbina hibryd pe masina.

_________________
IL CUORE HA SEMPRE RAGGIONE. TRACTOR CUORE SPORTIVO.
Lancia Kappa Coupe 2.4, 20v
Nissan Patrol a.k.a Patrocle 2.8


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 11:28 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Imi vine greu sa cred ca nu se poate lua totusi si de la fabrica o turbina...
Suntem in Romania totusi, orice se poate :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Este foarte adevarat, Turbomecanica vinde en-gros turbine Garrett la nushcefirma din State, si aia le vand en-detail la clientii finali. Economie de piata, asta e! La fel stau lucrurile si cu rulmentii INA si Timken, care se fabrica la noi! Si noi le cumparam din Germania sau Italia! :evil:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Asta e si ideea. Sa nu imi puna un soft agresiv, decat sa umble la senzorii aia de poluare ( de fum, in fine) si putin la presiunea in turbina. Masina am de gand s-o mai tin destul si nu vreau sa ma joc aiurea. Omul mi-a zis ca poate obtine 230cp cu softul lui, dar ca nu imi recomanda, asa ca voi avea probabil vreo 200 punct bhp numai cu parametrii aceia modificati.
Oricum am vazut pe propria piele cum o evacuare schimbata total pe o benzinara supraalimentata iti da 50cp in plus.
Cred totusi ca va fi destul de sigura treaba.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Se pare ca te-ai hotarat deja. Oricum eu iti urez bafta cu toate ca daca eu as fi in locul nu m-as baga la asa ceva mai ales ca ai de gand sa o mai tii ceva vreme.

Am si eu o intrebare, cum il chiama pe baiatu' care iti face chip ?

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Bafta la tuning! Vad ca esti hotarat! Sa ne dai de veste cu imbunatatirile aduse imediat dupa tuning, si mai vorbim dupa 25,000km...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 13:27 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Ma speriati serios acuma. Nu stiu ce sa zic. Tipul care va crea crea efectiv chipul il cheama Rabane daca nu ma insel si este de la tuningchip. Prietenul meu este un colaborator de-al lui pe regiunea Oltenia.
Cat despre Turbomecanica mi-a zis wolff ca fac Garret si daca am putea avea vreo intrare pe la ei intradevar ar fi o Mare chestie, dar din cate stiu eu nu se poate, asa ca Alexandrus daca poti tu sa faci ceva cu prietenul tau eu sunt serios interesat....

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Aug 2006, 14:26 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
La Rabanne (tuningchip) ma gandeam si eu sa imi fac remap-ul atunci cand o fi. Cica sunt singurii din Romania care fac ei singuri hartile optimizate.
Dar..mai dureaza pana voi avea 300E disponibili de remap :(


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 89 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited