alfetta Quote:
Sunt chestii care numai un patimas le poate intelege sau un spirit trait mai pe la tara . In esenta masina nu trebuie sa fie un yacht cu mahon pe pupa si lemn nobil pe bord . Masina este dacia logan /sandero/duster, restul sunt produse de consum . Ca si oameni liberi nu ar trebui sa ne lasam pacaliti de reclame , oameni , reviste auto , vecini si alti europeni .
Bravo, subscriu.
@alexmito. "dezamagire maxima" e cam prea mult. Nici despre "tristetile ambulante gri" ale grupului VAG, total lipsite de stil, emotie, indrazneala si imaginatie, n-as putea spune asta.
Conduc un fiecare zi o Giu 2014, si nu m-a zgariat niciodata plasticul despre care vorbesti. Sau am eu soricul mai gros. Singura problema cu plasticele e ca raman urme vara, cand transpiri, pe plasticul de pe bord, prea fin si neted.
Scaunele-s superbe, mai ales in viraje.
Cotiera te-ncurca la schimbat vitezele, da eu n-o folosesc oricum, urasc stilul unora de-a conduce "culcat intr-o rala cu stacana la cap", ca-n lectica. Is inca barbat in putere, nu lehuza, pot sa conduc 1200km/zi fara proptele
Eram multumit si dac-avea plasticele de pe Logan, aspectul, feelingul si performantele ma intereseaza.
E clar ca esti orientat spre ultra mega confort, cred ca un mertan varf de gama sau un Rolls te-ar multumi
Ce cauti tu costa de la 120k oiro in sus
Alfa e cu totul alta filosofie, orientata spre sport, nu s-au laudat niciodata cu confortul, nici nu l-au urmarit. Si pt o masina sport (sport=stil spartan), G e supra echipata si confortabila.
Nu stiu cum te-ai simti intr-un Lotus mai vechi, in 4c, Countach, f40 sau alte sportive adevarate, care se lipsesc de marafeturi in schimbul performantelor. Mie unuia mi-ar place sa-mi intre fierul de la scaun in coaste, in schimbul performantelor pe circuit/cursa de coasta/offroad.
Chestie de gust si de filosofia de viata/sistemul de valori al fiecaruia.