It is currently 29 Nov 2024, 12:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 1112 113 114 115 116190 Next
Author Message
PostPosted: 29 Sep 2014, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Pentru platforma 47/56/GT incearca ASTA

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2014, 15:03 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Multam fain Yux.

Daca tot sunt aici, puteti sa-mi recomandati niste anvelope all-seasons bune care sa nu depaseasca 300 lei bucata? Ma refer la anvelope cu care ati venit in contact zi de zi.

A avut cineva pana acum experianta 185/65 R15 pe janta de aliaj marcata cu "opt. 431" (prima din link-ul anterior)?
Din ce am remarcat, prin teste, Falken AS200 185/65 R15 88H par destul de bune dar din pacate, Falken nu produce si 195/60 R15.

Este vreo diferenta notabila intre 195/60 si 185/65? Important ar fi comportamentul pe autostrada, ploaie, viteze de 130-150 km/h, viraje caracteristice autostrazilor.

:wave:

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2014, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Eu nu ti-as recomanda All-seasons. Nu-s nici cal nici magar.
Iar ca dimensiuni, mergi pe marimile recomandate pentru fiecare tip de janta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2014, 15:42 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Clar. Nici eu nu-mi recomand. Dar pare ca sunt nevoit sa fac asta. Plec in Anglia. Din ce inteleg, pe acolo iarna e pe baza de ploaie si mai multa iar zapada isi face aparitia destul de putin. Cum nu pot sa ma dau cu masina acolo mai mult de 6 luni, va trebui sa o aduc inapoi undeva prin primavara. La acel moment, este foarte posibil sa mai prind ceva zapada si prin tara.
In cele 6 luni, anvelopele astea vor face circa 15000 km. Din ce preconizez, toti acesti km vor fi facuti pe timp mai mult ploios decat cu zapada, si din cand in cand pe uscat. Oricum, temperaturile la care vor lucra nu cred ca vor fi peste 15 grade in medie.

Falken AS200 din ce am vazut in catalogul producatorului, suporta jante de 6.5J, iar jantele mentionate mai sus au exact latimea asta. Banuiesc ca este ok, asa-i? Sper din suflet sa nu ma trezesc ca-mi fug de pe janta sau ceva de genul asta :blink:

In testul asta (http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm) vad ca au iesit destul de bine.

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2014, 16:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Treaba este ca iarna in UK temperaturile se invart in jurul a 0 grade. Cauciucurile de iarna nu sunt doar pentru zapada, sunt pentru sezonul rece. Asta inseamna uscat/ud/zapada, plus variatiunile de rigoare, polei, mazga, etc, toate in conditii de temperaturi scazute.
Eu cauciucurile de iarna mi le-am luat pe considerente de ud si uscat. Si in Ro mergi mai toata iarna pe ud, apoi pe uscat si abea apoi pe zapada. Cred ca intr-o iarna totalizezi doar cateva zile de mers pe zapada efectiv.
Spre exemplu Nokian, Pirelli ies foarte bine pe zapada. Eu spre exemplu m-am orientat catre Dunlop 3D pentru ca la momentul respectiv aveau cele mai bune rezultate pe ud in compartie cu concurenta. Per total erau in top 3.

Din ce vad eu in topul ala, Falkenul e in a doua jumatate. Nu prea pare in prima.

Despre treaba cu jantele nu cunosc prea multe, si cand nu cunosc prea multe merg pe specificatiile scrise pe eticheta. Alea sunt minimul necesar ca producatorul sa iti garanteze siguranta si performanta comunicata de el. Practic poti pune ce vrei pe jantele alea, insa totul devine o necunoscuta o necunoscuta.

In concluzie, eu as merge pe niste cauciucuri de iarna cu specificatii de ud si uscat peste medie, si cu marimea recomandata de producator pentru jantele respective. La urma urmei, cei cativa centimetri patrati ai celor 4 cauciucuri sunt singura interfata intre tine si planeta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 11:48 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Yux-ule, ti-am ascultat sfatul. Pana la urma intr-adevar cred ca sunt mai bune anvelopele de iarna. Vor prinde ele si temperaturi mai mari decat plaja unde ar trebui sa lucreze, dar overall cred ca se vor comporta mai bine decat unele all-seasons strict in intervalul de timp de care discutam.

Castigatoarele au iesit Continental ContiWinterContact TS 850 :clapping:

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 12:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
O alegere foarte buna :D
Unele guri spun ca temperatura de 7 grade este cea de la care trebuie sa montezi cauciucurile de iarna. Alte guri spun ca pana la 20grade poti merge cu cauciucuri de iarna in siguranta. Adevarul e undeva pe la mijloc. Din mica mea experienta as putea spune ca pana pe la 12-13grade cauciucurile de iarna se comporta bine. Peste se pierde din acuratetea la franare si stabilitate pe viraje. Nu pun la socoteala faptul ca la temperaturi exterioare mari se distrug mult, mult mai repede.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
Acum, daca inca nu ai cumparat Continental, ti-as recomanda Pirelli Sottozero II. Sunt ok pana la +15 C si se comporta exemplar pana la temperatura asta.


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 14:57 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
yux_mm Quote:
O alegere foarte buna :D
Unele guri spun ca temperatura de 7 grade este cea de la care trebuie sa montezi cauciucurile de iarna. Alte guri spun ca pana la 20grade poti merge cu cauciucuri de iarna in siguranta. Adevarul e undeva pe la mijloc. Din mica mea experienta as putea spune ca pana pe la 12-13grade cauciucurile de iarna se comporta bine. Peste se pierde din acuratetea la franare si stabilitate pe viraje. Nu pun la socoteala faptul ca la temperaturi exterioare mari se distrug mult, mult mai repede.
Asa este. Cele de pe masina acum sunt tot de iarna. N-am vrut sa le mai schimb intrucat sper ca la un moment dat sa reusesc sa iau jante mai mari pentru vara. Masina a rulat cu Goodyear Ultra Grip 7 toata vara :ban:
Astea, de pe la 15 grade se simt extrem de moi iar pe curbe ai senzatia ca mergi pe plastelina. In schimb, se simt foarte confortabile :naughty:

tm08alt Quote:
Acum, daca inca nu ai cumparat Continental, ti-as recomanda Pirelli Sottozero II. Sunt ok pana la +15 C si se comporta exemplar pana la temperatura asta.
Am apucat sa le comand deja. Oricum ar fi, m-am "treinuit" cu Goodyear-urile de mai sus. Sunt profesor de fapt :clapping:

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2014, 20:17 
Offline

Joined: 09 Sep 2011, 09:08
Posts: 10
Car: 156 1.9JTD 2004
Location: Bucuresti
Salutare!
Nu imi mai merge faza lunga. In bord se aprinde martorul, dar farurile nu. Becurile sunt bune, sigurantele la fel, banuiesc ca e vorba de releu. Am inteles ca e deasupra torpedo-ului, am desfacut, dar acolo e doar releul de la luminile de ceata si un loc gol. E in alta parte?
E vorba de o Alfa 156 1.9 JTD SW 2004.


Attachments:
20141002_172519.jpg
20141002_172519.jpg [ 155.97 KiB | Viewed 3826 times ]
Top
   
PostPosted: 09 Oct 2014, 11:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
O intrebare care nu merita un topic separat: are cineva idee daca ITP-ul se poate face cu 1-1.5 luni inainte sa expire? sau trebuie facut atunci prin preajma expirarii?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2014, 12:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Dupa stiu ca se poate. Teoretic ar trebui sa platesti si o amenda :lol:
Multam fain Madkat.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2014, 11:14 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Rombat Cyclon 66 Ah 540 A 566460054 290 lei detalii
Rombat Calciu 72 Ah 600 A 572330060 310 lei detalii
Rombat Tornada 70 Ah 640 A 570240064 330 lei detalii
Banner Power Bull 74 Ah 680 A P7412 370 lei detalii
Rombat Premier 75 Ah 750 A 575120075 380 lei detalii
Rombat Tornada 80 Ah 720 A 580250072 380 lei detalii
Varta Blue Dynamic 74 Ah 680 A 574012068 380 lei detalii
Bosch S4 74 Ah 680 A 092S40080-574012068 410 lei detalii
Varta Silver Dynamic 77 Ah 780 A 577400078 420 lei detalii
Banner Uni Bull 80 Ah 700 A 50500 420 lei detalii
Bosch S5 77 Ah 780 A 092S50080-577400078 450 lei detalii
Banner Running Bull 70 Ah 720 A 57001 640 lei detalii
Varta Start Stop Plus 70 Ah 760 A 570901076 700 lei detalii
Bosch S6 70 Ah 760 A 092S60010-570901076 780 lei detalii


Ceva experiente negative/pozitive cu vreuna din bateriile de mai sus ? Trebuie sa schimb bateria la 159 si nu prea stiu ce sa aleg. Toate cele de mai sus sunt recomandate ptr 159 2.4
Multumesc.


Top
   
PostPosted: 13 Oct 2014, 11:24 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Rombat Premier 75 Ah 750 A 575120075 380 lei

Eu am asta pe 1.9, are vreo 2 ani jumate, fără probleme.

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2014, 15:25 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2013, 19:26
Posts: 2
Car: Brera
Location: Cluj Napoca
Imi poate recomanda cineva un service/mecanic bun in Cluj-Napoca sau in zona?

_________________
I bought it despite.


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2014, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Motor 1.9 jtd 16v, tremura la relanti. Nu deranjant, dar nici placut. Pe accelerare brusca in ture mici si trepte mari, masina da nor de fum. Schimbat tampoane, nimic. Am pus FES pe el si au iesit urmatoarele atasamente.
E injectorul 3 pa, sau pompa de injectie?
Din cate am vazut, injectorul are o mufa neagra complet, posibil schimbat, insa nu stiu daca trebuie facut vreun matching, calibrare etc, poate cel dinaintea mea l-a inlocuit si gata.


Attachments:
inj corr.zip [104.24 KiB]
Downloaded 68 times

_________________
Asa face toate, boss!
Top
   
PostPosted: 25 Oct 2014, 22:18 
Offline
User avatar

Joined: 01 Feb 2010, 15:24
Posts: 623
Car: Alfa romeo 159 SW TI
Location: Cluj-Napoca
Si a mea tremura rau la relanti. Verdictul a fost supurt motor/cutie. Dar nu imi vine a crede pentru ca deschizand capota se vede cum tremura motorul tare. La alte alfe ca a mea nu face asa. Daca gasesti ceva rezolvare te rog sa postezi ca nu mai stiu la ce macanici sa merg. App suportul l-am schimbat o data.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Mair
Ex:Alfa romeo 159 2.0 jtdm TI
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 jtd mk1


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2014, 08:22 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Schimba preventiv tampoanele. Eu am schimbat asa: bieleta cu bucsi de sus, cele doua laterale. Nu stiu sa mai fie vreunul...

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 17:19 
Offline

Joined: 30 Aug 2011, 21:45
Posts: 56
Car: 147 1.9 JTD
Location: Urziceni - Buzau
Salutare tuturor! Am o Alfa 147 din 2001, 1.9 jtd 8v si in ultima vreme am avut mai multe probleme si nu reusesc sa o scot la capat.
Sa incep cu inceputul. Sunet ciudat la accesorii, fulia motor destul de obosita, am demontat-o si clantanea cand o bruscai in mana. Initial am luat de la dezmembrari o fulie, am montat-o, tot se auzea ciudat si cand am plecat de pe loc, am mers cativa metri, eram cu a 1-a la ralanti cand mi s-a oprit motorul. Am incercat sa il pornesc si facea doar clanc. Am demontat iar cureaua, gandindu-ma ca problema trebuie sa fie pe unde am umblat eu ultima data. Dupa ce am demontat cureaua am pornit motorul, fara probleme. Cand am invartit de toate rolele si tot ce e pe partea de accesorii, am vazut ca alternatorul era blocat. L-am demontat, l-am dus la un electrician si mi-a schimbat rulmentii si rolele. Cand l-am demontat, am dat jos suruburile de la vasul de servo si in timp ce ma chinuiam am rupt unul din moturile de la vas, cel mai subtire, de retur cred. Am montat la loc alternatorul, am lipit eu cum am putut motul ala si am pornit motorul. Sunet ciudat plus volanul mergea anormal si pompa se auzea ciudat. Am dus-o la un mecanic si distributia era sarita de la punct, ma gandesc ca atunci cand mi s-a oprit motorul s-a intamplat. Am schimbat tot atunci fulia motor cu una noua si intinzatorul. Cealalta rola e relativ noua si nu parea sa aiba probleme. Mecanicul a zis ca tot pierd lichid pe la lipitura si mi-a lipit el din nou cu pilitura de fier si picatura. Am plecat de la el de la Urziceni catre Brasov. Toate bune si frumoase, pana la Sinaia, cand am simtit iar ceva ciudat la volan. Am ridicat capota si am vazut ca lichidul era un pic peste jumate si m-am gandit ca tot pe acolo pierde, am completat si am pornit. Imediat dupa ce am pornit, a aparut eroarea ca nu se incarca bateria. Am oprit imediat si cand am ridicat capota si m-am uitat la accesorii, totul era plin de ulei, si sub masina la fel, si cureaua cazuse pe partea interioara a intinzatorului. Am dat-o jos de tot si am mers cu ea fara curea pana la Brasov. Acolo am sters uleiul de pe role si cureaua, am pus-o la loc si doar am mai lasat-o sa mearga vreao 20 min sa se mai incarce bateria sa pot sa ajung acasa in caz ca am iar probleme. Vasul se golise intre timp. Inainte sa plec am umplut iar vasul si am plecat catre Urziceni. In apropiere de Ploiesti, ceva ciudat la volan, am ridicat capota fara sa opresc motorul, lichid lipsa in vas, am mai completat si am mers cu ea asa pana la Urziceni, desi mergea aiurea. Am dus-o direct la un alt mecanic. Mi-a spus ca pompa e terminata, ca am span in instalatie si sa ii aduc alta pompa. Am luat o pompa sh, a montat-o, a curatat instalatia, a pus lichid si s-a scurs pe la lipitura respectiva. Am cumparat si un alt vas de la dezmembrari, unul alb, nu negru si paralelipipedic ca cel original, mi-a facut o improvizatie sa imbine furtunele si am pus alt lichid de servo. Am plecat, inca simteam ceva ciudat la volan, dar mi-a zis ca o sa mai faca asa pana iese aerul din instalatie. Intr-adevar, a disparut problema asta, dar tot se auzea un bazait de la accesorii. Am mers 2 zile prin oras cu ea asa, am tot verificat lichidul, totul la nivel, fara probleme. Cand am plecat la Buzau, aproape de Buzau, am simtit din nou ceva ciudat la volan si miros de lichid. Cand am ridicat capota era lichid pe langa vas, dar totusi era la nivel. Problema mare e ca se aude foarte ciudat cand virez si iar am vazut un pic de ulei scurs in dreptul pompei.
Vreo idee ceva? Am incercat sa prezint toata istoria, poate cineva isi da seama unde s-a intamplat ceva. Am citit celelalte topicuri cu problema asta, dar nu am gasit ceva in totalitate asemanator. Lichidul e nou, am vazut ca s-a mai pomenit de o supapa de retur. Poate sa fie de la aia? Sa fie tot pompa de vina? De caseta de directie nu am gasit nimic, cum imi dau seama daca e dusa?
Daca cineva crede ca ma poate ajuta in zona Buzau (doar pentru maine), Urziceni, Ploiesti pt saptamana viitoare si eventual si Bucuresti, sunt dispus sa vin la sigur. Poate sunt probleme specifice si mecanicul la care ma duc eu nu se pricepe.
Multumesc anticipat!


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2014, 13:44 
Offline

Joined: 13 Aug 2014, 14:17
Posts: 5
Car: 156 t s 1.8
salut, am cautat si nu am gasit pe nciun topic ce trebuie sa verific inainte de a schimba senzorul de la arborele cu came...nu este vreo mufa sau vreun contact care trebuie curatat?


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Deci cred ca ma asteapta o inlocuire de ambreiaj... Pedala este destul de tare, iar cand adopt un stil de condus sportiv se tureaza putin in gol, apoi cupleaza...

Asa ca... ce piese imi recomandati sa pun? Valeo sau sachs? Exista vreo diferenta notabila intre acesti 2 producatori? Doresc sa schimb placa+disc+rulment.

Mai trebuie schimbat si altceva? Volanta consider ca este in mintile ei deoarece nu am trepidatii la plecarea de pe loc.

Mentionez ca masina este Alfa Romeo GT 1.9 JTDm .

Multumesc !

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Sachs Performance

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 20:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
eu as schimba si volanta daca tot umbli acolo.cati km are masina?

uite aici kit-ul:
http://www.ebay.co.uk/itm/151110659399" onclick="window.open(this.href);return false;
parca userul coasamihai la cumparat.

pe 145 am pus valeo,si nu au fost probleme.

a si performance:

http://www.ebay.co.uk/itm/Performance-C ... 51b79dc922" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
130k km. Nu cred ca este necesara o schimbare a volantei... Adica totusi... alfa alfa, dar nici sa schimb volanta la 100k.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2014, 21:04 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
cristianmiu Quote:
130k km. Nu cred ca este necesara o schimbare a volantei... Adica totusi... alfa alfa, dar nici sa schimb volanta la 100k.
da nu ar trebui sa fie probleme la km astia,eu am vrut sa cumpar doar kit-ul.dar cred ca este bine si volanta tinand cont cat a fost talpuita :D
uite un kit original:

http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-GT-1- ... 2c6ac4f387" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 1112 113 114 115 116190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited