valerica Quote:
Marius, toti politicienii fac asta, tata base a vandut flota pe un Pepsi nea`Nicu si ti se pare ca nu si-a dus mandatul la bun sfarsit?
Teodor Nitulescu, ca e tot de-al meu, a preluat acum cativa ani, in regimul Pdl, fabrica de confectii din Rosiori. A doua zi a dat afara tot personalul, a vandut tot ce se putea vinde, a eliberat halele si le-a vandut unui turc. Turcul a inceput productia, tot de textile, cu cativa angajati, cand are comenzi lucreaza cand nu, sta. Privatizare!
Spun asta pentru ca Nitulescu asta era din pdsr si s-a mutat la pdl, drumul la ciolan nu il da, va lasa osul cand nu va mai fi nimic pe el.
Intelegeti, banii nu au culoare politica, baronii locali se muta de la un partid la altul in functie de cine are puterea.
salut,
flota a inceput sa dispara dand nave in 'bareboat',
„proprietar de navă” reprezintă proprietarul navei sau orice altă organizație sau persoană, cum ar fi managerul sau navlositorul, care ș i-a asumat responsabilitatea exploatării navei față de proprietarul navei ș i care, prin asumarea acestei responsabilități, a fost de acord să preia toate obligațiile ș i răspunderile aferente.
eu incepand din 1995 am lucrat la o asfel de companie romaneasca nu ii spun numele ca nu are rost,nu era singura companie din constanta care a procedat asa au fost mai multe luand nave de diferit tonaj si destinatie.
majoritatea navelor au fost construite in epoca de aur de o foarte proasta calitate cu unele exceptii refuzate la export sau importate,cele construite in tara aveau tabla proasta (le mancau rugina)multe din componentele electrice erau fabricatie sovietica
la inceput au pus motoare din import dar comunistii au construit o fabrica de motoare navale la resita dupa licenta man,de la aceasta uzina au iesit niste motoare foarte proaste mecanicii schimbau camasi la motor continuu(se fisurau)
ce faceau aceste companii:
trageau de nave cat puteau fara sa faca investitii le carpeau doar.
cand au prins gustul banilor si probabil o parte din acei bani mergeau si la cine le-a facilitat luare de nave in 'bareboat' nu mai platea si facilitatile portuare agenturare combustibil sau alte taxe si autoritatile din porturile respective arestau nava si asa incepeau sa creasca datoriile (o nava este pe profit atat timp cat transporta marfa).daca nu plateau datoriile autoritatile vindeau nava sa le recupere.
usor usor statul a scos la licitatie aceste nave si normal prin "aranjamente" cine avea vapoarele in 'bareboat' le-a cumparat si a mai tras pe ele pana au cazut dupa care au ajuns la fier vechi prin india sau turcia,cele care au fost de calitate mai buna au fost vandute la alte companii care le folosesc si astazi.
am gasit si o ordonanta de urgenta care a ajutatat la disparitia flotei(uitativa cine a semnat):
http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck. ... ?idt=24872" onclick="window.open(this.href);return false;
bineanteles aceasta este parerea mea din ce am vazut si auzit.
acum sa spun ce se vorbeste pe mare despre basescu:
multi il injura ca a vandut flota(aici este mult de spus:fiecare comandant de nava invata inca de cand incepe viata pe mare ca ofiter ca trebuie sa te"acoperi",apar foarte multe probleme ex:in porturi vine un control "portstatecontrol"care ia la puricat toata nava verificand instalatie de stins incendiul,de salvare,avertizare,navigatie, sala motore etc,in porturile africane,arabesti,asiatice,sud america daca iti gaseste ceva probleme o rezolvi cu spaga pe cand in europa si america daca este grav nu pleaca vaporul din port pana nu se rezolva problema.si ce face comandantul inainte de a ajunge in astfel de porturi:anunta compania in scris ca nu sa rezolvat problema cu instalatia de incendiu pompa sa zicem,si in port o sa fie problema cu autoritatile.
bineinteles ca unele companii nu repara si nava este arestata,primul care ia p....este comanbantul ca de ce nu a rezolvat cu pompa,
el anunta ca a informat compania in data de proband cu copii de fax,telex sau e-mail si asa este acoperit)
eu cred ca basescu nu a fost asa de prost sa nu se acopere daca a vandut ceva.
unii spun ca chiar este pentru aplicarea justitiei:
multi din fostii lui colegi au apelat la el cu diverse probleme si cica ar fi spus:
"te ajut cu orice numai cu probleme legate de justitie nu"
multumesc pentru rabdare