Pai daca o ti pe loc turata la maxim pentru o perioada de timp prea mare, iarasi, nu lucruri prea bune.
Daca o ti in ture multe pe... autostrada sa zicem, problema e ca trebuie sa fi sigur ca ai uleiul schimbat la timp, sa se faca ungerea corespunzator. Plus, sa fi sigur ca masina e in mintile ei si nu cedeaza vreo componenta. In ture multe, toate componentele sunt solicitate foarte mult, deci e bine sa nu ai o veriga slaba pe undeva.
Oricum, intrebarea ta e destul de vaga. Intr-un final motorul solicitat la maxim pe o perioada lunga de timp va ceda. Ce anume? pai va incepe cu cea mai slaba veriga. De fapt, orice mecanism, obiect, fiinta solicitata la maxim pe o perioada lunga de timp, va sfarsi prin a ceda.
In final, care e scopul intrebarii? ce ai patit sau ce vrei sa faci?
Sunt foarte multe aspecte care intra in ecuatie pentru a se putea da un raspuns simplu.
_________________ 147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
|