It is currently 29 Nov 2024, 19:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 14 May 2014, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Am cumparat o alfa prin august 2013, la sfatul unui amic Zapp(forum).
Aveam de ales(pe baza bugetului) intre logan an 2000+, golf III sau alfa 156.
Poze din anunt vanzare:
Attachment:
alfa1.jpg
alfa1.jpg [ 91.75 KiB | Viewed 4058 times ]
Attachment:
alfa2.jpg
alfa2.jpg [ 86.32 KiB | Viewed 4058 times ]
Dotari: geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, interior piele momo, jante originale pe 15, instalatie GPL
Motorizare: 1.8 TS de 140CP, 103kw
Probleme initiale: martor motor si airbag aprins, becuri frana arse in al 3lea stop, cateodata nu lumina frana pe dreapta si semnalizare stanga spate , pierdere antigel, tragea spre dreapta, puncte de rugina, becuri arse la ceasuri si clima, cheia era lipita cu banda
Imediat dupa ce am inmatriculat-o pe NT, am inceput(in 2013):
  • un surub mai lung la cheie si nu a mai fost nevoie de banda respectiva ca sa o tina
  • am cumparat becuri pentru al 3lea stop de frana si a fost ok
  • am umblat de 10 ori la stopurile de pe spate pana sa le fac sa mearga: Problema electrica - martor
  • mi-am luat diagnoza, am citit erorile: Cylinder Misfire si le-am rezolvat
  • la un sens giratoriu in constructie, nu mi-a fost acordata prioritate, m-am ferit de dobitoc, dar am ciupit o baza de ciment a unui jalon => cauciuc spart => set 4 cauciucuri SH de vara
  • la montare si calibrare cauciucuri am gasit din ce cauza tragea masina dreapta: janta stramba din ax; s-a rezolvat relativ ieftin
  • cand am demontat ceasurile sa vad de ce nu sunt luminate am descoperit ca fie lipseau fie erau arse; am cositorit becuri din al 3lea stop pe vitezometru, 2 becuri de pe acesta au fost transferate pe RPM inlocuindu-le pe cele arse; la clima am desfacut-o bucati si am cositorit direct pe placa becuri ca nu am gasit cu soclu decat pe comanda in 2 sapt si pe bani multi
  • am cumparat un set de cauciucuri noi de iarna si le-am pus pe jantele originale r15
  • in iarna prin Bacau nu imi mai mergeau semnalizarile si nu facea click releul. cand am ajuns la destinatie in Braila i-am ajustat pinii si de atunci nu mai am probleme(nu era ars sa il schimb si functiona de obicei)
Attachment:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 26.91 KiB | Viewed 4058 times ]
Evenimente nefericite:
  • Masina a fost atinsa usa si aripa stanga stanga spate in parcare la Iulius, desi masina era supravegheata video, cumulat lipseau minute din inregistrare si foarte sacadat/pixelat. noroc ca a iesit la polish.
  • Din pacate, cand incercam sa ma incadrez pe un dreapta intermitent l-am lovit pe cel din fata care a franat brusc: scudetto si ranfors indreptat. A fost atins si radiatorul de AC care a ramas indoit dar nefiind spart nu l-am schimbat. Colegul nu a patit nimic, nici nu mi-a cerut asigurarea(era tot din Neamt); mi-am cerut scuze si ne-am urat drum bun si cam asta a fost
Attachment:
ranfors.jpg
ranfors.jpg [ 121.24 KiB | Viewed 4058 times ]
In ian-martie 2014:
  • un kit de reparatie vaporizator + Turi + furtun + cleme pentru instalatia de gaz. asa am rezolvat problema cu antigelul care picura pe la T-uri si stuturi.
  • dupa putin timp s-a fisurat de tot teava de cupru ce vine la vaporizator(avea un cot de 180* si atingea motorul, s-a mancat cuprul pana s-a gaurit); acest fenomen l-am observat si in timpul reparatiei vaporizatorului si stiam ca se poate intampla oricand, deci eram pregatit pentru asa ceva; s-a reparat in 5minute
  • un rulment la roata
  • jante+cauciucuri SH R16 selespeed
  • a iesit o mufa la ECU GPL si folosind niste scheme de pe net mi-am facut singur o interfata pentru acesta USB-RS232 TTL si cu AC GAS SYNCHRO(stag 200-4) am reusit sa il recalibrez
Evenimente fericite:
  • Concediu Cheile Bicazului + Lacul Rosu
Attachment:
edge.jpg
edge.jpg [ 124.57 KiB | Viewed 4058 times ]
Special thanks: Zapp, tomi_alfa, comanr, tzzivii
Thanks: alfaclub.ro/forum, Sergiu(dezmembrari)
Revin cu poze si alte detalii din 2014 si planuri de viitor :lol:


Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2013, 11:06
Posts: 139
Car: Alfa 156
Location: Iasi
hackandmore Quote:
Special thanks: tomi_alfa
Thanks: Sergiu(dezmembrari)
+1 pentru cei mentionati mai sus :clapping:

_________________
Learn the rules then break some of them!


Top
   
PostPosted: 14 May 2014, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@hack&more

esti cam inoculat, nu mai e cale de intoarcere :D, fii si tu mai atent cu atelajul in trafic, in bot nu exceleaza, se cam indoaie traversa aia sinistra care e sudata si necesita multa manopera.
:clapping:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 02:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sa ai parte doar de evenimente fericite :peace: . Un lucru nu mi-e clar totusi si anume: daca o janta e stramba din ax, stiu ca nu prea mai ai ce-i face. Cum si unde ai rezolvat?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 08:57 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Sa o stapanesti sanatos! Cumm zicea comanr, casca ochii mai bine in trafic.


L.E. Te-a prostit Zapp. De acum nu mai scapi :lol:

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 09:25 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Multumesc pentru urari!
@tomi: La iesire din Iasi spre Roman, undeva pe dreapta este o vulcanizare, imediat dupa "tunel". Este un mosulica de 60 ani care se ocupa cu chestii de genul. mi-a scos 0 cu 0 doar pe janta, esti nebun?poate nu a fost din ax, nu ma pricep, totusi asa mi s-a zis)
@spooky: Totul a inceput cu un SMS: ce recomanzi intre: X an.. motorizare.., Y an.. motorizare.., alfa 156 2001, 1.8TS, toate inmatriculate. Raspunsul a fost un alt sms ce continea 4 litere: alfa
@comanr: Da, stiu, 250 doar manopera asa ca am folosit optiunea "suna un prieten"=Zapp si am indreptat-o cu 15LEI(atat costa o sufa, s-a rupt de 3 ori). Sunt constient ca la urmatorul "eveniment nefericit" ajung sa schimb radiatorul dar stateam prost cu finantele si ma saturasem sa merg cu bara prinsa doar pe aripi. Totusi, traversa noua a fost taiata din lonjeroane cu flexul si cred ca ii dau cateva gauri si cand va fi cazul sa o schimb, voi da gaurile corespunzatoare si in lonjeroane, cu cateva puncte de sudura prind piulitele pe lonjeron si pe viitor va fi plug&play fara sudura, doar gauri. traversa vietii vreau sa o intaresc inainte sa o montez, sa nu mai patesc iar aceeasi treaba, cred ca voi pune cateva tevi prin ea sudate la capete.
Daca si asa se ajunge la radiatoare, imi fac/cumpar:
Attachment:
snowplow.jpg
snowplow.jpg [ 62.03 KiB | Viewed 3972 times ]
Sunt destul de atent, dar a fost un lant de evenimente: noapte, xenoane din spate, inscriere pe intermitent din banda 2 la 50km/h, distanta de 50-100m pana cand eram fortat sa franez daca ramaneam pe banda 2, o trecere de pietoni in intersectie etc
Totusi nu inteleg ceva: in fata celui pe care l-am atins(dacie), era un taxi. el a franat primul, dacia dupa si eu am apucat sa il franez dar distanta a fost prea mica intre masini. Cel cu taxi mai avea pana la trecere pietoni deci nu acesta este motivul franarii violente. Stiu ca taxiul a plecat dupa ce am iesit aman2 din masini. Oare sa isi fi lasat clientul pe intermitent?


Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 09:53 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
naiba stie, tre sa eviti pe toata lumea in principiu, nu tre sa tii minte nimic din codu rutier, nu te ajuta, nu intra in nimeni.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 26 Apr 2010, 11:58
Posts: 280
Car: ALFA ROMEO 155
Location: Bucuresti
Taximetristi dau un examen de obtinere a licentei cu urmaroarele reguli:
Se trece pe culoarea rosie si galbena a semaforului
Daca e galben intermitent opresti, te dai jos din masina si iti cumper o cafea
Oprirea si stationarea e permisa dor in curbe, pe coltul strazii si in fata portilor de acces
Este interzisa semnalizarea la schimbarea directiei de mers
La parcarea laterala e obligatoriu sa atingi macar o oglinda
Claxnonatul obligatoriu la fiecare 500 metri
Etc. :disgust:


Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Stefan155 Quote:
Taximetristi dau un examen de obtinere a licentei cu urmaroarele reguli:
Se trece pe culoarea rosie si galbena a semaforului
Daca e galben intermitent opresti, te dai jos din masina si iti cumper o cafea
Oprirea si stationarea e permisa dor in curbe, pe coltul strazii si in fata portilor de acces
Este interzisa semnalizarea la schimbarea directiei de mers
La parcarea laterala e obligatoriu sa atingi macar o oglinda
Claxnonatul obligatoriu la fiecare 500 metri
Etc. :disgust:
De adaugat: Intoarcerea se poate face oriunde, in orice conditii, obligatoriu pe linia dubla contiuna, cand semaforul este verde si avem si trecere de pietoni, la 5-10 m dupa ce am trecut de semaforul verde si in special de pe banda 1 fara a folosi oglinzile :die:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 12:24 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Lista continua cu:
  • daca abia distingi ca s-a aprins culoarea galbena la semafor pentru mers inainte si esti incadrat pe ultima banda pt stanga si in fata ta e o alfa care semnaliza din timp stanga si franeaza pt ca isi asteapta verdele, claxonezi te bagi pe contrasens, o calci si treci cu 2 secunde dupa ce se face rosu
  • daca esti pe orice banda si clientul zice "aici", tai calea la toti fara sa semnalizezi, te opresti si totul devine ok dpdv legal cand apesi pe avarii.
  • in curbe la 90* in oras este recomandat si precizat in codul rutier ca ar trebui sa treci de pe banda 1 pe banda 2, tai calea la om si cand acesta se muta pe banda 1 trebuie sa ii tai iar calea sau sa il strangi pana se opreste si te lasa sa revii pe banda ta.
  • constituie contraventie daca la semafor semnalizezi intentia de a face stanga
  • daca nu stii drumul spre adresa ceruta de client si faci ce zice cand zice acesta, esti obligat sa informezi ceilalti participanti la trafic prin a sta intre benzi. exemplu: daca trebuie sa faci stanga stai pe prima banda(langa bordura), daca trebuie sa faci dreapta stai pe ultima banda(langa ax) si daca nu stii ce urmeaza te incadrezi pe mijloc.
  • tehnic: daca ai instalatie pe gaz la logan, regleaza timpii de injectie astfel incat relantiul sa il duci la 600RPM.


Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
La mosuluca ala mi-am facut jantele tot timpul. E meserias. Tomi, nu e prima vulcanizare dupa tunel, e a doua. Sunt una langa alta. Prima e imediat cum iesi, iar mosulica dupa. Parca ti-am mai zis de el.


Sent from Tapatalk

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 15 May 2014, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Da. Am fost la el. Stiu unde e.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2014, 11:21 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
N-am mai postat demult dar vazand ca tomi si-a facut un update la topic(vezi cum se monteaza xenoane cu lupa pt 156 cat si cum arata un 56 proaspat vopsit) am zis ca ar fi timpul.
Prin aprilie mi-am montat statia in masina, in buzunarul din fata schimbatorului. Cu ocazia asta am montat si un suport fix. Baza magnetica a atras pilitura de fier si am reusit sa las o linie destul de urata pe vopsea cand am dat-o jos. Cablul de la antena a fost tras prin portbagaj, pe sub bancheta si ajunge prin tunel pana la statie, bineinteles pe sub covor. Suportul fix este montat central pe portbagaj si deocamdata sunt multumit cu aceasta pozitie.

Prin mai am vopsit ochelarii la faruri. Vreau sa va zic ca nu este nevoie de cuptor cat timp ai un feon industrial. Si restul de silicon ramas il scoti destul de usor cand e intarit cu o "scula" din trusa femeii, o foarfeca fixa pentru cuticule :lol:
Am dat jos 'cromul' cu partea aspra(aia verde) a unor bureti de vase(3 bureti), am folosit 3 starturi de vopsea(spray) la tub - glossy black.
L-am pus inapoi folosind silicon negru pentru imbinare. Rezista destul de bine, are o singura crapatura din cauza caldurii generate de bec.

Prin iunie am schimbat distributia(curea, role, pompa) la 146888km pt prima data de cand e la mine.
Stiu ca nu asa se face, dar am fost cu ea la verificat cand am cumparat masina si a spus ca mai merge un an. Adevarul este ca nu eram pe aproape dar am ajuns la concluzia ca ar fi bine s-o schimb asap, nu ma ajuta cureaua noua daca o am in cutie in portbagaj :)

Prin iulie mi-am achizitionat un amplificator cu 4 canale + subwoofer si le-am montat imediat, fara nicio problema. Am luat semnal de la iesirea casetofonului nu de la difuzoare. Un proiect viitor e sa folosesc celelalte 2 canele pt difuzoarele din usi spate sau sa adaug inca doua in spate la tetiere, cum are hartans.
Apropo, stiti cumva daca se gasesc de cumparat conectorii electrici (acele mufe rotunde cu multi pini ce transmit controlul la geamuri, semnalul la difuzorul din usa etc) dintre usa si caroserie? Ma intereseaza doua bucati(st si dr fata), preferat noi nu din dezmembrari.

Prin august am facut cumparaturile:
2x bielete
2x bucse bara stabilizatoare
2x brate sup fata
2x brate inf fata
2x axle stands
1x furca fixa pivoti
1x WD-40
2x stergatoare Bosch
Dupa mi-am luat 2 zile de concediu si m-am apucat de la 08:00 de treaba. Dupa ce am urcat masina pe standuri, in cateva ore am si reusit sa schimb bratul superior pe stanga fata. A fost mai dificil decat ce citisem pe net pt ca surubul prin care se monteaza bratul era pus invers. Am fost nevoit sa slabesc toate piulitele ce tin amortizorul fixat in partea superioara de caroserie ca sa pot scoate surubul respectiv. Pivotul a iesit fara efort cu 2-3 lovituri cu ciocanul. Noul brat l-am fixat cu surubul intors, folosind cateva saibe sa nu atinga arcul. Data viitoare surubul iese spre aripa, nu spre motor.
Dupa, cu WD-40, am reusit sa scot cele 5 piulite ce tin bratul inferior. Am avut probleme mari cu scosul pivotului(desi aveam o furca fixa pt pivoti).
A doua zi am cumparat separator pt pivoti mobil(cu surub). A functionat impecabil, in 10min am scos pivotul. In schimb bratul mi-a luat vreo 2 ore sa il scot. Nu avea loc din cauza cutiei de viteze.
Bratul nou nu am putut sa il montez singur(desi am incercat fel si fel de scheme) dar dupa mai multe telefoane am gasit un prieten dispus sa ma ajute.
Din cauza schemelor aplicate pentru a introduce bratul nou pe pozitie am reusit sa ciupesc burduful la planetara.
Bieleta nu a putut fi scoasa din cauza piulitelor. S-a tocit inbusul din interiorul surubului si cam asta a fost.
Am aflat ca, desi pare simplu teoretic, in practica dai de tot felul de probleme si lucratul in parcare are multe dezavantaje.

Dupa ce finalizez cu schimbatul, urmeaza mai multe lucruri marunte pe partea de audio, un set de bujii si lucruri mari pe partea de estetic(exterior cat si interior)

Imi cer scuze ca am postat mult scris fara nicio poza :| Revin cu poze :D


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2014, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
hackandmore Quote:
Dupa ce am urcat masina pe standuri, in cateva ore am si reusit sa schimb bratul superior pe stanga fata. A fost mai dificil decat ce citisem pe net pt ca surubul prin care se monteaza bratul era pus invers. Am fost nevoit sa slabesc toate piulitele ce tin amortizorul fixat in partea superioara de caroserie ca sa pot scoate surubul respectiv.
Acel surub am incercat si eu sa-l pun candva pe invers, astfel incat sa pot scoate bratul fara a mai desface tot ansamblul, insa acel surub e ceva mai lung in partea piulitei si imi atingea in arc, asa ca am renuntat la idee. Bine ca ai rezolvat pana la urma.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2014, 12:55 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Au fost nevoie de 5 saibe sa nu atinga. Nu e indicat sa pui multe saibe, nu prea stiu de ce dar oricum dorm linistit. M-am luat dupa hartans si am mers pe Birth la brate/bielete; am pus invers surubul in caz de sunt nevoit sa le schimb iar in viitorul apropiat sa imi usurez munca. Cred ca pe viitor am sa mai tai din surubul respectiv(da-l dracu :lol:), cand voi avea un polizor(la mana nu prea iti vine cheful sa scurtezi un surub)


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2014, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Am rezolvat cu bratele si bieletele pe fata. Una din bielete a trebuit taiata manual dar it's worth it - am liniste in masina :D
Am lucrat 2 oameni 6 ore la ea ca sa facem partea dreapta si sa taiem bieleta pe stanga. Din pacate, am plecat fara sa pun o piulita pe filetul de la capatul de bara pe dreapta(acesta intrase din greseala la locul lui cand am fixat pivotul de la bratul inf si am uitat de el) :lol: dar din fericire a sarit cand am coborat de pe o bordura(a tinut din Pacurari pana la Green Park pt cunoscatori IS); e prima data cand m-a lasa alfa in drum si nu ma deranjeaza daca se mai intampla: desi in mijlocul strazii, m-am miscat in regim pit stop, n-am oprit motorul si nici roata n-am dat-o jos :) vreau sa va zic ca e ciudat sa vezi ambele roti la maxim spre interior :))
Cu ocazia asta am rezolvat si problema cu discul ruginit(vibratii in volan doar la franare cu 100+): siguranta(sarma) la etrier a fost pusa pe interior in loc de exterior si nici ca as fi observat. noroc de colegul Ovidiu. Acum calca toata placuta pe etrier si a disparut mare parte din rugina :clapping:


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2014, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sa-ti fie invatatura de minte sa verifici de doua ori toate piulitele si suruburile inainte de a spune ca ai terminat treaba. Nu prea am inteles de ce ti s-au dus rotile in interior. Ce bieleta ai taiat, antiruliu?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2014, 09:09 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Da, o bieleta antiruliu. Am incercat cu inbus si cheie dar nu a iesit, s-a blocat pe ultimele santuri de la filet si nu mai mergea nici stransa la loc.
Pai am urcat pe o bordura pe dreapta. Ca sa cobor am luat stanga maxim de volan pe loc si dupa am coborat. Dupa ce a cazut roata dr de pe bordura(bineinteles insotita de un sunet metalic) a sarit si capul de bara, deci roata a ramas spre interior, chiar daca dupa am tras max dreapta de volan ca sa imi continui drumul. Masina n-a mai vrut sa inainteze. Primul gand a fost ca roata din spate a ramas blocata in santul creat in trotuar, la imbinarea acestuia cu bordura. Am coborat din masina, n-am vazut nimic suspect pe partea stanga si cand ma uit pe dreapta realizez ca ambele roti din fata erau spre interior :lol:
Procedura a fost simpla: am dat stanga max din volan(era dreapta max), am luat capul de bara, l-am bagat la locul lui, am luat o piulita ramasa de la operatiile de inlocuire din portbagaj si am strans-o.
Cand am ajuns in parcare, am dat roata jos si am strans-o definitiv cu cheia. Am verificat si restul, acestea erau ok.


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2014, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Un mic pont. Cand mai iei bielete antiruliu cere de alea in care poti pune cheie (de 15-16 parca) si nu imbus. Am impresia ca cei de la Ruville fac asa, ca de astea am luat ultima data. De atuncea oricat de incapatanate or fi, le scoti mult mai usor.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2014, 08:57 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Cele noi sunt cu cheie, nu cu inbus in filet. Nu tine de mine ce isi cumpara lumea. Partea buna e ca am intors ambele suruburi la bratele superioare deci pe viitor va dura mult mai putin :clapping:


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2014, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
2 vesti bune:
1.
Attachment:
150k.jpg
150k.jpg [ 132.22 KiB | Viewed 3483 times ]
Din pacate am ratat momentul :| De vreo 3-400km monitorizam nr de km, chiar am dat reset la 149950,0 , ca in poza sa le prind 150k si 50km dar n-a fost sa fie. Dezamagit, dar o veste buna :|
2. Este timpul pt schimbul de ulei, am luat 6l de valvoline 10w40 + filtru. Cand m-am uitat la filtru:
Attachment:
filtru1.jpg
filtru1.jpg [ 180.73 KiB | Viewed 3483 times ]
Attachment:
filtru2.jpg
filtru2.jpg [ 153.8 KiB | Viewed 3483 times ]
Attachment:
filtru3.jpg
filtru3.jpg [ 152.1 KiB | Viewed 3483 times ]
Eu zic ca este o veste buna, nu mananca ulei atat de mult pe cat credeam.
Acum intrebarile:
1. dupa cum reiese(sper) din poze, baia de ulei este patata; sunt 3 explicatii sau o combinatie:
a) scapa ulei pe la imbinare
b) stropeste ulei pe baie de la racordurile proaste facute in vecinatatea filtrului
c) scapa ulei undeva mai sus si se prelinge si pe baie si pe racorduri

2. furtunele respective sunt de antigel(din cate imi dau seama). asa trebuie sa fie sau e o manareala care a cedat?
3. ce pun in locul lor? acelasi tip de furtun sau ceva mai rezistent(ce?)?
Mentionez ca n-am schimbat uleiul inca, mai este pe joja cca 0.5cm peste min deci e urgenta treaba(acum am selenia racing 10w60 si nu pot sa completez cu 10w40ul cumparat)
M-ar ajuta orice sfat/poza :)


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2014, 20:46 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Umezeala de ulei de la baie vezi mai bine de unde vine dupa ce te bagi pe sub ea. Cel mai probabil s-ar rezolva cu o reetansare daca e de la baie si strangi cu grija intr-o anumita ordine, cam ca la chiuloasa, sa se prinda uniform.
Furtunasele cu pricina sunt pentru antigel si ar trebui sa le schimb si eu, insa sunt de silicon si-s cam scumpe si vin si greu. Le-am mai dat cu gasket si mai merg asa o perioada. Am cautat dupa codul de pe ele.
Asa arata cel lung (cod 60672699) si asa, cel scurt (cod 60676970).

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2014, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
News:
1. Burduf spre roata de la planetara stanga schimbat
2. Am inlocuit garnitura de la capac motor si am rezolvat problema cu uleiul :D
Attachment:
garnitura capac.jpg
garnitura capac.jpg [ 207.88 KiB | Viewed 3356 times ]
3. Am facut schimbul de ulei(trecerea de la Selenia Racing 10w60 la Valvoline MaxLife 10w40)
4. Urmeaza un update major la interior, deja ma apropii de final atat din punct de vedere functional cat si estetic :D
5. +900km fara probleme: Iasi-Bucuresti-Iasi 26-28/11/2014
Attachment:
is-b-is.jpg
is-b-is.jpg [ 176.33 KiB | Viewed 3356 times ]
Attachment:
is-b-is2.jpg
is-b-is2.jpg [ 202.65 KiB | Viewed 3356 times ]


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2014, 03:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cred ca ai stat cam prea aproape de camioane, ca arata prea murdara :lol: Si eu cred ca va trebui sa fac operatiunea cu garnitura, iar trecerea de la full synthetic la syntethic blend n-as fi facut-o. Tine-o pe full syntethic.
https://www.youtube.com/watch?v=CMD9YWSmtPU" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoserviceprofessional.com/ ... he-correct" onclick="window.open(this.href);return false;
Ce vrei sa zici prin update major la interior?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2014, 15:27 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Ma apropiam mult cand vroiam sa le depasesc. Ziceai ceva de furtunasele respective ca-s din silicon si vin greu.... Am 1m de furtun de antigel, tai din asta si il pun. Daca vrei iti dau si tie :lol: (e doar un furtun)
N-o mai tin pe 10w60 - dublu ca pret si diferenta chiar n-o simt. Prefer sa ii dau 10w40 si sa ii fac schimbul la 8000 km.
Update major la interor = calculator(1.6Ghz pe SSD si sistem de operare windows) in masina in locul celor 3 ceasuri analogice si cd playerului din consola.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited