Va salut!
Ma luasem cu multe altele si n-am mai dat pe-aici.
Nu ca nu m-as fi simtit dator sa vin cu noutati, dar mi-a si atras atentia ALXege ca am lipsit prea mult
Circul cu blonda de la inceputul lunii august.
Am avut tot felul de surprize. Dupa ce i-a pus acel T din circuitul de racire, impingea apa in vasul de expansiune. Garnituri de chiulase. La demontarea chiulaselor - surpriza: cel caruia ii platisem 2000 lei pentru planarea lor (de doua ori mai mult decat mi-au cerut la Bosch service) mi-a planat doar una. Cealalta nu fusese demontata niciodata, arata rau de tot. Garnitura albastrita de la temperatura, etc.
Ok, mergem mai departe. Mi-a planat ambele chiulase (sper), schimbat garnituri. Rectificat bloc motor, rectificat vibrochen (ciudat, ca acum, citind postarile mele, imi aduc aminte ca era "oglinda", dupa spusele lui) si cumparat cuzineti noi si de biela si de palier, cota r1. Nici nu stiu ce sa zic... ori nu s-au facut toate astea, ori s-au facut din vina lor, ca or fi fiert iar motorul din neatentie.
Cert e ca eu inca mai am impresia ca am o mica bataie la cald. Prietena mea+altii zic ca-s paranoic
Am s-o duc la un service mare si organizat, sa-si dea cu parerea. As fi curios sa ma intalnesc cu un alfist cu acelasi motor, ca sa le comparam. Sunt curios daca al meu merge la parametri optimi. Mi se pare ca al meu nu trage cum ar putea sa traga.
Mi se pare ca i-a scazut consumul. Dupa calculele mele, am facut un drum de Bn-Cj si retur cu sub 8% si in oras imi ia in jur de 13% (dar mai testez)
Am facut 1000 km cu un ulei ieftin (al doilea pe care-l arunc. mi-a zis sa merg lejer, in rodaj), acum urmeaza sa-i pun selenia.
Mai am o problema: la rece, cand ii dau viteza a doua, parca ezita sa traga. Asa, in mici hopuri. Se si aud fluctuatii ale sunetului motorului. Nu mai tin minte daca era asa si inainte.
I-am revopsit trapa portbagajului si cea care se ridica la decapotare, dar nu sunt 100% multumit. Mai ales in bataia soarelui, se vede o diferenta de nouanta, vopseaua cea noua fiind ceva mai inchisa. Again, daca n-as sti ca a fost revopsita, probabil n-as baga de seama
Nu-mi merg ceasurile din consola. Cel de la benzina (litrometrul functioneaza) si cel de temperatura (am schimbat termostatul, restul e ok). Are cineva unele de vanzare?
Mi-a ramas o singura mare problema: amortizoarele. Cu cele seccond de la Econet mi-am luat teapa. Nu se potrivesc cele de pe 2.0v6. Seamana, dar nu-s ce trebuie. 3.0 are fuzeta mai mare, amortizoarele au alta prindere si sunt mult mai groase. Pentru ca a durat mai mult de 30 zile de la momentul cumpararii lor, nu mi le iau inapoi. Flansele s-ar potrivi, dar sunt deformate si nu lucreaza. Cei de la Econet spun ca nu se poate. Ma rog. Alti 300 lei aruncati.
Nu gasesc nicaieri amortizoare pentru 3.0 si sincer, nu-mi vine sa mai bag 800 euro in masina. Am bagat cateva mii pana acum si ar fi timpul sa iau o pauza
Pe de alta parte, proiectele personale mi s-au inmultit considerabil. Unul dintre ele e legat de aducerea masinilor din Germania. E o chestie pe care am facut-o si acum 4-5 ani si a mers foarte bine, dar strict luate de la prietenul meu de la Munchen, masini de pana la un an vechime, cu foarte putini km, usor lovite, la preturi incredibile. Daca imi ies bine treburile, luna asta iau o Skoda Superb 2.0 TDI DSG 180cp, un Passat 2.0 TDI DSG, ambele din luna 06.2014 si un Mercedes E300 Hybrid 12/2013 cu 27.000 km.
Pana una alta, putin spectacol filmat ieri:
https://www.youtube.com/watch?v=jD9a0uP ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Si niste poze