It is currently 30 Nov 2024, 22:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 29 Jul 2014, 00:24 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Daca ai bagat duralube sa te pregatesti de inlocuit injectoare.

Legat de cutie, incearca sa nu joci razganditea cu ea. adica sa o calci apoi sa renunti si tot asa.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2014, 16:12 
Offline

Joined: 14 Jun 2014, 00:15
Posts: 43
Car: 159 2.4 ti qtronic
Location: București
tzzivii Quote:
Daca ai bagat duralube sa te pregatesti de inlocuit injectoare.

Legat de cutie, incearca sa nu joci razganditea cu ea. adica sa o calci apoi sa renunti si tot asa.
Legat de urmatorul fenomen ce parere aveti:
- la acceleratie usoara presiunea in turbo creste pe ceas pana la 1 bar si apoi scade brusc la 0,6-0,7- doar in regim de viteza constanta pe autostrada. Daca o calc mai tare oscileaza in jurul lui 0,8-0,9 bari de cateva ori si apoi creste pana la maxim si trage ffff bine.

Ce poate fi?

_________________
Alfa 159 SW Ti 2.4 qtronic
Egr Off, DPF Off


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2014, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Turbina cu geometrie variabila.... :bash:

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2014, 17:33 
Offline

Joined: 14 Jun 2014, 00:15
Posts: 43
Car: 159 2.4 ti qtronic
Location: București
Turbina :samui: :samui: ?
Mai pot fi si alte cauze?

_________________
Alfa 159 SW Ti 2.4 qtronic
Egr Off, DPF Off


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2014, 17:56 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
sandustoica Quote:
Turbina :samui: :samui: ?
Mai pot fi si alte cauze?
Cred ca se referea la turbina in sensul ca asa trebuie sa faca o turbina cu geometrie variabila fata de una cu geometrie fixa :))

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2014, 20:41 
Offline

Joined: 14 Jun 2014, 00:15
Posts: 43
Car: 159 2.4 ti qtronic
Location: București
Senzatia este ca si cum cineva o bypass-eaza ptr 1-2 secunde. Ma gandesc sa nu fie ceva vacumatic sau supapa aia de pe masca fata. Daca apas la fund acceleratia sta in 1.5 bari constant . La pozitii intermediare ale pedalei de acceleratie se joaca cu presiunea cateva secunde. :samui:

Miercuri o duc la Cata sa se uite la ea. Gasesc pe undeva furtune siliconice? As vrea sa le schimb pe toate.

Saptamana asta o sa-i fac si o prezentare cu poze- am o datorie la Tzzivi si DanS :mrgreen:

_________________
Alfa 159 SW Ti 2.4 qtronic
Egr Off, DPF Off


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2014, 20:47 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Exact. Da un search pe google si cauta principiul de functionare al unei turbine cu geometrie variabila si ai sa vezi ca e normal ceea ce iti arata indicatorul de presiune pt turbina, daca doar asta ar fi micul tau "inconvenient". In momentul in care pisti acceleratia presiunea creste pt a ajuta/supraalimenta motorul iar in momentul in care ajungi sa ti acceleratia constatnta sau sa decelerezi turbina isi modifica parametrii astfel scade presiunea de pe ea, aceasta duce la o fiabilitate mai mare a turbinelor de genul asta.

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2014, 20:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Daca spui ca cu pedala la fund urca doar pana la 1.5 s-ar putea sa ai ceva scurgeri de presiune undeva pt ca la mine cu pedala la fund urca putin peste 1.6 bari. Apropo, poate cineva sa mai dea niste detalii depre valoarea la care le urca presiunea cu pedala la fund sau care ar fi valoarea corecta?

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2014, 21:50 
Offline

Joined: 14 Jun 2014, 00:15
Posts: 43
Car: 159 2.4 ti qtronic
Location: București
O sa verificam ! In mod normal ar trebui sa se vada sau sa auda ceva pierdei...nu?
Masina are 50k km si nu cred ca ar fi turbina la varsta asta :samui: ....nu de alta dar am vazut cat e una noua.

E posibil de aici sa am si consumul asta anormal?...lipsa de aer si face compensare cu carburant...e o posibilitate nu?

_________________
Alfa 159 SW Ti 2.4 qtronic
Egr Off, DPF Off


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2014, 12:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Revin cu o rectificare....scuze pentru informatie
Mai sus scriam ca la mine cu pedala la fund se duce acul presiunii in turo paba putin peste 1.6, este gresit deoarece 1.6 este maxim si nu are chm sa sara de acea valoare. Ceea ce imi indica mie cu adevarat este putin peste 1.5 la pedala pana jos

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2014, 22:22 
Offline

Joined: 14 Jun 2014, 00:15
Posts: 43
Car: 159 2.4 ti qtronic
Location: București
Da

Si la mine face la fel, putin sub 1,6 cu pedala la maxim. Ceea ce vreau sa remediez este acea bypass-are la presiuni intre 0,8-1. Cred ca este anormal sa se scurtcircuiteze asa subit.

In rest toate bune... :clapping:

_________________
Alfa 159 SW Ti 2.4 qtronic
Egr Off, DPF Off


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2014, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Intr-o seara am mers acasa de la munca si am mers tor drumul cu ochii pe turbina. Intrand in orasul unde stau am observat si eu urmatoarea: in trepta a 2a mai ales cand duc masina sub turbo (sub 2000 rot) iar apoi o calc si ajunge in preajma a 2000 rot presiunea creste cam pana la jumate apoi cade putin ca si cand si-ar lua un al 2lea avant, e probabil sa vorbim aici despre acelasi lucru, doar ca mie nu mi se pare nimic anormal aici. Masina trage constant si cursiv nu am boomuri sau suturi dupa ce isi intra turbina in rol.

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2018, 14:00 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2010, 12:35
Posts: 37
Location: Bucuresti
Descopăr și eu același problema la alfa ... m am uitat la consum și m am speriat 13 la drum întins . Un mecanic de pe forum ma poate ajuta pentru început cu schimbul de filtre și ulei ? Suspectez ca masina a stat destul de mult pe loc ... mulțumesc !

_________________
Alfa Romeo 159 jtdm 2.4 200cp - 2007
Toyota Prius Gen 3 1.8 136 cp - 2010
Audi A3 coupe 2.0 170 cp - 2008
Ex: Alfa Romeo 159 jtdm 1.9 120cp - 2007
Ex: Mercedes C220 CDI 2.2 150 cp - 2006


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2018, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2010, 12:35
Posts: 37
Location: Bucuresti
S-a rezolvat, consumul a revenit la valori normale , era senzorul MAP , multumesc Alex Mirica.

_________________
Alfa Romeo 159 jtdm 2.4 200cp - 2007
Toyota Prius Gen 3 1.8 136 cp - 2010
Audi A3 coupe 2.0 170 cp - 2008
Ex: Alfa Romeo 159 jtdm 1.9 120cp - 2007
Ex: Mercedes C220 CDI 2.2 150 cp - 2006


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited