Actualizam situatie bestiei, avem primele rezultate de dupa engine rebuilt.
Dupa o perioada in care am observat un consum exagerat de ulei, am decis reconstructia motorul, oricum nu a fost intretinuta tocmai corespunzator.
Dus masina la Dan ( aka Jukebox ), si pus pe treaba. Treceam de la agonie la extaz pe masura ce inainta in inima ei si ma tinea la curent cu situatia. A desfacut complet, si inlocuit tot : garnituri chiuloase, cuzinetii, pistoane, ambreiaj nou original, volanta planata, simeringuri supape, palier vibrochen, chiuloase planate, etc..etc...tot ce inseamna maruntaiele ei, toate originale. Am avut grija si de articulatii, are aproape toata articulatia schimbata, noua, toate piesele sunt originale, am zis sa nu fac rabat la calitate.
Vopsit etrierele si pus kit de frane nou, radiator de apa nou, furtune noi de antigel, servo, benzina, pana si vasul de expansiune e nou, tampoane motor schimbate, garnituri peste garnituri..etc..cutia de viteze desfacuta si pus simeringuri, si ce i-a mai pus pe acolo, la priza si la diferential..
Dupa ce au venit piesele, baietii s-au pus pe treaba, Dan cu echipa pe o parte, BobyBadea pe alta parte. O munca benevol din partea lui Boby si tin sa-i multumesc si aici, m-a ajutat f mult. Seara cand mergeam la service, Boby era in salopeta, mesterea de zor la ea. Da-i cu pizza, da-i cu cola si hai iar pe ea..n-o slabeau deloc, eu ca ma pun cu toporul pe ea, ei las-o ca iese tzatza de matza, cum le place sa spuna
Si pare ca a iesit, azi-noapte am iesit in prima tura de rodaj de dupa reborn. Parcurs 300 km in regim de maxima supraveghere, orice sunet, orice dubiosenie verificata. Nu era cazul..totul parea normal.
Rodajul a fost facut in conditii optime, laptopul prezent monitorizand orice miscare, 23-25 grade afara, ulei de rodaj, Scociu dupa noi sa asigure asistenta
crocodilul, uleiuri, apa distilata, aveam portbagajul plin de orice ne-ar putea ajuta daca crapa nemernica. Si nu am avut nevoie de gram de nimic.
Noi la 2 noaptea eram calare pe ea, compresii, testere, verificari uleiuri, presiuni, lanterne, si toate cele...
Urmeaza tura 2 de rodaj pana la 500 km, in acelasi regim atent. Dupa asta urmeaza schimbul de ulei si pregatita ptr Fest.
Mai am o durere in suflet ca odata ce i-am scos catalizatoarele de la motor evacuarea suna si mai tare si nu am gasit sa o faca cineva cap-coada pana in Fest, asa ca o sa ma auziti de la mare distanta
desi toata lumea spune ca se aude super bine, mie nu-mi place mai ales jos in ture, insa mai vedem.
Si avem si volan imbracat
Sper sa trecem cu bine testul de rodaj si pe urma upgrade-uri.
Cateva poze facute in graba cu telefonul, cele edificatoare sunt la Dan..a zis ca-mi face un intreg album.
Cam atat ptr acum, mai actualizez situatia dupa restul de km in rodaj.
Attachment:
lipsa motor.jpg [ 220.36 KiB | Viewed 2658 times ]
Attachment:
volanta.jpg [ 219.87 KiB | Viewed 2658 times ]
Attachment:
042.JPG [ 232.79 KiB | Viewed 2658 times ]
Attachment:
044.JPG [ 251.17 KiB | Viewed 2658 times ]
Attachment:
029.JPG [ 161.58 KiB | Viewed 2658 times ]
Attachment:
114.JPG [ 192.08 KiB | Viewed 2658 times ]
Attachment:
108.JPG [ 240.1 KiB | Viewed 2652 times ]