AlexMito Quote:
In conditiile in care tu ai Giulietta 1.4 Mair 170 CP din 2014:
Bine punctat Alex - "In conditiile in care eu am Giulietta 1.4 Mair 170 CP" el are tot 170 CP si urca spre dublul capacitatii mele si daca nu ma insel , si sigur nu ma insel are si 2 cilindrii in plus nu cred ca mai conteaza asa de mult ca e din 2014 a mea.Aduc in discutie ca am un vecin ce detine un Renault 5 GT turbo care stock avea 120 CP din 1987 , a marit intercoolerul si a modificat admisia si evacuarea si spune ca ar fi ajuns pe la 140 CP si masina sta lipita de a mea cea cu 170 CP din 2014 la un sprint pe autostrada, iar la un slalom nu cred ca sunt sanse sa ii pun prea mari probleme.
AlexMito Quote:
1. Masina cu care "te-ai intrecut" a aparut in 1998 si a fost scoasa din productie in 2004 (BMW E46). Deci nu are rost comparatia cu stabilitatea, etc.
2. Motorizarea 2.2 de 170 CP (motor M54B22) a aparut in 2001 si a fost scos din productie in 2004. Motorul in sine nu a fost o revolutie tehnologica in 2001, cand a aparut, fiind un M54B25 cu un usor downsizeing pentru a reduce costurile cu dezvoltarea unui nou motor care sa echipeze 320 benzina). Deci nici comparatia dinamica nu-si are rostul (tehnologie 19toamna versus 2014).
Vezi ca esti un pic eronat informat - BMW E46 a intrat in productie in '98 si a iesit din productie in 2006 .
Cat despre motorul 2.2 de 170 CP - M54B22 (M54B25 vezi ca este cel de 2.5) iar zic ca ai gresit - a intrat in productie in 2000 si a iesit din productie in 2007.Cat despre faptul ca a fost derivat din cel de 2.5 (M54B25) cred ca ai inversat-o din greseala M54B25 a intrat in productie in 2001 - 2005, deci cred ca cel din urma este derivat din 2.2 conform datelor de productie prin marirea capacitatii pentru putere mai mare, 184 CP daca nu ma insel.Si dupa cum am aratat si la prima interventie comparatia dinamica chiar isi are rostul.
AlexMito Quote:
3. Am vazut de multe ori pustani cu masini de ultima generatie, care se umfla in pene mai ceva ca un curcan, pentru ca au depasit un harb. DAR un harb care avea celebrul badge BMW.
Ma flatezi , pustan , ma simt super.Respectivul BMW nu era o cazatura , chiar masina arata extraordinar de ingrijit , iar proprietarul dupa cum vorbea era clar ca era un tipicar ce ingrijea foarte bine autoturismul.Nu neaparat marca m-a impresionat ci dimensiunea motorului si performantele lui.M-ai inteles gresit Alex.