Norbi123 Quote:
.............. si se blocheza ca si cum nu ar mai avea putere si dupa tot trebuie sa apas de vreo 2 3 ori pana e ridicat de tot . Ce am mai observat este ca nu se lasa de tot jos mai ramane cam vreo 2-3 cm afara , si cand e la mijloc si vreau sa il ridic sus am vazut ca prima data se ridica din zona oglinzii ca si cum n ar fi echilibrat bine.........
macara pe duca sau cablul incalcit
+ comenzi oxidate
+ verifica "siguranta" geamului, adica plasticul ala care tine geamul in cheder, e posibil sa il fi rupt/pierdut si din cauza asta sa se ridice geamul mai intai "din zona oglinzii ca si cum n-ar fi echilibrat bine"
_________________
Code:
\./
(o o)
--------------------oOOo-(_)-oOOo--------------------
Now: Alfa Romeo Stelvio, 2.0T, 280CP
Hers: Mitsubishi ASX 1.6, 117CP
EX: Mitsubishi Outlander 2.2, 150CP
EX: Mitsubishi Lancer 1.6, 117CP
EX: Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 105CP
EX: Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 120CP