It is currently 11 Nov 2024, 02:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 500 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 1720 Next
Author Message
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 28 Jul 2014, 23:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
Pentru "gaicile" alea pentru evacuare mi se pare ca se faceau si ceva poliuretan. Cred ca si Powerflex face asa ceva. Poate vrei sa incerci, poate dispare chitaitul.

Daca vrei ceva usor, de jante vorbesc, incearca niste TI-uri. Din ce am gasit pe net au putin peste 8kg si din cultura urbana cica ar fi destul de rezistente pentru o utilizare cotidiana. Ultralegera pe 18 au vreo 7kg (cred ca Nae poate sa confirme) iar ca si rezistenta... mno, tre sa umbli ceva mai tiptil. Dar nu cred ca e un capat de tara.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 29 Jul 2014, 01:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
TIurile de 147 au fost singurele jante pe care le-am indoit vizibil....

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 29 Jul 2014, 11:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
Si pe o scara de la 1 la 10, in care 10 e cu spart de cauciuc, cat de tare ai dat?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 29 Jul 2014, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu stiu, 5 :lol: iti dai seama ca e o cifra scoasa din burta, cred ca e mai putin relevant. Mai relevant mi se pare ca de atunci, desi am lovit probabil la fel de tare si cu Toora Multispoke 18", si cu Teledial 17" si chiar cu Mak Variante 18" (niste jante nu tocmai recunoscute pentru duritatea lor), nu mi s-a mai intamplat sa indoi buza in exterior. La TIuri am "reusit" sa stramb janta intre 2 spite. Poate fi curat ghinion, nu zic, doar impartasesc din experienta de pana acum :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 29 Jul 2014, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
Eu am TI-urile pe spider de 4 ani si abia acum cateva luni am reusit sa adaug o indoitura foarte putin vizibila.
Nu le-as conisdera asa sensibile, avand in vedere ca au vazut destule drumuri rele.

_________________
Alfa Romeo Spider '99


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 29 Jul 2014, 13:08 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
@Ege: Eh, erai si tu mai la inceput, loveai mai cu sete.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 29 Jul 2014, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ti urile din cauza design ului se tramba intre spite destul de usor, cu cat ai spite mai late/multe cu atat e mai rezistenta janta, la ti urile care nu se potriveau la mine(17) existau lovituri intre spite si toate erau soldate cu deformari (unele greu vizibile) intre spite ale flansei(partea exterioara).

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 06 Aug 2014, 17:05 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Nu mi-e frica de gropi, merg usurel :mrgreen: . Pentru drumuri (cunoscute) mai proaste, am alternativa: "desfacatorul de bere".
Deocamdata am renuntat la jante usoare, caut teledial-uri, am pus si un anunt.

@ Ege - da, un set va fi incaltat cu gume de iarna. Slabe sanse sa ies cu ea iarna, indiferent de conditii, insa un al doilea set trebuie sa fie prezent.
@ Ness - arogante sa faci tu :harhar: cu jante/gume de iarna pe 18". Altfel, intr-o viata ideala, mi-ar fi placut jantele astea...
Attachment:
TI.jpg
TI.jpg [ 66.71 KiB | Viewed 3048 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 06 Aug 2014, 17:15 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
goldfinger Quote:
Altfel, intr-o viata ideala, mi-ar fi placut jantele astea...
Attachment:
TI.jpg
Cu tot cu masina :tongue:


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 06 Aug 2014, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
cu tot, dar nu cat voi locui in RO. :smart:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 11 Nov 2014, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
update: am ajuns 61500 km :blink:

- schimbat ulei + filtre
- schimbat ulei CV
- schimbat ambreiaj, inclusiv rulment (poveste lunga :censored: ) Incerc sa ma obisnuiesc acum cu o pedala moale, desi masina a avut un ambreiaj mai tare dintotdeana, chiar si cand era noua. Si cand spun mai tare ma refer in comparatie cu alte masini cumparate de noi. Acum am un ambreiaj "de femeie", moale si pufos. :mad2:
- nu stiu ce senzor pe la pedala de frana
- ceva becuri pe la nr de inmatriculare si nu stiu ce siguranta (bricheta cred)
- curatare clapeta acceleratie

To do:
- de schimbat radiator racire apa - picä
- tendon spate (cred ca se schimba si astea in pereche)
- bucsaraie / bara stabilizatoare spate - scartaie.


de remarcat si o premiera: Prima data cand alfa "ma lasa in drum". A fost decenta totusi, am reusit sa ma tarasc asa, cu o frantura de ambreiaj, pana la service.

:peace:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 11 Nov 2014, 18:22 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ce s-a intamplat cu ambreiajul, rulmentul, sau ce?
Din experienta iti spun ca e posibil sa se intareasca in urmatoarele zile (nu stiu care ar putea fi explicatia tehnica insa).

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 11 Nov 2014, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Nu am inteles prea bine ca eram "un pic" rosu de nervi. Am preferat sa schimb tot din cauza manoperei pentru demontare cutie.
Parca discul era cel cu probleme, sper sa nu gresesc. [s-a mers cu masina infranata, toate cele 4 roti infranate (de ce infranate !? nu stiu sa raspund. Voi astepta o motivare oficiala, in scris), in 5000 RPM pe o distanta de cateva sute de metri (100,200 - greu de estimat). Nu vreau sa dezvolt prea mult, nici macar nu vreau sa pronunt sau sa scriu numele service-ului dintr-un motiv banal: zicea un nene, profesor de marketing: reclama, fie ea si negativa, tot reclama ramane. ]

Intre timp i-am cumparat si un set de jante 16" teledial pentru iarna. Urmeaza si un set de gume de iarna si e OK.
PS: Am cumparat totusi si un pachet de asistenta rutiera, in caz ca... :twisted: :lol:

L.E.
Attachment:
IMG-20141111-WA0002.jpg
IMG-20141111-WA0002.jpg [ 92.66 KiB | Viewed 2889 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Last edited by goldfinger on 11 Nov 2014, 18:48, edited 1 time in total.

Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 11 Nov 2014, 18:54 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
edit: cand spun infranata ma refer la faptul ca in treapta 1 la 5000 RPM abia se misca masina. Nu e ca si cum ar fi fost frana de mana trasa, toate rotile erau blocate, tapene, lemn... Prefer sa nu discut prea mult despre pentru ca in momentul asta nu am nicio certitudine, nici intr-un sens, nici in celalalt. O sa merg cu piesele schimbate sa se uite si bajetii de la polul tehnic la ele. :sig:

e ok acum, asta e important. Nu ma asteptam sa schimb ambreiajul vreodata la masina asta, dar am facut-o si p-asta. :P

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 10:47 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Iarasi pe la AI ?


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Eu nu inteleg.
S-a mers cu masina cu rotile blocate? Cum? Daca sunt blocate, masina nu se misca. A fost tractata/impinsa? Cum adica a mers cateva sute de metri cu rotile infranate in viteza 1 cu 5000 rpm. Inseamna ca macar rotile fata s-au invartit.
Sau?

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 
 Post subject: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Eu am alta curiozitate: rotile erau puternic infranate, ai incercat sa o misti asa cateva sute de metri patinand ambreiajul, si asa a cedat?


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
dcmilitaru Quote:
Eu nu inteleg.
S-a mers cu masina cu rotile blocate? Cum? Daca sunt blocate, masina nu se misca. A fost tractata/impinsa? Cum adica a mers cateva sute de metri cu rotile infranate in viteza 1 cu 5000 rpm. Inseamna ca macar rotile fata s-au invartit.
Sau?
pe scurt: rotile s-au infranat in testul de drum, test de drum efectuat pentru identificarea scartaielilor ale trenului de rulare. Au turat-o pana au reusit sa plece de pe loc si au adus asa in service. de unde? ce distanta au parcurs cu ea infranata? cum? de ce? si, mai ales, pentru ce ai face asa ceva cand ai platforma disponibila !? astea sunt intrebari la care momentam nu am raspuns. Mai ales, eu sunt foarte interesat de ce se infraneaza "din senin" rotile unei alfa 147 !?

Eu am asociat acest eveniment cu picarea subita si spectaculoasa a ambreiajului. Dintr-un ambreiaj care nu patina, cu o oarecare uzura, normala dupa atatia ani, dar un ambreiaj OK, a devenit brusc un amreiaj "mort". De regula un ambreiaj da semne cand e pe duca, mai ales cand vine vorba de disc uzat excesiv.

Tot ce pot sa spun este ce am observat eu cand s-au intors din testul de drum:
- la intrarea in curtea service-ului si pana la elevator se mergea cu masina in 4-5000 RPM (initial am crezut ca le place evacuarea)
- masina mirosea foarte tare a incins cand a sosit
- jantele se incalzisera (probabil din cauza faptului ca s-a fortat deplasarea cu ea desi rotile erau infranate)
- Pe elevator fiind, scoasa din viteza si fara frana de mana trasa nu puteai sa rotesti nicio roata indiferent cat de tare chinuiai.

:ziped: :ziped:

repet: nu exista nicio certitudine ca ambreiajul si-a dat duhul EXCLUSIV din aceasta cauza. Oricum, in teorie cel putin, evenimentul acela nici nu l-a ajutat, pe ambreiaj. asta e clar. Nu stiu cine ar putea sa dea un verdict fara o expertiza. Expertiza pe care nu o voi face, cel putin nu voi parcurge (toate) etapele "oficiale".

L.E. Stiu ca este interesanta "patania" si ca sunt oameni care doresc postarea mai mulor informatii, insa eu nu am mai multe informatii :cry: . Si eu as vrea sa stiu ce s-a intamplat exact acolo, procentul de infranare/blocare a rotilor, cauze, ce a determinat asta... etc. Nu am aceste informatii, din pacate.
:peace:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Last edited by goldfinger on 12 Nov 2014, 15:16, edited 1 time in total.

Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1229
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Pachetul de asistenta de la AI, l-am achizitionat si eu dupa o intamplare asemanatoare in Germania care m-a costat 140 euro pt 4 km de tractare. :fuck:

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 15:25 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Stai sa inteleg, cei de la service au plecat cu masina intreaga si s-au intors cu ea "pachet"? (roti blocate, ambreiaj mort)?
Sper din suflet ca nu ai platit tu ambreiajul sau manopera!

Rotile cum au fost ulterior deblocate?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 15:42 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
bai - aici e povestea si mai haioasa.

Imediat cum au bagat masina pe rampa, in secunda doi eu eram langa ei, eu fiind curios sa aflu daca se mai aud ceva scartaieli. Situatia a fost ceva de genul: din masina s-au dat jos amandoi, mecanicul + soferul/sef service, un pic "speriati". intrebarile mele despre starea masinii pareau ca trec prin ei, nu mai auzeau, nu mai vedeau. Unul a ridicat repede capota si umbla la nu stiu ce surub, cica sa slabeasca presiunea din "pompa". Altul tragea ca disperatu' de o roata spate, tot incercand sa o urneasca din loc. Ulterior, ala care incerca sa invarta roata acum facea pedale aiurea. nu stiu de ce... Situatia era si un pic comica; in mod evident ceea ce se intamplase i-a luat si pe ei prin suprindere.

solutia: conform service-ului problema a fost rezolvata prin inlocuirea senzorului de la pedala de frana. pam pam! :lol: :roll: :naughty:

L.E. ambreiajul a picat la o zi distanta dupa ce am luat masina din service. pura coincidenta.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1229
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Exact asta am vrut sa spun, probabil ca a facut presiune mare in pompa si asta a dus la blocarea rotilor. Intrebare este de ce naiba nu au slabit acel surub inainte de a o duce in service "pe roti" ? Nu stiu de ce te incapatanezi sa mergi la service agreat dar poate ai tu motivele tale (garantie, leasing, etc)

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
ca sa-ti raspund la intrebare, scurt: defect profesional. :wink:

deja am luat legatura cu o persoana :kiss: :first: in care am mare incredere, va avea grija de ea cat de curand.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 22:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
Moncher, din ce inteleg eu, ai dus masina pentru niste scartaieli, baietii s-au dat cu ea, din motive necunoscute frana a ramas pe blocat, bajetii s-au tarat pana in service unde au schimbat senzorul pedala, frana s-a deblocat, ambreiajul a picat a doua zi. Este corecta succesiunea evenimentelor?

Si pana la urma, care e cauza scartaielilor?
O fi ea mai caraita man :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 12 Nov 2014, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
nu e "caraita" deloc, man. nu a fost niciodată! .cauza e simpla, scrie si pe pagină anterioara: bucsi bara stabilizatoare spate - acestea scartaie. Au fost diagnoaticate la aproximativ un an de când am reclamat zgomotele. "pentru că profesionalism"

despre problemele de concepţie ale pltaformei şi "nenumăratele" bube ale trenului de rulare as scrie, dar sunt deja pagini întregi şi, mai mult, cred că le ştii şi tu la fel de bine că mine.

:peace: :twisted:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 500 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 1720 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited