It is currently 23 Nov 2024, 14:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 482 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1320 Next
Author Message
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 16 Jun 2014, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Bine ai venit in garaj, sa ne tii la curent cu comportamentul gumelor :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 16 Jun 2014, 22:13 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3590
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Sa te tina cat mai multi km! :up:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 16 Jun 2014, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Ar vrea el.. :lol:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 16 Jun 2014, 22:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Macar ca sunt super frumos desenate si tot ar trebui sa le menajezi putin . Oricum , cred ca sunt exact ce trebuie pe masina asta ...


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 16 Jun 2014, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu stiu daca s chiar ceea ce trebuie, dar sigur sant ceea ce are nevoie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 16 Jun 2014, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Stati linistiti ca de la cerculete pe zapada nu se tocesc. :twisted:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 16 Jun 2014, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
iarna si cu 3 bari in avelopa poti sa i pui si mama lui q4 ca te vede doamne doamne, matizul cu olsizan e un voinic. :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 17 Jun 2014, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Multumesc pentru "gazduirea" in garajul Alfaclub. :thanks:

Despre anvelope, voi face periodic cate un review legat de situtiile aparute in trafic si, bineinteles, voi posta si date concludente legate de uzura manifestata, doar sa se mai adune km.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 23 Jul 2014, 00:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Jurnal de bord test Michelin Sport Cup 2 - 5000 km

La cca. o luna si jumatate de la montaj, am reusit sa adun fix 5000 km cu noile anvelope. Drumurile facute in acest interval au fost in pondere de peste 80% extraurbane, avand ocazia sa ma familiarizez si mai mult cu ceea ce ofera Sport Cup 2.

Anvelopele sunt o incantare cu fiecare km parcurs, siguranta transmisa la volan in momentul abordarii in forta a succesiunilor de viraje stranse, rapide, intortocheate, sau mai stiu eu de care fel este uimitoare. De asemenea, franarea este poate si mai impresionanta, cu atat mai mult cu cat 159 nu este o masina tocmai usoara si care se stie ca nu da o senzatie de frane foarte eficiente, mai ales in situatii limita. Ei bine, acum, la al 4-lea set de anvelope de vara noi pe aceasta masina, pot sustine sus si tare ca anvelopele joaca poate cel mai important rol in aceasta ecuatie, pana acum crezand ca doar masina cu greutatea ei specifica este de vina pentru franarea nu tocmai multumitoare. Am avut deja cateva situatii in care am fost nevoit sa opresc efectiv pe loc de la viteze de 60-90 km/h, pe motiv de drum blocat de vaci(da, vaci !) ce traversau soseaua sau camion oprit in drum, eu venind dupa curbe fara nici un pic de vizibilitate si, totusi, am reusit sa evit fara nici un fel de problema situatiile neplacute. Dupa un scartait scurt, fara nici un pic de abs intervenind, sau avarii ce intra automat in functiune la franare de urgenta, doar sunet de gume ce musca bine din asfalt ramane in minte.

Un alt aspect de care am ramas placut impresionat a fost variatia destul de mica a presiunilor in anvelope. Daca la rece au fost umflate conform specificatiei AR si anume 2.8 fata si 2.6 spate, la cald acestea ajung sa creasca cu cel mult 0.2 pe fiecare punte a masinii. Mentionez ca anvelopele au fost umflate doar cu azot, stiu ca este o discutie intreaga pe internet legata de faptul ca este mai mult placebo, tind sa cred ca nu e asa, vazand cat de mici sunt variatiile de presiune dupa un drum de 300 km si pe temperaturi de peste 30 gr.

Odata cu ultimul drum prin Bucuresti am trecut(iar) pe la baietii de la standul de geometrie pentru o verificare de rutina, totul a reiesit ok si nu a fost nevoie de nici o ajustare la masina. De asemenea s-au facut si masuratori ale adancimii profilului fiecarei anvelope, rezultand urmatoarele : partea dreapta a masinii a uzat gumele cu 0.1-0.2 mm mai mult decat partea stanga, iar valorile medii se invart in jurul cifrei de 4.8 mm ramasi pe mijlocul anvelopelor. Data fiind diferenta intre partile stanga-dreapta am decis sa mai las rotile asa pana 2-3 mii km, dupa care sa le rotesc intre ele pentru a le putea uza cat mai uniform.

Cam atat in acest moment, sa ne auzim cu bine si peste alti 5000 km ! Pana atunci, nu uitati sa va verificati presiunea si conduceti fara sa va asumati riscuri(prea mari). :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 23 Jul 2014, 14:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Intelegem cu totii ca strugurii sunt acrii, dar sa afirmi ca e partinitor....
georgeg Quote:
- este ceva mai rigida decat Pilot Super Sport, fapt resimtit foarte usor la rulare peste drumuri de calitate mai slaba si datorat si faptului ca peretele lateral este mult mai tare decat la Super Sport
- este mai zgomotoasa decat Super Sport, aici un rol important jucand faptul ca adera mai bine la sol, deci, implicit, zgomotul retransmis la interior este putin mai mare. Nu deranjant insa.
- nu este o anvelopa cu care sa fie recomandata parcugerea unor drumuri udate abundent de apa, si mai ales la viteze foarte mari. Acest fapt l-am resimtit mai ales pe autostrada, cand in timpul ploilor sanatoase de zilele acestea, am simtit cum volanul pleaca destul de bine pe directia baltilor intalnite.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 23 Jul 2014, 14:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
@madkat : inteleg ca ti-s acri strugurii, dar te invit totusi sa incerci un set de Michelin din gama superioara, adica Supersport sau Sport Cup 2, sunt convins ca o sa-ti retragi cuvintele aruncate la intamplare.
Daca totusi tii mortis, repet, special pentru tine : sport cup 2 este o anvelopa ultra performanta pe carosabil uscat si umed, NU pe carosabil inundat cu apa. In acest ultim caz, cealalta anvelopa uhp a producatorului, Supersport-ul, se descurca mult mai bine.

P. s. Am avut michelin inainte sa primesc setul "moca" de la Michelin Romania, asa ca as prefera o abordare ceva mai cumpatata pe viitor. Multumesc.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 23 Jul 2014, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
:dance:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 23 Jul 2014, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3796
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
@madkat: Inteleg ca ai incercat si tu anvelopele astea si nu esti de acord cu ce spune George ? Cred ca ar fi foarte util sa ne spui si parerea ta, atunci, adevarul e intotdeauna la mijloc.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 23 Jul 2014, 16:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
madkat Quote:
Sunteti pe langa si superficiali amandoi. Nu ca nu m-as fi asteptat din partea amandurora.
Pilot Super Sport sunt cele mai bune gume pe care le-am avut pana acum. Pe mine nu m-a platit nimeni si nici nu imi iau gumele moca de la asigurari.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 23 Jul 2014, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3796
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
@madkat: Am vazut mesajul tau si am fost putin dezamagit sa aflu ca ai rulat cu anvelopele respective doar 100 de km, pe o masina alta decat a ta. E putin mai complicat sa te pronunti asupra calitatii unor anvelope, atunci cand atat anvelopele, cat si masina sunt noi pentru tine, nu crezi ? Din ce spuneai mai sus se intelegea ca le cunosti bine si ca ai ajuns la alte concluzii decat George, care a mers cu ele 5000 de km, ori in PM-ul trimis mie, ele nu sunt deloc departe de ale lui si poate ca ar fi fost bine sa le expui aici si nu in PM, pentru ca se intelege altceva.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 23 Jul 2014, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Madkat, eu vin cu date concrete, cu masuratori de presiuni, de uzura, cu pareri destul de argumentate dupa drumuri de sute si sute de km, care pana acum sunt peste 5000 doar cu sport cup 2 si peste 25.000 cu supersport....tu cu ce vii in sprijinul afirmatiilor tale ? Sau deranjeaza altceva si ne ascundem pe "dupe" cires ?

L. E. Nici in privinta ta nu pot spune ca aveam alte asteptari, esti in linia ta normala. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 23 Jul 2014, 18:53 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Deci eu nu pot sa cred ca va certati din cauza unor gume... fiecare e liber sa-si puna ce vrea pe masina.

George a spus de la inceput ca va scrie un review asupra starii si comportamentul anvelopelor pe parcurs ce se aduna km.

Sincer nu stiu cum sunt acele gume, deoarece eu folosesc pirelli, insa nu contest si nu pun la indoiala cele spuse de george, care pe langa ca este sofer de categoria B mai are si ceva competitii castigate in capionatul national de karting... asa ca tind sa cred ca afirmatiile sunt destul de corecte si au o baza solida.

:peace:

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 10 Aug 2014, 14:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Remember Alfafest 2014
@mugurel : grazie !


Attachments:
image.jpg
image.jpg [ 202.96 KiB | Viewed 3621 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 10 Aug 2014, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Cu muuulta placere


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 10 Aug 2014, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3590
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
:dribble:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 08 Sep 2014, 14:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Jurnal de bord Sport Cup 2 - rulaj 8500 km

Masuratorile profilului anvelopelor indica o adancime a caii de rulate ramasa de 4.2-4.5 mm. Deci pana acum s-au consumat cca. 1-1.2 mm, atat indicau masuratorile la anvelopele noi.
Mai uzate in prezent sunt anvelopele de pe dreapta, atat fata cat si spate, drept urmare am procedat la rotirea lor cu tot cu janta si mutarea de pe fata pe spate, in X. Astfel, ce era pe dr fata a ajuns pe stanga spate si tot asa...
Ca si comportament, nu am mai prins decat drumuri normale, nici macar cu ploaie, fara utilizare la limita deci nu am impresii noi, de aceea am postat doar date despre uzura. Nu le mai laud ca dehh, au fost primite moka si poate supara pe cineva. Sac !
In final repet ca imi place faptul ca sunt foarte constante privinta presiunii, cresterea nu depaseste 0.2 iar la racire revin fix la valoarea la care au fost umflate. Posibil aici sa fie mai mult aportul azorului din ele.
Voi mai posta pe masura ce apar noi informatii. Out.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 08 Sep 2014, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
Care ar fi explicatia pentru uzura mai accentuata pe dreapta decat pe stanga?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 08 Sep 2014, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Probabil drumurile care au inclinatia pe exterior, plus faptul ca soferul se simte mai increzator cand ataca un viraj de stanga si deci rotile de pe dreapta sunt mai solicitate. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 08 Sep 2014, 18:41 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 17:03
Posts: 174
Location: Francia
georgeg Quote:
Jurnal de bord Sport Cup 2 - rulaj 8500 km

Masuratorile profilului anvelopelor indica o adancime a caii de rulate ramasa de 4.2-4.5 mm. Deci pana acum s-au consumat cca. 1-1.2 mm, atat indicau masuratorile la anvelopele noi.
Mai uzate in prezent sunt anvelopele de pe dreapta, atat fata cat si spate, drept urmare am procedat la rotirea lor cu tot cu janta si mutarea de pe fata pe spate, in X. Astfel, ce era pe dr fata a ajuns pe stanga spate si tot asa...
Ca si comportament, nu am mai prins decat drumuri normale, nici macar cu ploaie, fara utilizare la limita deci nu am impresii noi, de aceea am postat doar date despre uzura. Nu le mai laud ca dehh, au fost primite moka si poate supara pe cineva. Sac !
In final repet ca imi place faptul ca sunt foarte constante privinta presiunii, cresterea nu depaseste 0.2 iar la racire revin fix la valoarea la care au fost umflate. Posibil aici sa fie mai mult aportul azorului din ele.
Voi mai posta pe masura ce apar noi informatii. Out.

Eu cred ca tocmai ai dezvaluit secretul succesului acestor caucioace... Azorelul din ele! Poate un Grivei ar face minuni?!!! :D

_________________
______________________
ALFA ROMEO UBER ALLES!


Top
   
 Post subject: Re: Alfa 159 2.4 Q4 TI
PostPosted: 21 Dec 2014, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
...6 ani si o valore din 6 cifre de km adunati, valori care la momentul achizitiei nu ma gandeam ca le voi atinge tot la volanul ei...

O masina careia nu prea am ce sa-i reprosez, poate doar faptul ca inca ma tine atasat de ea si ma face sa ma simt la fel de bine la volanul ei ca si in prima zi. Sunt multe amintiri adunate, multi km cu ranjetul larg pe fata, parca asemeni unui copil care are o jucarie inca noua. E foarte ciudat ca, desi momentul schimbarii probabil va urma in urmatoarele 12-18 luni, inca nu imi gasesc ceva care sa ma multumeasc la fel cum o face aceasta masina si care sa nu coste peste dublul valorii de noi a '59-ului.
Nu voi face acum un review tehnic deosebit, spun doar ca am pastrat intervalul de service la fiecare 10k km, distributie la fiecare 2 ani- apropo ca urmeaza a 3-a in ianuarie :censored: - iar anvelopele cele mult laudate, Pilot Sport Cup 2 au fost schimbate de vreo luna cu setul de roti de iarna WinterSport 4D.

Michelin-urile au deja un rulaj de cca. 11k km, profilul ramas este de aproape 4mm, iar ca handling au inceput sa scada putin ca si aderenta in situatii de fortare a aderentei, poate fi insa si doar o parere subiectiva, nu am date concrete sau masuratori care sa faca deliciul carcotei. Cert e ca pe ud clar incep sa isi arate si mai mult limitele, oarecum normal dat fiind ca nici de noi nu au fost grozave. Ma bate un gand sa le incerc si in mediul pentru care au fost gandite, adica la un trackday la primavara, cand vor reveni pe masina, oricum nu vor mai duce prea mult cu profilul ramas. :lol:

Mai jos sunt doua poze, una cu masuratorile profilului gumelor de vara si una cu setup-ul de iarna.


Attachments:
image.jpg
image.jpg [ 173.02 KiB | Viewed 5490 times ]
image.jpg
image.jpg [ 323.47 KiB | Viewed 5490 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 482 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1320 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited