It is currently 10 Feb 2025, 18:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29 Jun 2014, 17:59 
Offline

Joined: 09 Dec 2010, 12:30
Posts: 40
In urma unei proaste utilizari,am refacut un motor2.0 ts euro 3.Dupa schimbarea cuzinetilor palier si biela,rectificat vibrochen la cota 1,schimbat curea distributie si curea balans vibrochen am pornit motoru.Cu mufa de la debitmetru pusa,porneste foarte greu,dupa 3,4 chei,ca si cum ar fi innecat.Motorul merge destul de intrerup la relanti,se tureaza singur pana la1500 de ture,da sa se opreasca si iar se tureaza,becul ''check engine'' ramane aprins.In sarcina se comporta normal,trage foarte bine fara semne de ezitare.Cu mufa de la debitmetru porneste la prima cheie,nu se tureaza hhaotic dar tot mai tremura un pic la relanti.In sarcina,pe la 2000 de ture are o mica retinere la apasarea acceleratiei."Check engine" ramane aprins.Am incercat sa fac un reset al clapetei dar nu am reusit.Becul la ulei nu se aprinde,am masurat becul(led-ul) si nu e ars.
Galeria de evacuare are o fisura de 1 cm pe ea,poate fi de acolo cauza relantiului instabil?Ma gandesc la sonda lamda sa nu fie ''pacalita '' de acea fisura si de acolo''check engine''aprins.Distributia am schimbat-o cu ajutorul calelor,dar fiind prima data cand schimb o distributie de Alfa Romeo,se poate ca din cauza montarii gresite a distributiei sa am problema cu relanti-ul?Mentionez ca nu da rateuri motorul iar bujiile sunt maro toate.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2014, 19:09 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
schimba debitmetrul si fa ceva la evacuare si apoi mai vezi.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Jul 2014, 11:01 
Offline

Joined: 09 Dec 2010, 12:30
Posts: 40
Am pus la punct distributia si relanti-ul e OK acuma.Evacuarea a fost sudata iar debitmetrul,dupa o curatare temeinica si-a revenit.Din pacate m cumparat o interfata VAG KKL si nu ma pot conecta deloc la ECU.Insa problema ce-a mare ramane martorul de presiune ulei.Am uitat initial sa conectez mufa la senzorul de ulei dar in urma conectarii mufei becul tot stins ramane.


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2014, 11:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
schimba sonda, e ieftina

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Jul 2014, 23:14 
Offline

Joined: 09 Dec 2010, 12:30
Posts: 40
Am rezolvat cu interfata,alamit galeria de evacuare.Am schimbat sonda de ulei si tot asa face.Led-ul e bun,pentru ca am facut rocada intre el si led-ul martor al incarcarii.Am comandat un manometru de ulei complet cu tot cu sonda ,cabluri,etc.Maine ma apuc sa montez sonda.Din ce am vazut pe net cel mai usor se monteaza sonda langa filtrul de ulei, unde sunt cele 2 suruburi imbus .


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2014, 19:33 
Offline

Joined: 09 Dec 2010, 12:30
Posts: 40
Nu am mai facut nimic la masina si azi cand am fost pe la ea m-am trezit cu o ''surpriza''.Nu mai vrea sa porneasca.La punerea contactului pompa nu functioneaza.Am verificat pompa,e ok.Am curatat senzorul de turatie dar nici un rezultat.Maine o sa schimb senzorul,cred ca de acolo e buba.Am observat ca de cand am refacut motorul pornea destul de greu,la a doua sau a treia cheie.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited