It is currently 17 Nov 2024, 21:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 422 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1017 Next
Author Message
PostPosted: 30 Jun 2014, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Ai avut b14 nou?
sau ala de se vindea pe forum?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2014, 17:08 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Nu noua, cea de pe forum.
Daca ai disponibilitate, cand ne vedem poate dam o tura sa vedem cum se simte la tine..avand in vedere ca e noua.


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2014, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Sigur ca da!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2014, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Suspensia aia de se vindea pe forum a fost initial pe masina lui Horia, de noua. Inca de atunci mi s-a parut foarte dura, problema e ca nu poti sa-ti dai seama de asta dupa o tura, mai ales daca tura aia e data in blana pe drumuri relativ bune, te incanta cat de bine poate sa stea si ai senzatia ca poti suporta fara mari eforturi cele 2 denivelari de care probabil o sa dai in tot timpul asta. Nu contest, suspensia e geniala atunci cand ai drum bun si abuzezi de masina, impreuna cu un Q2 ai senzatia ca rescrie legile fizicii. Problema e ca folosim masinile in regimul asta maxim 1% din timp, in rest mergem in trafic, pe niste drumuri de cacao. Si-o spune ala care a avut dintotdeauna jante cat mai mari si suspensii sport pe toate masinile, B14 e pur si simplu o varianta extrema!
In timp o sa imi dai dreptate, chiar daca nu o sa recunosti vreodata :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2014, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Ok, simt nevoia sa fac scriu un mic reply.

M-am apucat sambata sa montez setul de amortizoare, am inceput cu spatele, totul a mers ok, cam in 2 ore am terminat, am zis ca am timp sa montez si fata in aceeasi zi.
Total gresit.
M-am blocat la furcile care tin amortizorul fata de bratul inferior, suruburile erau neatinse de cand s-a nascut masina, evident ca erau oxidate si am reusit sa distrug instant capul de imbus.
S-a rezolvat azi cu o tura la strungar si un set nou de surburi.
Anyway, acu vreo 4-5 ore am reusit sa dau prima tura cu masina, so far so good, mica problema e ca am un zgomot metalic "hash-hash", pe partea stanga fata, cel mai probabil atinge aparatoarea de metal a discului in "ceva"(a se citi disc), are obiceiul cretin sa se indoaie dupa ce scap janta pe ea. :bash:
Si o alta problema, tre sa schimb din nou...un burduf de planetara.
:disgust1:

Nu am facut multi km, maxim 50, pana acum, cu noua suspensie, dar va asigur ca nu e sperietoarea amintita mai sus pe forum.
Este fix ceea ce ma asteptam, amortizeaza mult mai corect imperfectiunile drumului, normal ca e mai dura, dar nu la modul scandura, pur si simplu o duritate corecta, care are miros de lucru bine facut. :) calitate nemteasca :tongue:

Ajustarea intaltimii e o joaca, nici nu trebuie sa demontez rotile, am incercat sa mentin curate filetele de pe amortizoare cu vaselina cuprata din belsug.
Pe site`ul Bilstein au ei o diagrama frumoasa cu "tiple shit z coat", dar nu amintesc nicaieri de inox, so...trebuie protejate, sunt sigur ca se blocheaza fara ceva pe ele.

O sa incerc in weekend sa montez si bara superioara de rgidizare fata Wiechers, amintita mai sus de madkat, alaturi de cea inferioara de la OMP.
Pentru spate se pare ca am facut rost de o bara antiruliu din setul Eibach, cea rosie de 18mm, tre sa fac rost de bucsi noi pentru ea.

Revenind la duritate, nu am apucat sa fac multi km, dar cei facuti au fost in Bucuresti, masina e ok, nu e piatra, se simte clar cum lucreaza suspensia, totul e in regula, chiar imi pare rau ca sunt privite asa amortizoarele de la Bilstein.
Probabil se va clarifica subiectul la intalniri.
Masina e echipate si cu vestitele chassis collars, nu cred sa faca asa mare diferenta.

Anyway, sunt fericit, abia astept primu drum mai serios

Ionut, am intrebat despre ce suspensie era vorba pentru ca stiu ca erau scurse amortizoarele in cauza, so..ce sa mai vrei de la ele?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2014, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Reiterez, in caz ca nu s-a inteles ce-am vrut sa zic: sunt convins ca suspensia e foarte misto, nu priveste nimeni cu desconsideratie amortizoarele Bilstein, este insa prea dura pentru uzul zilnic. Ne-a luat ceva sa ajungem la concluzia asta si lui Horia, si mie, si lui Tzivi, si nu ne poti suspecta ca suntem niste sensibili :) Cred ca e doar o chestiune de timp pana o sa ajungi si tu la concluzia asta, momentan esti in stadiul in care te fascineaza cat de mult schimba tinuta de drum a masinii, si nu doar pe curbe, ci si pe franare sau accelerare :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2014, 23:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Nu sunt fascinat. tocma, nu ma fascineaza nimic, este fix ce imi imaginam, nici nu aveam cum sa ma fascinez in 50km, sunt mult mai greu de fascinat... 8)
Pe masina lui Horia normal ca nu mergea bine kit`ul, are 147 1.6-TS cu o greutate pe puntea fata mult prea mica pentru arcurile primite.
Bilstein foloseste arcuri liniare, nu progresive iar in cazul in care ai specificat un arc atat pentru 3.2V6 cat si pentru 1.6 TS ai o problema!putem sa ii spunem de marketing, pentru ca indepartezi un x% oameni, care o sa cumpere pentru 1.6 nu o sa schimbe arcurile si o sa fie dezamagiti :) .. chiar daca vinzi un kit decent de amortizoare cu o tehnologie buna, fiabile..uatevar
Repet poate, duritatea poate fi modificata prin alt arc, cu alte specificatii, doar trebuie sa il cumpar, la naiba, pot sa il cumpar si progresiv, cum vin kit`urile "KW" deci ma descurc.
Am vrut strict tehnologia Bilstein si reglaj pe inaltime, in cazul in care sunt prea dure, rezolv, fara mari costuri.

Ma duc sa ma fascinez nitel :sig:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2014, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
mare parte din duritatea unei suspensii e din amortizor, el preia primul impuls, suspensia arata bine, ar fi o idee aceste amortizoare pentru crosswagon pentru ca au reglaj si te duci cum vrei , cat costa setul?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Jul 2014, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Stiu principiul de functionare al ansamblului de amortizare.
Iar caracteristica intiala de amortizare e foarte misto, seamana cu telescoapele stock, pana sa se incalzeasca dupa 10 minute :) , era usor floaty masina dupa.

Din pacate nu am vazut un cross-wagon sub burta, nu stiu daca s-ar potrivi kit`ul pe masina ta.
Sunt sigur totusi ca nu sunt mari diferente, s-ar potrivi, dar ai ajunge cu masina foarte jos, so no more cross-wagon. :mrgreen:

Circulau acu ceva ani poze cu cross`wagon trantit, barele vopsite, era chiar secsi, daca vrei sa o arzi dub`style merge.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2014, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Eh, daca te faci ca nu intelegi ce-am zis si ne luam la misto, sa le stapanesti sanatos, eu ma opresc aici :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2014, 00:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
wtf?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2014, 00:28 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ma gandeam la cw la folosirea arcurilor stock cu acele amortizoare pentru ca au reglaj, nu pentru mine, ale mele inca merg, la twintwin

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Jul 2014, 11:26 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
nae Quote:
Ionut, am intrebat despre ce suspensie era vorba pentru ca stiu ca erau scurse amortizoarele in cauza, so..ce sa mai vrei de la ele?
Cand le-am luat erau ok, acum sunt pe un 156 si par ca-si fac treaba..si posibil sa fie alta diferenta intre alea folosite ale mele si cele noi ale tale, nu prea ma pricep foarte bine, mai ales ca nu stiu cum se simte o masina cu B14 noi, dar poate aflu :mrgreen:
Ceva feed-back de la iesirea de aseara ?
Acum nu te supara ca deja cataloghez ca fiind prea dure, asta e pct meu de vedere, nu-l lua asa de bun. :wink:
Poate dam o tura maine seara, o intalnire ceva, o mai scot si eu pe a mea, macar la un spalat..


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2014, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Nu e vorba ca ma supar, dar hai sa mergem cu masina inainte sa fiu nebunu satului..

Adica e ok sa am si eu o parere, cred ca stiu ce se intampla cu masina mea.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2014, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
comanr Quote:
ma gandeam la cw la folosirea arcurilor stock cu acele amortizoare pentru ca au reglaj, nu pentru mine, ale mele inca merg, la twintwin
Am urmarit si eu discutia pentru ca eu am problema cu inaltimea amortizoarelor.
Am la birou masuratorile pt. CW si poate ne lamuresc colegii daca suntem in limite.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2014, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Atasez poze de la etapa autoslalom Adancata, multumesc Alex si alfaclub!


Attachments:
img_2057.jpg
img_2057.jpg [ 114.66 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2073.jpg
img_2073.jpg [ 90.04 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2087.jpg
img_2087.jpg [ 99.21 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2103.jpg
img_2103.jpg [ 112.26 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2187.jpg
img_2187.jpg [ 87.75 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2253.jpg
img_2253.jpg [ 135.25 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2274.jpg
img_2274.jpg [ 123.37 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2275.jpg
img_2275.jpg [ 107.06 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2279.jpg
img_2279.jpg [ 108.61 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2291.jpg
img_2291.jpg [ 91.05 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2315.jpg
img_2315.jpg [ 76.19 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2427.jpg
img_2427.jpg [ 114.12 KiB | Viewed 2686 times ]
img_2430.jpg
img_2430.jpg [ 135.97 KiB | Viewed 2686 times ]

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.
Top
   
PostPosted: 18 Sep 2014, 16:33 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Un feed-back despre suspensie ?


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2014, 16:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
E ok, nu este pentru regim de competitie, e prea moale, dar s-a comportat foarte bine

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2014, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu-l contrazic pe Dragos, isi cunoaste mult mai bine masina si a avut covrigul in brate.
In acelasi timp, cu totii avem sisteme de referinte diferite, mie, ca pasager, nu mi s-a parut nici un moment ca suspensia ar trage in jos masina, mai degraba franele si fara discutie gumele!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2014, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Nu vreau sa spun ca o trage in jos.
Este foarte buna suspensia, pentru mers la pista in regim "amator", cum am fost si la cursa de la Motorpark.

Pentru ceva mai mult, tre sa trec la urmatoru nivel, momentan este perfecta.
M-am uitat peste poze si m-am hotarat sa montez si un set de bare Eibach, ruliul era cam mare.

Pana atunci vanez slic`uri si ma gandesc la un upgrade misto pentru frane care sa nu implice apelarea la camatari.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2014, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3324
Car: Giulia Q
+1

http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1107.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2014, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 26 Dec 2012, 21:29
Posts: 263
Car: Alfa Romeo 147 GTA
Din aprilie țin legătura cu ei, pentru 147, nu sunt disponibile. Mi s-au părut cele mai ieftine de pe piața. Daca are cineva un alt link...


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2014, 00:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6687
Location: Brasov... oarecum.
Si care ar fi diferenta intre 47 si 56?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2014, 00:32 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7427
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Difera cea spate. De 147 pe 156 merge. Invers nu, atinge in rezervor.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2015, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
ne vedem pe 4 aprilie la Adancata, sper ca motoru o sa fie unde trebuie


Attachments:
photo.JPG
photo.JPG [ 306.65 KiB | Viewed 2201 times ]

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 422 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1017 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited