In urma unei proaste utilizari,am refacut un motor2.0 ts euro 3.Dupa schimbarea cuzinetilor palier si biela,rectificat vibrochen la cota 1,schimbat curea distributie si curea balans vibrochen am pornit motoru.Cu mufa de la debitmetru pusa,porneste foarte greu,dupa 3,4 chei,ca si cum ar fi innecat.Motorul merge destul de intrerup la relanti,se tureaza singur pana la1500 de ture,da sa se opreasca si iar se tureaza,becul ''check engine'' ramane aprins.In sarcina se comporta normal,trage foarte bine fara semne de ezitare.Cu mufa de la debitmetru porneste la prima cheie,nu se tureaza hhaotic dar tot mai tremura un pic la relanti.In sarcina,pe la 2000 de ture are o mica retinere la apasarea acceleratiei."Check engine" ramane aprins.Am incercat sa fac un reset al clapetei dar nu am reusit.Becul la ulei nu se aprinde,am masurat becul(led-ul) si nu e ars.
Galeria de evacuare are o fisura de 1 cm pe ea,poate fi de acolo cauza relantiului instabil?Ma gandesc la sonda lamda sa nu fie ''pacalita '' de acea fisura si de acolo''check engine''aprins.Distributia am schimbat-o cu ajutorul calelor,dar fiind prima data cand schimb o distributie de Alfa Romeo,se poate ca din cauza montarii gresite a distributiei sa am problema cu relanti-ul?Mentionez ca nu da rateuri motorul iar bujiile sunt maro toate.
|