It is currently 10 Feb 2025, 18:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 29 Jan 2014, 05:06 
Offline

Joined: 29 Jan 2014, 02:59
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 1.6TS
am si eu o AR 156 16 ts mk1 din 98...am cumparat o recent....nu pot baga in viteze cu motorul pornit... fostul proprietar a mers cu masina pana a pierdut tot lichidul de frana/ambreiaj (sub presul de la sofer era balta de lichid...banuiesc eu de la pistonasul care actioneaza pedala de ambreiaj) ...apoi pedala a cedat si masina nu a mai fost folosita...acum...am cumparat lichid de frana (dot4 sintetic)...l'am adus la nivel si pedala e la fel...merge in gol apoi tine aproximativ 3 cm din cursa ei... nu imi intra in nici o viteza....daca o pornesc intr'a intaia cu ambreiaju si frana la maxim calcate porneste...daca iau piciorul de pe frana e ca si cum n"ar exista ambreiaj si masina se pune in miscare...cu motorul oprit intra in toate vitezele...ce trebuie sa schimb inainte sa ajung la un mecanic?(sunt in Italia si aici mecanicii isi fac preturile in functie de client)deci..pompa de ambreiaj sau pistonasul care vine pe cutie...astept un raspuns sau o parere de orice natura de la cei experimentati..va multumesc anticipat

_________________
Zi de zi se naste cate un prost...Ideea e, sa il intalnesti primul..


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 10:24 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Si eu am patit-o cu pistonasul de la pedala. Pierdeam presiune pentru ca obosisera garniturile si de aici nu puteam alege nici o treapta cu motorul pornit. Eu mi-am pus unul metalic TRW, e mai scump, dar mai rezistent. Cele de plastic sunt mai ieftine. Daca ai sculelele (tubulara de 13 sau 10, un patent nu prea mare, surubelnita lata, o cheie cu surub in spate cu care sa prinzi furtunul sa nu-ti curga (am uitat cum ii zice stiintific)) si priceperea necesara, aproape ca l-ai putea schimba singur. Pentru aerisire tragi siguranta (n-o scoti de tot) de pe rulmentul de presiune de la cutie, in sus, tragi un pic si de furtun in spate si incepe aerisirea. Iti va mai trebui totusi un amic care sa "faca pedale". Era sa uit: la furtunul de pe cutie ai grija ca este si o garnitura micuta si e foarte usor sa o pierzi. Sa nu atingi frana cand aerisesti ca prinde aer si dupa aia nu ai sa fi doar fara ambreiaj, ci si fara frana.
Citeste si aici.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 16:42 
Offline

Joined: 29 Jan 2014, 02:59
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 1.6TS
Multumesc tomi_alfa...mecanica nu imi e deloc peste mana...am citit si topicul celalalt deja si acum inca o data..sper sa fie doar asta...piesa deja am comandat'o..bineinteles metalica..sper ca nu voi intampina si alte probleme....legat de pistonasu de pe cutie crezi ca e functionabil.? Sau...se poate verifica cumva?

_________________
Zi de zi se naste cate un prost...Ideea e, sa il intalnesti primul..


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 16:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Eu cred ca functioneaza. E de fapt rulmentul de presiune. De obicei pica mai greu decat pompa. Ala nu-l scoti decat daca dai cutia jos. Iar sa-l verifici, nu am nici o idee...

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 16:59 
Offline

Joined: 29 Jan 2014, 02:59
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 1.6TS
tomi_alfa Quote:
Eu cred ca functioneaza. E de fapt rulmentul de presiune. De obicei pica mai greu decat pompa. Ala nu-l scoti decat daca dai cutia jos. Iar sa-l verifici, nu am nici o idee...




Ok...am inteles...multumesc din nou

_________________
Zi de zi se naste cate un prost...Ideea e, sa il intalnesti primul..


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 17:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7936
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Frana tine ? Cred ca tre sa aerisesti si frana .


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 18:18 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 16:45
Posts: 296
Car: AR 166 TB / 159 Jtdm
Location: Bucuresti
Ar fi bine sa scapi doar cu atat, daca s-a mers mult fara ulei in cutie, s-ar putea ca avariile sa fie mult mai grave.
off: Bine punctat madkat, inteleg sa bata o bucsa, o eroare de lambda, debitmetru, dar in cazul asta si eu ma intreb, cum pot unii sa cumpere masini nefunctionale, iar masinile bune, sa stea cu lunile la vanzare. Unora, le place prosteala de samsar.

_________________
AR 166 v6 tb
AR 159 Jtdm

ex:
156 2.0ts
147 1.6ts
166 2.0tb v6
156 2.4jtd


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 19:12 
Offline

Joined: 29 Jan 2014, 02:59
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 1.6TS
mugurel Quote:
Frana tine ? Cred ca tre sa aerisesti si frana .
Tine cat de cat...zic cat de cat pt ca am simtit'o cand am dat o jos de pe platforma...si bineinteles o sa ii fac aerisirea si la frana...in oroce caz masina "sta" momentan..

_________________
Zi de zi se naste cate un prost...Ideea e, sa il intalnesti primul..


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 19:17 
Offline

Joined: 29 Jan 2014, 02:59
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 1.6TS
madkat Quote:
la TS-uri stiam ca nu e PE cutie este IN cutie.
daca s-a dus respectivul dat jos cutia scrie pe tine...

Posibil insa daca masina este atat de veche sa aiba generatia dinainte de ambreiaj cu piston afara ca la JTD - vezi asta demontand bateria si tava ei.

off: nu va inteleg pe astia de va luati masini nefunctionale...

edit: exact ce zicea si tomi... am posta in acelas timp.
Nu te contrazic...asa am auzit...de la unu...de la altu...eu va cer informatii fiind experimentati in domeniu...cat despre masina nefunctionala(am luat'o mai mult de pomana)...asta e singurul defect...in rest...merge...oricum multumesc madkat pt idee

_________________
Zi de zi se naste cate un prost...Ideea e, sa il intalnesti primul..


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 19:24 
Offline

Joined: 29 Jan 2014, 02:59
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 1.6TS
Flor1n Quote:
Ar fi bine sa scapi doar cu atat, daca s-a mers mult fara ulei in cutie, s-ar putea ca avariile sa fie mult mai grave.
off: Bine punctat madkat, inteleg sa bata o bucsa, o eroare de lambda, debitmetru, dar in cazul asta si eu ma intreb, cum pot unii sa cumpere masini nefunctionale, iar masinile bune, sa stea cu lunile la vanzare. Unora, le place prosteala de samsar.
Ai un pm...sper sa intelegi...si eu sprr sa scap doar cu atat...si stiu ca o sa fie doar atat pt ca cunosc proprietarul...

_________________
Zi de zi se naste cate un prost...Ideea e, sa il intalnesti primul..


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 19:27 
Offline

Joined: 29 Jan 2014, 02:59
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 1.6TS
madkat Quote:
eu inteleg ca a mers doar fara lichid de ambreiaj? de are balta la pedale...

nu vreau sa ma gandesc in ce stare e masina aia per total...

pe scurt:
se ia lichid de frana si se completeaza.
se aeriseste instalatia
daca merge - se verifica intr-o zi doua daca apar scurgeri la piston
daca nu apar si tot prinde aer instalatia - nu e pistonul
daca se face balta iar, se schimba pistonul.
Masina e in stare normala..pistonul e sigur pt ca am pus lichid la nivel si nici n'am apucat sa fac aerisirea ca la doua 3 pedale erau deja scurgeri.. multumesc de indrumari

_________________
Zi de zi se naste cate un prost...Ideea e, sa il intalnesti primul..


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 19:41 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 16:45
Posts: 296
Car: AR 166 TB / 159 Jtdm
Location: Bucuresti
In cazul asta, bucura-te de ea!

_________________
AR 166 v6 tb
AR 159 Jtdm

ex:
156 2.0ts
147 1.6ts
166 2.0tb v6
156 2.4jtd


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2014, 19:46 
Offline

Joined: 29 Jan 2014, 02:59
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 1.6TS
robert.ionescu Quote:
am si eu o AR 156 16 ts mk1 din 98...am cumparat o recent....nu pot baga in viteze cu motorul pornit... fostul proprietar a mers cu masina pana a pierdut tot lichidul de frana/ambreiaj (sub presul de la sofer era balta de lichid...banuiesc eu de la pistonasul care actioneaza pedala de ambreiaj) ...apoi pedala a cedat si masina nu a mai fost folosita...acum...am cumparat lichid de frana (dot4 sintetic)...l'am adus la nivel si pedala e la fel...merge in gol apoi tine aproximativ 3 cm din cursa ei... nu imi intra in nici o viteza....daca o pornesc intr'a intaia cu ambreiaju si frana la maxim calcate porneste...daca iau piciorul de pe frana e ca si cum n"ar exista ambreiaj si masina se pune in miscare...cu motorul oprit intra in toate vitezele...ce trebuie sa schimb inainte sa ajung la un mecanic?(sunt in Italia si aici mecanicii isi fac preturile in functie de client)deci..pompa de ambreiaj sau pistonasul care vine pe cutie...astept un raspuns sau o parere de orice natura de la cei experimentati..va multumesc anticipat
Pe masina am dat 190e pt ca avea un bmw deci alfa nu o folosea si acum la sf lunii trebuia sa plateasca impozitul pe un lucru inutilizabil..sper ca acum intelegeti

_________________
Zi de zi se naste cate un prost...Ideea e, sa il intalnesti primul..


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2014, 15:18 
Offline

Joined: 29 Jan 2014, 02:59
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 1.6TS
tomi_alfa Quote:
Si eu am patit-o cu pistonasul de la pedala. Pierdeam presiune pentru ca obosisera garniturile si de aici nu puteam alege nici o treapta cu motorul pornit. Eu mi-am pus unul metalic TRW, e mai scump, dar mai rezistent. Cele de plastic sunt mai ieftine. Daca ai sculelele (tubulara de 13 sau 10, un patent nu prea mare, surubelnita lata, o cheie cu surub in spate cu care sa prinzi furtunul sa nu-ti curga (am uitat cum ii zice stiintific)) si priceperea necesara, aproape ca l-ai putea schimba singur. Pentru aerisire tragi siguranta (n-o scoti de tot) de pe rulmentul de presiune de la cutie, in sus, tragi un pic si de furtun in spate si incepe aerisirea. Iti va mai trebui totusi un amic care sa "faca pedale". Era sa uit: la furtunul de pe cutie ai grija ca este si o garnitura micuta si e foarte usor sa o pierzi. Sa nu atingi frana cand aerisesti ca prinde aer si dupa aia nu ai sa fi doar fara ambreiaj, ci si fara frana.
Citeste si aici.
am facut ceea ce m'ai indrumat ...am luat Pompa de ambreiaj (piesa metalica 40€) manopera 30 si am rezolvat'o...am preferat sa merg la un service autorizat Alfa Romeo pentru ca in ciuda cunostintelor mele in domeniul Mecanica nu ma pot compara cu un mecanic autorizat... va multumesc la toti pentru indrumari si pareri

_________________
Zi de zi se naste cate un prost...Ideea e, sa il intalnesti primul..


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2014, 15:21 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 14:56
Posts: 6
Car: Alfa Romeo 156
Salut !
Am si eu o problema cu Alfa mea.. :( este vb despre o Alfa 156 Selespeed (cutie semiautomata). Problema consta in pierderea uleiului din rezervorul acela special din D care face parte din mecanismul selespeed si care tine loc de ambreiaj din cate am inteles.. Nu mai imi intra in nicio treapta de viteza si nici in mansarier. De cate ori incerc sa-i pun ulei (Tutela CS Speed), nivelul de ulei nu creste in acel rezervoras si imi apare in bord acel martor cum ca-mi pierde ulei.. :( Uleiul se pierde undeva pe traseu, pt ca de fiecare data cand ii pun, merge pret de cateva minute sa o bag in viteza si apoi numai.. si-n plus gasesc de fiecare data sub masina o pata mare de ulei. In afara de cei de la reprezentanta care te jacmanesc de bani si care nu se baga la modele mai vechi de 2004, nu am gasit pe nimeni care sa se priceapa s-o repare..
Daca puteti sa ma ajutati cu vreun sfat sau stiti vreun mecanic priceput, v-as fi f. recunoscator

Multumesc anticipat !


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2014, 03:46 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ion Ion Quote:
Salut !
Am si eu o problema cu Alfa mea.. :( este vb despre o Alfa 156 Selespeed (cutie semiautomata). Problema consta in pierderea uleiului din rezervorul acela special din D care face parte din mecanismul selespeed si care tine loc de ambreiaj din cate am inteles.. Nu mai imi intra in nicio treapta de viteza si nici in mansarier. De cate ori incerc sa-i pun ulei (Tutela CS Speed), nivelul de ulei nu creste in acel rezervoras si imi apare in bord acel martor cum ca-mi pierde ulei.. :( Uleiul se pierde undeva pe traseu, pt ca de fiecare data cand ii pun, merge pret de cateva minute sa o bag in viteza si apoi numai.. si-n plus gasesc de fiecare data sub masina o pata mare de ulei. In afara de cei de la reprezentanta care te jacmanesc de bani si care nu se baga la modele mai vechi de 2004, nu am gasit pe nimeni care sa se priceapa s-o repare..
Daca puteti sa ma ajutati cu vreun sfat sau stiti vreun mecanic priceput, v-as fi f. recunoscator

Multumesc anticipat !
In ce oras?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2014, 23:49 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 14:56
Posts: 6
Car: Alfa Romeo 156
in Bucuresti


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2014, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
Salutare la toti!
Ieri, fiind in coloana, n-am fost atent si am luat piciorul de pe ambreiaj :bash: fiind intr-a 1-a(eram pe loc....) ....evident buf! si s-o oprit motorul.Cand sa plec n-a mai intrat neam intr-a I-a,a II-a doar intr-a III-a si aia greu....Intra in toate vitezele cu motorul oprit dar in mers intra greu intr-a III-a, a IV-a, a V-a sau a VI-a; cu orice viteza selectata si pornit motorul se pune-n miscare incetisor, in marsarier cu motorul pornit intra greu si cu caraituri....la diverse viteze intra cand usor cand foarte greu intr-a III-a, a IV-a, a V-a, a VI-a.Masina este o 156 SW din 03.2003 , cu motor 192A5.000 de 1.9JTD 16v/140 cp si 6+1 viteze.
Ce piesa trebuie sa cumpar inainte de a merge la mecanic? Kit-ul de ambreiaj(rulment, disc, placa)? Pompa? Cilindrul receptor?
Multumesc!

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2014, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
deck_jena Quote:
Salutare la toti!
Ieri, fiind in coloana, n-am fost atent si am luat piciorul de pe ambreiaj :bash: fiind intr-a 1-a(eram pe loc....) ....evident buf! si s-o oprit motorul.Cand sa plec n-a mai intrat neam intr-a I-a,a II-a doar intr-a III-a si aia greu....Intra in toate vitezele cu motorul oprit dar in mers intra greu intr-a III-a, a IV-a, a V-a sau a VI-a; cu orice viteza selectata si pornit motorul se pune-n miscare incetisor, in marsarier cu motorul pornit intra greu si cu caraituri....la diverse viteze intra cand usor cand foarte greu intr-a III-a, a IV-a, a V-a, a VI-a.
Ce piesa trebuie sa cumpar inainte de a merge la mecanic? Kit-ul de ambreiaj(rulment, disc, placa)? Pompa? Cilindrul receptor?
Multumesc!
Intratul greu e de la timonerie sau de la sincroane cand caraie, dar cred ca mai degraba de la timonerie. Sunt doua cabluri ca in imaginea de aici viewtopic.php?f=17&t=16814&start=50" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2014, 15:29 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
tomi_alfa Quote:
deck_jena Quote:
Salutare la toti!
Ieri, fiind in coloana, n-am fost atent si am luat piciorul de pe ambreiaj :bash: fiind intr-a 1-a(eram pe loc....) ....evident buf! si s-o oprit motorul.Cand sa plec n-a mai intrat neam intr-a I-a,a II-a doar intr-a III-a si aia greu....Intra in toate vitezele cu motorul oprit dar in mers intra greu intr-a III-a, a IV-a, a V-a sau a VI-a; cu orice viteza selectata si pornit motorul se pune-n miscare incetisor, in marsarier cu motorul pornit intra greu si cu caraituri....la diverse viteze intra cand usor cand foarte greu intr-a III-a, a IV-a, a V-a, a VI-a.
Ce piesa trebuie sa cumpar inainte de a merge la mecanic? Kit-ul de ambreiaj(rulment, disc, placa)? Pompa? Cilindrul receptor?
Multumesc!
Intratul greu e de la timonerie sau de la sincroane cand caraie, dar cred ca mai degraba de la timonerie. Sunt doua cabluri ca in imaginea de aici viewtopic.php?f=17&t=16814&start=50" onclick="window.open(this.href);return false;
Oups!Nu gasesc poza cu cablurile...sau era vorba de textul in care se spune de cabluri sarite? Ambreiajul dus(rulment mort, placa de presiune bulita)cum trebuie sa aiba simptomele?Sincroanele ale cam cat ar trebui sa coste?Ca e jale sa n-am a I-a si a II-a...e disperant la intersectii sa opresc motorul ptr. a pleca cu a I-a de pe loc....As cumpara piesele dar nu stiu ce anume sa cumpar inainte de a merge la mecanic....

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2014, 16:10 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
defectul tau este rulmentul de presiune la care se poate adauga dupa caz placa de presiune. exista cazuri cand se decapseaza fetele discului de ambreiaj la asemenea momente regretabile.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 Jun 2014, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2192
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
comanr Quote:
defectul tau este rulmentul de presiune la care se poate adauga dupa caz placa de presiune. exista cazuri cand se decapseaza fetele discului de ambreiaj la asemenea momente regretabile.
Si asta nu afecteaza si treptele III , IV , V , VI ? La marsarier caraie . Oare tot din cauza rulmentului ? :scratch:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2014, 00:50 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
treptele inferioare se sincronizeaza mai usor, daca esti baiat destept , la nevoie nu trebuie deloc ambreiaj, vitezele se pot schimba fara a calca ambreiajul, nu recomand, pentru cunoscatori. :wink:

tehnica e grea dar trebuie sa se tina cont de doua aspecte:

trebuie sa ai descarcata transmisia adica sa nu fii in frana de motor sau accelerare in momentul in care vrei sa scoti din viteza si apoi ai doua variante:

ori direct "cu japca" insa tre sa stii momentul ori scoti pe liber, dai doua pedale la motor pentru a sincroniza priza fixa (motorul) cu pinonul de la treapta dorita( piese care se invart fiind actionate de trenul de rulare) si prin incercari introduci in viteza insa scurt, precis, like a pro.
exista chiar si alfe custom fara sincroane in cutie cu pinioane drepte extrem de rezistente, big, big HP insa sant un chin la condus, doar pentru cunoscatori/track use.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 Jun 2014, 01:26 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2192
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
ok , am aflat acum si cum poti schimba vitezele fara a apasa pedala de ambreiaj . :lol: Totusi , cum ramane cu marsarier - ul ? Tot fara ambreiaj ? :uhuh:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2014, 01:48 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
marsarierul este o treapta de viteza nesicronizata din fabrica la majoritatea atelajelor ieftinele dar exista si exceptii, la fel ca la treapta1 exista doua posibilitati in functie de necaz:

una ar fi cum e colegul cu ambreiaj partial afectat, sa apesi ambreiajul sa fortezi o introducere sau in caz deosebit de grav cand nu mai ai deloc ambreiaj intra faza urmatoare, opresti motorul , cuplezi marsarierul si dai la cheie asa, o sa porneasca masina direct in viteza si dupa aia te descurci dupa cum am zis mai sus , asta daca te lasa sa faci asta, majoritatea masinilor de "moda noua" nu te lasa sa dai la automat cu masina in viteza, sant "masini ca pentru prosti", prostul nu trebuie sa dea la cheie cu masina in viteza de aceea i se pregateste acel interblocaj de ambreiaj apasat si frana sau cutie pe liber.

tu nu esti prost da de exemplu nimeresti o masina "ca pentru prost" si ramai acolo, frustrat ca daca aveai o masina normala ajungeai acasa si cu ambreiajul dus.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited