It is currently 06 Feb 2025, 02:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Probleme compresor AC
PostPosted: 15 Dec 2009, 02:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
De cateva zile am observat ca nu mai porneste compresorul de AC. Se aprinde doar beculetul de pe consola centrala si atat. Am inteles ca n-ar porni din cauza ca nu are freon, dar instalatia e intacta, nu are fisuri sau chestii de genul. Am fost si la service si mi-a zis cel care se ocupa de instalatiile de AC ca cica ar fi din cauza ca e prea frig afara si de aia nu porneste. Mi se pare absurd, pentru ca iarna trecuta pornea si la -15 fara nici o problema.
As vrea sa stiu daca a mai patit cineva chestia asta, cum a rezolvat-o si cam care ar fi costurile.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2009, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Salutare. Din ce stiu eu sub 4 grade nu mai declanseaza. Nu-mi dau seama cum iti declansa tie la -15 grade......

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2009, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2007, 21:43
Posts: 43
Location: bucuresti
ca sa vezi daca merge ai 2 variante: 1 . sa pacalesti senzorul din oglinda drapta(dar nu recomand). 2. sa incalzesti bine in interior si dupa aia sa dai pe recirculare

_________________
zamyady


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2009, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Verifica sigurantele.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2009, 17:13 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2007, 21:43
Posts: 43
Location: bucuresti
porneste si sub 5 grade.pe redirculat daca este cald masina. incearca si ai sa te convingi

_________________
zamyady


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2009, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2007, 21:43
Posts: 43
Location: bucuresti
:lol: inseamana ca a mea si a unui prieten e mai ciudata? a mea merge si la -10 grade.dimineata erau 0 grade si compresorul era cuplat.incerarca si vei avea surprize

_________________
zamyady


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2009, 17:58 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Astazi am fost si am reverificat si spre surpriza mea, nu mai are freon. Daca dau pe dezaburire la maxim ar trebui totusi sa porneasca fortat, nu? Pana acuma asa a functionat. Urmeaza sa verific si sigurantele, iar incarcarea cu freon cred ca o voi face la primavara. Va multumesc pentru sfaturi :P .

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2009, 21:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2007, 21:43
Posts: 43
Location: bucuresti
nu neaparat. pe dezaburire la maxim , instalatia ar trebui sa se comporte astfel:aer de afara, oglinzi si luneta incalzite si compresorul pornit pt a scoate vaporii de apa din aer .daca afara este frig(sub 5 grade) compresorul nu porneste (pt a nu ingheta vaporizatorul).daca vrei sa verifici incalzeste aerul din masina (pe recirculare fara compresor), iar cand ajunge la 20 de grade treci pe aer proaspat si imediat pe recirculare(atunci ledul compresorului se va apride) ridici capota si vezi daca compresorul a cuplat

_________________
zamyady


Top
   
PostPosted: 16 Dec 2009, 02:11 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ok. :) Multumesc, am sa incerc figura :D .

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2009, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2007, 21:43
Posts: 43
Location: bucuresti
DECI....

_________________
zamyady


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2009, 03:28 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
zamyady Quote:
DECI....
Deci, deocamdata nu am freon si nu porneste compresorul orice setare as face :( . La primavara voi verifica instalatia si voi completa cu freon. Pana atunci, ma multumesc doar cu caldura data de motor. E drept ca ia un pic de timp pana se dezgheata, dar e bine. Rezultatul final cu compresorul vi-l spun dupa ce completez cu freon :D . Sper sa nu trebuiasca sa schimb compresorul, ca am inteles ca are un pret destul de mare :? .

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2010, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Ca să nu mai deschid subiect nou, întreb aici că problema este legată de AC.
MK1 dată fabricaţie > aprilie 2000 am următoarea problemă: vreau să comut pe recircularea aerului în habitaclu şi porneşte şi AC-ul odată cu apăsarea butonului recirculare. Ştiu că e gândită aşa pentru a nu se aburi geamurile, dar de cele mai multe ori nu am nevoie să facă singură lucrul ăsta. Trebuie mereu să apăs două butoane ca să activez o banală funcţie de recirculare după bunul meu plac.

Există vreo metodă fie ea şi mai ocultă aşa?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2010, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Mda, mă gândeam eu :) .Nu-i bai că nu mă doare mâna să mai apăs şi pe ac.
Mulţam, să trăieşti!

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2010, 14:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Mda. Spre "bucuria" mea, am descoperit azi ca am o conducta de AC rupta :mad2: . Presupun ca din cauza vibratiilor, desi nu stiu ce asa vibratii pot fi la radiator.
Am o intrebare totusi, daca stie cineva. Capatul spre radiator e sudat/lipit de el sau are o piulita cu o garnitura de etansare?


Attachments:
DSC00614.JPG
DSC00614.JPG [ 163.45 KiB | Viewed 6643 times ]
DSC00615.JPG
DSC00615.JPG [ 158.59 KiB | Viewed 6643 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 18 Jun 2010, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
Are o piulita cu cap hexagonal, sa ai mare grija cand il desfaci sau cand o sa-l montezi la loc, radiatorul fiind din Al se duce destul de repede filetul. Ai acces destul de usor la surub daca dai scutul jos sau daca demontezi grila de jos din spoiler.

_________________
Saab 9-3SS 2.2TiD
Aprilia SL1000 Falco
ex. Land Rover Freelander TD4
ex. Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v Sportronic Progression
ex. Alfa Romeo 156 2.0TS 16v


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2010, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
treger_felix Quote:
Are o piulita cu cap hexagonal, sa ai mare grija cand il desfaci sau cand o sa-l montezi la loc, radiatorul fiind din Al se duce destul de repede filetul. Ai acces destul de usor la surub daca dai scutul jos sau daca demontezi grila de jos din spoiler.
Multumesc :D De acuma nu-mi ramane decat sa gasesc o conducta.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2010, 17:00 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ia vezi, nu ti-o sudeaza un service de frigidere? Mai demult, la alta masina m-a rezolvat unu dar nu era decit jumate rupta conducta.


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2010, 17:15 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Nu ma mai complic cu sudura. Am gasit conducta. Sper ca pe saptamana viitoare sa o montez.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 25 Jun 2010, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Mda. Pana la urma am sudat-o pentru ca am luat o conducta gresita, fara sa-mi dau seama ca sunt doua tipuri :? . Acum totul este rezolvat. Compresorul nu a avut nici o problema. Nu pornea fiindca nu avea freon. Montarea si demontarea a fost relativ simpla, fara sa dau jos grila sau scutul. Toata distractia a costat 260 de lei.
In sfarsit ma pot si eu bucura de racoare atunci cand frige soarele :lol: .

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2014, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Iata ca iarasi am probleme cu compresorul de AC. De data asta el porneste, dar nu functioneaza constant si mai scoate si un sunet ciudat de scurta durata insotit de niste vibratii in jurul turatiei de 1100-1200 rpm (turatia motorului). Freon este in instalatie, pentru ca am incarcat de curand cand am schimbat rulmentul de la compresor si am si testat foarte scurt la una din duzele de incarcare.
Are cineva idee de ce nu functioneaza constant? :censored: Si bineinteles ca nici nu raceste...Abia, abia se simte o zare de aer rece.
Cum se manifesta, se poate vedea aici

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2014, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cand se rupe o conducta de ac sistemul este contaminat, trebuie spalat , purjat, nu poti sa i pui niste freon si sa i dai bice, deasemenea sudura conductelor de ac este o loterie deoarece se pot forma impuritati la interior care contamineaza circuitul, uneori merge, alteori apar zgomote la compresor si la nici un atelier nu se face treaba treaba, trebuie scos si uleiul din sistem , spalat cu azot si refacuta umplerea dar daca s a mers cu sistemul contaminat e deja prea tarziu, chiar si o inlocuire de compresor poate avea aceiasi soarta daca nu se face cum trebuie operatiunea.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Jun 2014, 20:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Postarea cu conducta rupta s-a intamplat in 2010, cu fosta masina. Acum am probleme la a doua :D

Ma intereseaza ceva idei/pareri la problema actuala, problema care nu are nici o legatura cu ce s-a scris mai sus. Nu avea rost sa deschid alt topic, cand tot despre compresor e vorba.
P.S. A mers bine dupa ce am schimbat rulmentul, insa azi cand i-am dat drumul...surpriza.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2014, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
vezi mai intai daca nu cumva ai probleme cu vreo pierdere de freon, pe film nu se aude mare lucru, vad doar ca se cupleaza compresorul, se cupleaza/decupleaza corect insa daca e si zgomot asta nu pot sa mi dau seama si de cele mai multe ori e bine sa nu dai compresorul jos pentru rulment, sa nu intervii asupra instalatiei.

ps: asa face si la mine la relanti, merge intermitent compresorul insa baga rece.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Jun 2014, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pai mergea constant, nu intermitent si de aici imi rasar intrebari si nemultumiri. Nu aveam nici o intrerupere si nici nu vad logica, pentru ca el trebuie sa raceasca permanent. Si evident, fluctuatiile dumnealui imi fac fluctuatii si la relanti ceea ce nu-mi place si nu-i normal. Pe film nu-i vorba de auzit, ci de vazut cum se opreste fara rost. Clantaneste, ca sa zic asa, din aprox. 20 de secunde in 20 de secunde.

Ca o paranteza, la JTS-ul unui prieten, cand calca frana se oprea compresorul pentru 1-2 secunde. Ce legatura are una cu alta, chiar nu inteleg, dar asta e alt subiect.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2014, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
si la mine clantzane la fel la relanti, dupa parerea mea:

vezi daca ai freon cat trebuie, iar daca exista ceva infundat pe tur e foarte posibil sa decupleze pe protectia de inalta presiune, daca zici ca nu facea asa.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited