It is currently 08 Oct 2024, 20:16

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 138 39 40 41 4272 Next
Author Message
PostPosted: 13 May 2014, 02:59 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Si la mine a palpait o singura data la un drum scurt dar dupa repornire a fost totul ok...mister... :?: :blink:

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 27 May 2014, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
Salutare,
am o problema cu un 1.9 16v jtd si sper sa primesc putin ajutor din partea voastra.
recent a inceput sa nu mai traga cum trebuie, o slaba lipsa de putere. (mentionez ca merg mai mult in regim extraurban)
Dupa o oprire de vreo 2 ore, masina a inceput sa tremure, lipsa foarte mare de putere, nu indica corect combustibilul, se tura foarte greu, chiar scoasa din viteza. am mers la service, erau erori pe injectorul 3, l-am curatat, dar tot mergea cu mici intreruperi, asa ca l-am schimbat. azi dimineata cand am pornit-o, dupa vreo 3-400 km de cand am scos-o din service mi-a dat iar eroare in bord. Aveti idee ce ar putea fi? am omis ceva? EGR-ul l-am curatat de o luna.

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 27 May 2014, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Poate sa fie cablajul de la injectorul 3, nu injectorul in sine.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 27 May 2014, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
cablajul parea ok

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 27 May 2014, 13:43 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
Dupa simptome asta pare a fi - partea electrica a injectorului. Eu am patit-o de 2 ori (la injectorul 5 si 4) si masina s-a comportat exact la fel. Parerea mea este ca dupa faza asta ar trebui sa schimbi si bujia de la cilindrul cu pricina, sau pe toate daca nu sunt noi.


Top
   
PostPosted: 27 May 2014, 14:54 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Cablajul electric... contact imperfect...

Da cuore a cuore.


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 00:04 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
pe tester arata ca nu era sincronizat injectorul. figura seria vechiului injector. rezolv problema prin rescrierea lor? sau ar trebui sa mai caut si alte indicii?

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da. E important sa fie scris codul injectorului in ECU, codul acela este codul de calibrare din fabrica, doar furnizand codul injectorului va functiona corect, si arderea motorinei fiind corecta.
Insa este ciudat ca a inceput sa tremure, in conditiile in care pana la tremurat a mers bine, in ECU fiind scris vechiul cod, simptom ce ma face sa cred ca e vorba si de cablaj, verifica si tu cablajul injectorului, precum si bujiile. Bujiile merg tot timpul, nu doar la pornire.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 00:24 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Referitor la bujii, eu iti demonstrez ca nu merg tot timpul. Cel putin nu la 159. La cele mai vechi mai verific.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 00:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Posibil sa ai dreptate, daca zici ca nu merg tot timpul. La GT cel putin merg tot timpul, de aceea am facut presupunerea ca ele merg tot timpul si la 159, prin "continuitate". O sa ma documentez.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
merg tot timpul odata cu masina :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu m-am exprimat corect, in timpul functionarii motorului, in anumite situatii, ECU mai comanda din cand in cand aprinderea bujiilor incandescente. Asa am citit in manualul de service, ce-i drept de GT, nu de 159...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
ComanR asa e :). Acum,Mirica (P.S. Bine ai revenit!), eu de asta spuneam de schimbat si bujiile. Eu cand am avut problemele pe injectorul 5 si apoi 4 (in ambele cazuri exact unde sunt cuplate cablurile la injector) bujiile au aratat ca dracu". Drept este ca de fiecare data am facut aprox vreo 30-40 km pana in service, in "limp mode" si cu tot felul de erori in bord.
De fapt, prima data a fost cel mai nasol: la inceput doar pierderi de putere de max o secunda, apoi check- engine si acul de la combustibil cazand intr-una, combinat cu faptul ca nu mai mergea ventilatia, radio si nu mai puteam deschide decat geamul din stanga. Asta cu ventilatia a fost destul de nasol ca era cam iarna afara.


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e important e modul "after-glow" dupa pornire, odata ce ai motorul cald, egal cu zero. modul acela after glow e limitat ca timp, va dati seama ca acele bujii halesc o caruta de curent si se simt cand intra , mai ales ca eu monitorizez mereu tensiunea de la bord, nu e exclus in caz de subturare sau mai stiu e ce temperaturi extreme sa fie comandate de urgenta putin timp insa nu mereu, exclus.

daca ai injectoarele sau mufele cu probleme e normal sa ai bujiile afumate, defapt camera de ardere e afumata pentru ca nu se injecteza cum trebuie motorina, bujiile fiind prin zona devin si ele afumate, oricum nu iti imagina ca s niste panselute, zac in mizerie, asta e viata lor :mrgreen:

ps:

la alfa e posibil sa tremure acul de la benzina si daca prietena/sotia este la menstruatie, nu as da vina pe instalatia electrica, e o iluzie :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 01:09 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
comanr Quote:

la alfa e posibil sa tremure acul de la benzina si daca prietena/sotia este la menstruatie, nu as da vina pe instalatia electrica, e o iluzie :lol:
Amice, nu stiu cat ai baut tu, dar se pare ca vinu" pe mine nu prea ma ajuta :))
Faza misto a fost cand am ajuns in service ca ala care a preluat masina imi zice "nu ai motorina" . Iti dai seama cam ce Dumnezei i-am tras in gand....

Despre bujii stiu ca nu sunt panselute si stiu si ce fac. Pe de alta parte, alegerea cu schimbatul a fost a mea, poate inutila, dar oricum nu gresita.


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 01:18 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
acul de la motorina nu are nici o treaba cu bujiile poate doar daca ai vreo bujie in scurt si exista o cadere semnificativa de tensiune pe instalatia de alimentare a bordului(releul ala de bujii e destul de inteligent si se autoprotejeaza, de asta exista si cod de eroare cand ai bujii arse), e bine sa le masori inainte sa le inlocuiesti insa daca nu ai eroare pe bujii nu stiu daca e neaparata o inlocuire mai ales ca e o operatiune cu ceva potential de risc.

rau ca le ai inlocuit nu este insa nu are nici o treaba cu craciunul trecut asta.

nu stiu cum ai tras tu concluzia ca e vin pentru ca nu e corecta. :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 01:36 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
comanr Quote:
rau ca le ai inlocuit nu este insa nu are nici o treaba cu craciunul trecut asta.

nu stiu cum ai tras tu concluzia ca e vin pentru ca nu e corecta. :lol:
:lol: pai tocmai asta ziceam, ca pentru mine vinu' baut pana acum nu functioneaza.

Cat despre bujii, asta spuneam: problema electrica la injector a dus la caderile alea de tensiune, care se manifestau inclusiv prin caderea acului de la motorina la 0.

A, si inca ceva : era inainte de craciunul din 2012 nu cel trecut :P


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 01:42 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu ar trebui sa se intample asta da dupa cum ti am zis, orice e posibil la masinile zilelor noastre, injectoarele functioneaza la tensiuni mari si daca mufele nu fac contact sau fac contact intermitent ai descarcari aiurea prin instalatie, ba chiar poti sa strici si ecu motor, am patit si eu la fel cu o mufa doar ca mergea prost , acul statea cuminte.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 01:48 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
comanr Quote:
nu ar trebui sa se intample asta da dupa cum ti am zis, orice e posibil la masinile zilelor noastre, injectoarele functioneaza la tensiuni mari si daca mufele nu fac contact sau fac contact intermitent ai descarcari aiurea prin instalatie, ba chiar poti sa strici si ecu motor, am patit si eu la fel cu o mufa doar ca mergea prost , acul statea cuminte.
Asa o fi. La mine, in ambele cazuri a fost aceeasi chestie: contact prost la injector- check engine + ABS+ Clima si Radio nefunctional+ ac cazut la nivel combustibil.


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 01:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ti am zis fereasca dumnezeu ca nu ne pleaca si femeia din masina la o faza din asta :lol:

am impresia ca toate piesele astea electronice functioneaza pe baza de fum iar cand iese fumul din ele se strica, ce viata :up:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 01:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
comanr Quote:
ti am zis fereasca dumnezeu ca nu ne pleaca si femeia din masina la o faza din asta :lol:

am impresia ca toate piesele astea electronice functioneaza pe baza de fum iar cand iese fumul din ele se strica, ce viata :up:

:lol: Esti dus! Hai noroc! :drunk:


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
hai sa traiesti :drunksinging:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Buna asta! :haha:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2014, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 26 May 2014, 13:06
Posts: 94
Car: Alfa 159 2.0jtdm
Location: Bucuresti
Salutare!De o saptamana sunt fericitul posesor al unei ALFA 159 2.0 jtdm,rosie ca focul.Din nefericire, in dimineata asta am gasit-o julita pe partea dreapta spate,de un natarau care care s-a evaporat.Treaba e ca el este de negasit iar eu trebuie sa repar paguba.Intrebarea pe care o am la voi: imi puteti recomanda un service sau o reprezentanta unde as putea duce masina sa revopseasca partile julite ,dar impecabil?Multumesc frumos!


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2014, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
de unde esti? asta ne-ar ajuta.

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 138 39 40 41 4272 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited