N-am mai postat demult dar vazand ca tomi si-a facut un update la topic(vezi
cum se monteaza xenoane cu lupa pt 156 cat si cum arata un 56 proaspat vopsit) am zis ca ar fi timpul.
Prin aprilie mi-am montat statia in masina, in buzunarul din fata schimbatorului. Cu ocazia asta am montat si un suport fix. Baza magnetica a atras pilitura de fier si am reusit sa las o linie destul de urata pe vopsea cand am dat-o jos. Cablul de la antena a fost tras prin portbagaj, pe sub bancheta si ajunge prin tunel pana la statie, bineinteles pe sub covor. Suportul fix este montat central pe portbagaj si deocamdata sunt multumit cu aceasta pozitie.
Prin
mai am vopsit ochelarii la faruri. Vreau sa va zic ca nu este nevoie de cuptor cat timp ai un feon industrial. Si restul de silicon ramas il scoti destul de usor cand e intarit cu o "scula" din trusa femeii, o foarfeca fixa pentru cuticule
Am dat jos 'cromul' cu partea aspra(aia verde) a unor bureti de vase(3 bureti), am folosit 3 starturi de vopsea(spray) la tub - glossy black.
L-am pus inapoi folosind silicon negru pentru imbinare. Rezista destul de bine, are o singura crapatura din cauza caldurii generate de bec.
Prin
iunie am schimbat distributia(curea, role, pompa) la 146888km pt prima data de cand e la mine.
Stiu ca nu asa se face, dar am fost cu ea la verificat cand am cumparat masina si a spus ca mai merge un an. Adevarul este ca nu eram pe aproape dar am ajuns la concluzia ca ar fi bine s-o schimb asap, nu ma ajuta cureaua noua daca o am in cutie in portbagaj
Prin
iulie mi-am achizitionat un amplificator cu 4 canale + subwoofer si le-am montat imediat, fara nicio problema. Am luat semnal de la iesirea casetofonului nu de la difuzoare. Un proiect viitor e sa folosesc celelalte 2 canele pt difuzoarele din usi spate sau sa adaug inca doua in spate la tetiere, cum are hartans.
Apropo, stiti cumva daca se gasesc de cumparat conectorii electrici (acele mufe rotunde cu multi pini ce transmit controlul la geamuri, semnalul la difuzorul din usa etc) dintre usa si caroserie? Ma intereseaza doua bucati(st si dr fata), preferat noi nu din dezmembrari.
Prin
august am facut cumparaturile:
2x bielete
2x bucse bara stabilizatoare
2x brate sup fata
2x brate inf fata
2x axle stands
1x furca fixa pivoti
1x WD-40
2x stergatoare Bosch
Dupa mi-am luat 2 zile de concediu si m-am apucat de la 08:00 de treaba. Dupa ce am urcat masina pe standuri, in cateva ore am si reusit sa schimb bratul superior pe stanga fata. A fost mai dificil decat ce citisem pe net pt ca surubul prin care se monteaza bratul era pus invers. Am fost nevoit sa slabesc toate piulitele ce tin amortizorul fixat in partea superioara de caroserie ca sa pot scoate surubul respectiv. Pivotul a iesit fara efort cu 2-3 lovituri cu ciocanul. Noul brat l-am fixat cu surubul intors, folosind cateva saibe sa nu atinga arcul. Data viitoare surubul iese spre aripa, nu spre motor.
Dupa, cu WD-40, am reusit sa scot cele 5 piulite ce tin bratul inferior. Am avut probleme mari cu scosul pivotului(desi aveam o furca fixa pt pivoti).
A doua zi am cumparat separator pt pivoti mobil(cu surub). A functionat impecabil, in 10min am scos pivotul. In schimb bratul mi-a luat vreo 2 ore sa il scot. Nu avea loc din cauza cutiei de viteze.
Bratul nou nu am putut sa il montez singur(desi am incercat fel si fel de scheme) dar dupa mai multe telefoane am gasit un prieten dispus sa ma ajute.
Din cauza schemelor aplicate pentru a introduce bratul nou pe pozitie am reusit sa ciupesc burduful la planetara.
Bieleta nu a putut fi scoasa din cauza piulitelor. S-a tocit inbusul din interiorul surubului si cam asta a fost.
Am aflat ca, desi pare simplu teoretic, in practica dai de tot felul de probleme si lucratul in parcare are multe dezavantaje.
Dupa ce finalizez cu schimbatul, urmeaza mai multe lucruri marunte pe partea de audio, un set de bujii si lucruri mari pe partea de estetic(exterior cat si interior)
Imi cer scuze ca am postat mult scris fara nicio poza
Revin cu poze