It is currently 01 Dec 2024, 10:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 26 Apr 2014, 23:15 
Offline

Joined: 11 Apr 2014, 10:17
Posts: 17
Car: alfa romeo 156 2.0ts
Location: Alba iulia
doresc sa imi schimb calculatorul de pe alfa si am inca unul de pe una break, oare exista posibilitatea sa nu se potriveasca?
btw, calculatorul pt airbag-uri unde se situeaza? imi apare vesnica eroare cu aibagul:( si alta solutie nu gasesc decat schimbarea calculatorului:)


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 23:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
eroarea cu aibag-ul poate fi si de la mufe,la mine sa umlat la mufele de sub scaun nu sau mai pus bine inapoi si un fir de +atingea de - ( sa ros cumva prin miscarea scaunului) al caroserie si cred ca de la punerea la masa si radiocd-ul facea probleme,dupa ce am izolat firul si am sters eroarea nu a mai aparut pana acum cateva zile cand una din mufe a iesit din suportul ei si probabil nu mai facea contact bine.
inainte sa schimbi calculatorul verifica bine mufele si da cu un spray pentru contacte.

nu uita sa scoti o borna de la baterie

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2014, 02:03 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Titus Alexander Quote:
doresc sa imi schimb calculatorul de pe alfa si am inca unul de pe una break, oare exista posibilitatea sa nu se potriveasca?
btw, calculatorul pt airbag-uri unde se situeaza? imi apare vesnica eroare cu aibagul:( si alta solutie nu gasesc decat schimbarea calculatorului:)
ECU de airbag se afla jos chiar sub bord pe mijloc, in spatele schimbatorului. Se ajunge destul de usor la el, desfacand bradutii de plastic ale ornamentelor de pe laterale si cate un surub in +(cruce) pentru fiecare ornament, surub ce e in capatul spre scaun. ECU e prins in 3 suruburi de 10 si o mufa mare portocalie cu cablu galben.
Trebuie sa iei un ECU cu acelasi cod, de pe o masina asemanatoare (acelasi nr de airbag-uri si acelasi tip, volan pe stanga). Daca tu pui un ECU mai nou pe una mai veche, ECU fiind programat sa vada 6 airbaguri in loc de 4, va da eroare ca lipsesc 2.
Ce erori ai la airbag? De obicei cel care e cu problema, poate fi ori schimbat (ceea ce e cel mai bine) ori anulat cu o rezistenta. Si centurile pot da eroare.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2014, 09:35 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2011, 23:26
Posts: 124
Car: Brera
Location: Arges
vad ca ai rezolvari pt calculatorul de airbag, cat despre calculatorul de motor nu iti difera de la break la sedan ci de la motor la motor, vad ca ai un 2.0 ts deci automat va trebui sa pui tot un 2.0ts obligatoriu pentru acelas tip de motor adica:
*euro 2 daca este fabricata pana in 2000 aprox si codul de motor este AR32301;
*euro 3 daca este fabricata dupa 2000 si codul de motor este AR32310;

_________________
*0742 503 955*[/color]


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2014, 11:21 
Offline

Joined: 11 Apr 2014, 10:17
Posts: 17
Car: alfa romeo 156 2.0ts
Location: Alba iulia
Multam fain, ambele masini sunt euro 3 2.0ts, doar ca una e break, alta sedan
vreau sa imi schimb calculatorul ca sa inlatur o eroare...cea cu injectoarele, apare in bord dupa 8000 rpm


Attachments:
1978771_667056813353593_1551813693_n.jpg
1978771_667056813353593_1551813693_n.jpg [ 41.34 KiB | Viewed 1769 times ]
Top
   
PostPosted: 28 Apr 2014, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Dupa 8 mii de ture? Jesus !!!

Oare chiar e eroare sau cumva dupa un anumit prag ECU`ul "taie" injectia?

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2014, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Daca nu are gradatii dupa nu crezi ca pana acolo duce, chiar mai putin?
Asa am si eu 240 in bord si masina e facuta sa traga pana la 209kmph max. dupa, doar daca sunt conditii: panta la 45* si vant 100 kmph din spate, fara bancheta, apa spalat parbriz etc
Sigur iti taie alimentarea la 8000rpm la logan 1.4 ti-o taie la 5.5 din cate am observat, cei drept fara avertizare in bord.
Daca ai diagnoza, poti sa faci o poza la max rpm stocat? sunt curios ce valoare iti da...


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2014, 13:02 
Offline

Joined: 28 Feb 2013, 21:27
Posts: 75
Car: Alfa Romeo 147 1.6ts
Location: Bucuresti
Cred ca se referea ca dupa gradatia de 8000RPM e beculetul respectiv, nu dupa ce depaseste efectiv pragul de 8000RPM. De disparut eroarea din bord e de ajuns un test si de reparat eventualele probleme indicate de rezultatul testului.


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2014, 13:25 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Titus Alexander Quote:
vreau sa imi schimb calculatorul ca sa inlatur o eroare...cea cu injectoarele, apare in bord dupa 8000 rpm
Acel beculet e MCSF-ul si se inlatura prin rezolvarea problemei, nu prin inlocuirea ECU. Nu e o problema la injectoare, asa cum iti "sugereaza" desenul. Vezi la ce are eroare si actioneaza in consecinta.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2014, 23:09 
Offline

Joined: 11 Apr 2014, 10:17
Posts: 17
Car: alfa romeo 156 2.0ts
Location: Alba iulia
Ai ghicit Red Alfa, acolo e situat:)) gazu' il taie dupa 6700 rpm...desi bordul e gradat pana la 8000 rpm
in fine, astea sunt probleme mici...deocamdata as avea nevoie de un sfat...de curand am constatat o bataie agresiva la motor iar astazi am identificat problema....cuzineti, arbore cotit, 2 biele inflorite:( din fericire am facut rost de alt motor dar cu un bolt de la piston sarit dar cu arborele umpic mai bun ca al meu. Intrebarea este: are rost sa duc arborele cotit la strung ca il aduc la r1? sau sa iau un arbore cotit second?


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2014, 01:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Titus Alexander Quote:
de curand am constatat o bataie agresiva la motor iar astazi am identificat problema....cuzineti, arbore cotit, 2 biele inflorite:( din fericire am facut rost de alt motor dar cu un bolt de la piston sarit dar cu arborele umpic mai bun ca al meu. Intrebarea este: are rost sa duc arborele cotit la strung ca il aduc la r1? sau sa iau un arbore cotit second?
Am patit si eu asta, numai ca nu atat de grav. Link Cand am auzit bataia, am incetat sa-l turez mai mult de 1500 rpm. Am mers imediat la service (foarte usor) si mecanicul a procedat ca un medic la spitalul de urgente: direct in operatie! In cazul meu am schimbat doar cuzinetii si pompa de ulei. Nu a fost nevoie sa schimb sau sa rectific si vibrochenul. Verifica-l foarte bine la micrometru in cel putin doua locuri si sa nu aiba zgarieturi adanci. Daca nu sunt probleme majore poti folosi vibrochenul tau fara rectificare. Dupa reparatie, am mers fara probleme, atingand si turatii de peste 7 mii.
Eu as merge pe varianta rectificat si cuzineti ceva mai grosi, evident, cu conditia ca rezolvarea sa fie facuta cu garantie si de cineva competent in treaba asta cu verificari si ras-verificari inainte de montare. Altfel as lua de pe un alt motor doar vibrochenul dupa o verificare amanuntita. Sunt piese de mare precizie.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 10:29 
Offline

Joined: 11 Apr 2014, 10:17
Posts: 17
Car: alfa romeo 156 2.0ts
Location: Alba iulia
Ambele vibrochene sunt irecuperabile din pacate...:( am meu iiovalizat iar celalalt ii rectificat la r2 insa e defect...
stie cineva daca vibrochenu' de 1.8 se potriveste pe motor de 2000cmc? eu zic ca s-ar potrivi din moment ce si cuzinetii standard se potrivesc pe motor de 1.8-2.0


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited