It is currently 27 Nov 2024, 23:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 288 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 612 Next
Author Message
PostPosted: 04 Apr 2014, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Dieselul isi pierde mai repede suflul in treptele 1 si 2, avand turatia limitata (zicea bine Alexandrus, ceva mai demult, ca nu e OK ca o masina declarat sportiva sa aiba o plaja de turatii pana in 4500), dar din treapta a 3 a impinge puternic. Ma rog, depinde si de obisnuintele soferului. Oricum, acest motor de 170 bhp nu se face de ras nici in fata unor motoare teoretic mai potente, gen 184 bhp de la BMW sau 2.0, 210 bhp (bi-turbo, my ass) de la Opel.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
mergand repede pe autostrada cu un tbi consumi mult din cauza turatiei mari si a downsizing ului.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 11:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Lucianm, tu te vaiti de limitarea la 4500? Du-te la concurenta sa vezi cum desi turometrul este gradat pana la 4500, sau la unele Forduri, spre exemplu, pana pe la 4250, dupa 3700-4000 nu prea mai ai ce discuta cu ele, moarte si ingropate.
Pana si relativ vechiul 1.9 150cp trage in continuare pana aproape de 4500. Ma indoiesc de noul 2.0 sa nu traga la fel. Eu cred ca raspunde ok pretentiilor de sportivitate.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 12:49 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
comanr Quote:
mergand repede pe autostrada cu un tbi consumi mult din cauza turatiei mari si a downsizing ului.
Mult e relativ.La 130 km/h instantul la viteza constanta indica aproximativ 8% , care cu siguranta nu e mult , cred ca destul de aproape se tine si dieselul de 2.0 , nu am mers cu un diesel constant la viteza aceasta insa ma pot contrazice , sau nu cei ce detin aceasta motorizare pe Giulietta.


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pai cam pana la 130 la ora e toata treaba, asa au fost ele gandite, daca mergi cu 160-170 cu motorul de 1.4 consuma 13-14 la suta poate chiar mai mult daca esti incarcat, nu e nici o socoteala, in oras insa merg bine motoarele mici.

toti fabricantii stiu ca motoarele mici consuma mult pe autostrada, la fel cat un v6 insa asta e piata, folosesc motoare mici ca sa faca economie la material sa iasa ieftin insa ieftin nu i neaparat foarte bun.

motorasul de 1.4 ar fi mai degraba pentru mito iar cel de 1.8 ar fi alegerea buna pentru giulietta.

sa ti iei giulietta cu 1.4 e ca si cum ti ai lua A8 cu 2.5tdi. pistonul mic, e mic orice i ai face si oricat aer si benzina ai indesa cu ghiotura.

masinile exista in oferta pentru o gama variata de utilizatori insa daca ai nevoie de deplasari lungi (masina de firma pentru alergat) motorul de 1.4 te enerveaza avand comportament de drujba la drum lung.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 17:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
@ madkat, hai mai pune 1%, sa fie rotund...

Si inca ceva: nu uitati ca e un hatch. 156/159 fiind in 3 volume are o aerodinamica mai buna.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7904
Car: Vespa
Location: Bucuresti
8 e chiar ok la drum lung pt o benzinara . Ce draq V6 ia atat ca io cu GT-ul nu am reusit sub 11 ? Nici cu 56-le V6 nu scadeam sub 10 ....


Last edited by mugurel on 04 Apr 2014, 18:01, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 18:08 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
madkat Quote:
pai 10 imi ia si mie, ce am zis? :) Da' imi ia si 12 daca vreau cu adevarat ;)

8 e mult pt benzinar de 1.4...

Parerea mea este ca raportarea consumului nu o faci la ce trebuie.Nu la capacitatea cilindrica ci la numarul de CP ar trebui.Apoi la aerodinamica,greutate (multi alti factori inainte de capacitatea cilindrica).
Va rog nu aruncati cu pietre.

Observatia mea personala referitoare la aceste motoare in era downsize-ingului este urmatoarea - un 1.4 turbo 150-170 CP iti ofera in oras , unde nu rupi pedala , consum apropiat de motoarele mici cu puteri mici si consumuri relativ mici , iar afara consuma cat un motor mai mare insa da si performante apropiate unui motor mare.Cred ca se doreste un motor bun peste tot cu preturi de achizitie si intretinere mai mici si greutate mai mica a autoturismului.


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 19:22 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Bine punctat, nu poate avea performantele unui 2.0 dar sa consume cat un 1.4 :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3591
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
comanr Quote:
pai cam pana la 130 la ora e toata treaba, asa au fost ele gandite, daca mergi cu 160-170 cu motorul de 1.4 consuma 13-14 la suta poate chiar mai mult daca esti incarcat, nu e nici o socoteala, in oras insa merg bine motoarele mici.

toti fabricantii stiu ca motoarele mici consuma mult pe autostrada, la fel cat un v6 insa asta e piata, folosesc motoare mici ca sa faca economie la material sa iasa ieftin insa ieftin nu i neaparat foarte bun.

motorasul de 1.4 ar fi mai degraba pentru mito iar cel de 1.8 ar fi alegerea buna pentru giulietta.

sa ti iei giulietta cu 1.4 e ca si cum ti ai lua A8 cu 2.5tdi. pistonul mic, e mic orice i ai face si oricat aer si benzina ai indesa cu ghiotura.

masinile exista in oferta pentru o gama variata de utilizatori insa daca ai nevoie de deplasari lungi (masina de firma pentru alergat) motorul de 1.4 te enerveaza avand comportament de drujba la drum lung.
Nu tin neaparat sa te contarzic, insa aceast motor este gandit sa-ti satisfaca cerintele zilnice, am in Buc pe Petricani mers bara la bara consum de 9.6-9.7%, iar la drum lung 7.1% cu viteza de 120-130 km/h, in acelasi timp poti obtine performante impresionante in modul dynamic (astazi am mers cu 220 pe centura :naughty: ). Motorul de 1.8 intra in categoria in care masina nu o mai cumperi ca sa te duci la Real pentru cumparaturi, in plus consumul te rupe si stiu asta de la TBi. Am mers cu Mito de 120 cp si e departe de Giulieta, probabil ca varianta de 155 cp sau cea de 170 cp se misca altfel, insa nu le-am testat.

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 19:47 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
DanS Quote:
comanr Quote:
pai cam pana la 130 la ora e toata treaba, asa au fost ele gandite, daca mergi cu 160-170 cu motorul de 1.4 consuma 13-14 la suta poate chiar mai mult daca esti incarcat, nu e nici o socoteala, in oras insa merg bine motoarele mici.

toti fabricantii stiu ca motoarele mici consuma mult pe autostrada, la fel cat un v6 insa asta e piata, folosesc motoare mici ca sa faca economie la material sa iasa ieftin insa ieftin nu i neaparat foarte bun.

motorasul de 1.4 ar fi mai degraba pentru mito iar cel de 1.8 ar fi alegerea buna pentru giulietta.

sa ti iei giulietta cu 1.4 e ca si cum ti ai lua A8 cu 2.5tdi. pistonul mic, e mic orice i ai face si oricat aer si benzina ai indesa cu ghiotura.

masinile exista in oferta pentru o gama variata de utilizatori insa daca ai nevoie de deplasari lungi (masina de firma pentru alergat) motorul de 1.4 te enerveaza avand comportament de drujba la drum lung.
Nu tin neaparat sa te contarzic, insa aceast motor este gandit sa-ti satisfaca cerintele zilnice, am in Buc pe Petricani mers bara la bara consum de 9.6-9.7%, iar la drum lung 7.1% cu viteza de 120-130 km/h, in acelasi timp poti obtine performante impresionante in modul dynamic (astazi am mers cu 220 pe centura :naughty: ). Motorul de 1.8 intra in categoria in care masina nu o mai cumperi ca sa te duci la Real pentru cumparaturi, in plus consumul te rupe si stiu asta de la TBi. Am mers cu Mito de 120 cp si e departe de Giulieta, probabil ca varianta de 155 cp sau cea de 170 cp se misca altfel, insa nu le-am testat.
E randul meu sa spun acelasi lucru ca si ALXege un post mai sus: "Bine punctat DanS".


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@DanS

intotdeauna o sa existe pareri pro motoare mici "turbate" in aceiasi masura in care o sa existe si critici.

ingrijorarea mea ca potential client de masina second hand ar fi legata de capitolul fiabilitate, mai ales la masini trecute de 150k(3-4ani) care se vor vrea a rezista fara interventii la motor inca 100k macar.

consumul il stim, nu e nici o noutate, masinile au un consum identic sau mai mare decat al unor motoare de putere echivalenta.

tipul va da un raspuns si in acest sens, pana acum majoritatea incercarilor in downsizing major au fost un fiasco pe termen mediu-lung.

eu imi doresc sa mearga tbi ul de 170cp si 300k fara reparatii iar daca asa este in mod sigur va fi vanat de diversi clienti.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3591
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Corect, ramane sa vedem ce se intampla pe termen lung, masina mea are 92.000 km si RAR-ul l-am trecut azi cu brio :clapping:

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e de bine, un mic search pe alfaowner

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mit ... abase.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3591
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Probleme punctuale vor fi mereu, am un amic cu Golf 6 1.4 tsi si DSG-ul lui s-a stricat cu costuri de reparatie de aprox 1500 euro, asta nu inseamna ca toate vor avea probleme

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
asa este, trebuie o mai mare atentie la uleiul folosit si la intervalele de service.

problemele cu aceste motoare noi "mici si fortoase" sant si din cauza ca nimeni nu mai testeaza nimic la modul serios, ai lasa pe clientii mai increzatori in noile inovatii si mai cu dare de mana sa testeze pe pielea lor aceste motoare.

astea toate suprapuse peste intervale mari de service(cost reduction) duc la necazuri mari sau foarte mari pana in 100k.

din moment ce se deschide un topic special pentru aceste probleme in conditiile in care masinile sant relativ noi, problemele sant multe, dese si grave.

asta e doar parerea mea, nu este nimeni obligat sa adere la ea sau sa o aprobe.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 22:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Gulietta 1.4 170cp, bucuresti-slobozia pe a2 si retur imediat pe vechiul drum de constanta, cel paralel cu autostrada, mers la dus 160 constant, la intoarcere in regim de cursa(minim 120, maxim pana la 6500 rpm fiecare treapta) - consum 11%. Eu zic ca e bine la o benzina turbo de 170 cp si rupta pe genunchi.
Cei care credeti ca e mult, incercati proba cu orice motor aspirat, de macar 100cp, benzina, in aceleasi conditii - veti avea mari suprize.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e bine , eu nu stiu daca prinde asa usor 160km/h o benzina de 100cp :D

banuiesc ca la dus aveai un consum imens insa ai compensat cu cealalta jumatate de drum.

la urma urmei trebuie sa fim de acord cu performanta pentru ca asta este calea insa la banii din romania te uiti intai la cat te tine si apoi la performante, santem prea saraci sa ne luam lucruri care se strica repede.

faptul ca e o boala generala acest aspect cu fiabilitatea la noile motoare(la toti fabricantii) pe mine chiar ma ingrijoreaza, ma asteptam ca motoarele macar sa devina din ce in ce mai fiabile insa observ ca e departe acest gand.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3591
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
inainte sa o cumpar am avut mari semne de intrebare vis a vis de consum, pentru ca trecusem prin experienta cu TBi-ul (NU din aceasta cauza l-am vandut), acum pot spune ca am facut cea mai buna alegere, cu toate ca mi-ar fi placut sa aiba mai multe optiuni. Aveti idee daca volanul multifunctional se poate monta in locul unuia fara comenzi si sa functioneze butoanele?

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 22:53 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3591
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
comanr Quote:
e bine , eu nu stiu daca prinde asa usor 160km/h o benzina de 100cp :D

banuiesc ca la dus aveai un consum imens insa ai compensat cu cealalta jumatate de drum.

la urma urmei trebuie sa fim de acord cu performanta pentru ca asta este calea insa la banii din romania te uiti intai la cat te tine si apoi la performante, santem prea saraci sa ne luam lucruri care se strica repede.

faptul ca e o boala generala acest aspect cu fiabilitatea la noile motoare(la toti fabricantii) pe mine chiar ma ingrijoreaza, ma asteptam ca motoarele macar sa devina din ce in ce mai fiabile insa observ ca e departe acest gand.
sincer, eu nu am mai intalnit nicio masina fabricatie mai noua cu motorul stricat :?
ma refer strict la componentele din interiorul motorului

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
comanr Quote:
e bine , eu nu stiu daca prinde asa usor 160km/h o benzina de 100cp :D

banuiesc ca la dus aveai un consum imens insa ai compensat cu cealalta jumatate de drum.

la urma urmei trebuie sa fim de acord cu performanta pentru ca asta este calea insa la banii din romania te uiti intai la cat te tine si apoi la performante, santem prea saraci sa ne luam lucruri care se strica repede.

faptul ca e o boala generala acest aspect cu fiabilitatea la noile motoare(la toti fabricantii) pe mine chiar ma ingrijoreaza, ma asteptam ca motoarele macar sa devina din ce in ce mai fiabile insa observ ca e departe acest gand.
N-ai inteles, la dus am mers linistit, la intoarcere a vazut maximul care il va vedea masina aceea cate zile o mai avea ea...aveam termen fix de ajuns inapoi la bucuresti. 8)

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ai fortat pe reprize , am inteles, e bine ce ai obtinut tu acolo , mers mereu cu 160 si demaraje in ultimul hal cu 11%, e chiar bine insa eu vad foarte multe consumuri la benzina care nu se aseamana.

in final nu stiu daca consumul e asa deranjant ma refer la problemele care le au avut unii useri, romania nu este relevanta la acest lucru , la noi putini merg ca tine sa forteze masina, mai ales ca nu prea au unde.

om trai si om vedea ce e si cu tbi urile, clar e ca nu se vinde ceva de speriat fiind un motor premium.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Apr 2014, 15:24 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
comanr Quote:
@DanS

intotdeauna o sa existe pareri pro motoare mici "turbate" in aceiasi masura in care o sa existe si critici.

ingrijorarea mea ca potential client de masina second hand ar fi legata de capitolul fiabilitate, mai ales la masini trecute de 150k(3-4ani) care se vor vrea a rezista fara interventii la motor inca 100k macar.

consumul il stim, nu e nici o noutate, masinile au un consum identic sau mai mare decat al unor motoare de putere echivalenta.

tipul va da un raspuns si in acest sens, pana acum majoritatea incercarilor in downsizing major au fost un fiasco pe termen mediu-lung.

eu imi doresc sa mearga tbi ul de 170cp si 300k fara reparatii iar daca asa este in mod sigur va fi vanat de diversi clienti.
Ca potential client second hand cred ca nu fiabilitatea actuala a masinilor ar trebui sa fie prima ta grija la achizitionare , ci indolenta si lipsa de responsabilitate a fostilor proprietari fata de acea masina pe care vrei sa o cumperi.Exemplul cel mai bun il detin la firma la care lucrez - in 2008 a cumparat un Fiat Doblo 1.4 benzina nou , a avut cam 7 soferi pana acum , are 230 000 km , de 60 000 km i s-a montat instalatie GPL , tot de atunci in 50% din timp foloseste si o remorca de 1,3 tone max autorizat (nu mereu plina).Ce pot sa spun , nu au vazut SUV-uri locuri pe unde a umblat magarusul asta , in interior a carat oameni ca un microbuz de foarte multe ori si cu toate acestea masina functioneaza si azi impecabil. DAR , exista un dar , consumabilele i s-au schimbat conform recomandarii producatorului , nu s-a facut rabat la calitatea consumabilelor.(Cand ma refer la consumabile includ si bucse bascule schimbate de 2 ori , telescoape 1 data).
Deci degeaba masina este construita cu materiale de inalta calitate si la standarde actuale , daca consumabilele , gen ulei motor , antigel , lichid de frana nu se schimba niciodata sau foarte rar si atunci cu unele de calitate indoielnica.


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2014, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
asta este foarte corect, masina este oglinda proprietarului.

ramanand on topic am frunzarit putin sistemul multi air de la fiat/alfa romeo si pot sa zic ca este o idee absolut geniala , peste cea electrica de la bmw , similara .

practic s a renuntat la clapeta de acceleratie, necesarul de aer fiind controlat hidraulic de axa de avacuare si un set de vane electromagnetice.

in mod sigur sistemul multi air are nevoie de un ulei sintetic impecabil, nedegradabil, de o curatenie si o rafinare de exceptie pentru ca acele vane sa functioneze ca la carte.

uleiul eu personal l as inlocui undeva sub 10k putin peste , nu mai mult pentru ca este foarte pretentioasa o actionare de genul asta care tre sa recunosc ca e o inovatie de nota 10.

o alta problema la tbi uri ar fi dilutia de benzina in ulei datorata injectiei directe (cel putin la 1.8 ) , aici stilul de condus are un cuvant greu, trebuie evitate tranzitiile rapide de la sarcina maxima la sarcina minima, adica o folosire corecta a masinii ajuta, lucru de inteles.

mie imi sta sufletul tot la 1.8tbi care este motorul cel mai fain din punctul meu de vedere de la alfa romeo chiar daca nu este cel mai andurant sau economic.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Apr 2014, 17:32 
Offline

Joined: 16 Feb 2014, 19:09
Posts: 125
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Constanta
Am promis mai demult ceva poze cu interiorul.In sfarsit le-am facut si mi-am dat seama din nou ca nu ma pricep la fotografie. :lol:
Am incercat sa iasa si plafonul negru in poza insa nici aparatul foto nu este vreun DSLR.


Attachments:
Interior Alfa 3.jpg
Interior Alfa 3.jpg [ 179.78 KiB | Viewed 1699 times ]
Interior Alfa 1.jpg
Interior Alfa 1.jpg [ 121.24 KiB | Viewed 1699 times ]
Interior Alfa 2.jpg
Interior Alfa 2.jpg [ 108.32 KiB | Viewed 1699 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 288 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 612 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited