It is currently 26 Nov 2024, 11:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1192 posts ]  Go to page Previous 115 16 17 18 1948 Next
Author Message
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 23 Mar 2014, 01:01 
Online

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
comanr Quote:
@bluecar

esti pe o pista gresita si o sa ti explic de ce

presiunea din admisie este construita cu ajutorul geometriei variabile utilizand un control pid automatizat.

cand se "umbla" in soft se umbla la valoarea presiunii si alte valori gen cantitate injectie, timp injectie adica se stabileste o limita superioara mai mare de obicei, nu se umbla la ecuatia dupa care variaza acesti parametri pentru ca nimeni nu prea stie.

variabilele de control (parametrii de control ai procesului) nu sant modificati pentru simplul fapt ca sant putini care stiu cu ce se mananca codul si ei depind in mare masura de raspunsul echipamentului de pe masina, de dimensiunea in sine a subansamblelor.

defectul tau avand in vedere ca e istoric si ca oricum te a scos din orice pepeni pemite metoda MBS fara regret.

vezi ca de obicei este un mic reglaj(sigilat), un stopper ca la acceleratie care permite un reglaj al stopului tijei actuatorului (nu ma refer la reglajul tijei ci la stopul cursei), acolo ar fi o idee sa ajustezi pentru ca din cate se pare presiunea iese din bucla de control atunci cand esti in forja.

fiecare modificare trebuie facuta cu pasi marunti pentru a permite o revenire daca sistemul trece intr o zona mai instabila decat cea initiala.
Ceva ceva stii tu despre modul in care presiunea turbo este controlata de ECU.
O sa incerc sa explic in cateva randuri cum functioneaza si cam ce se modifica din soft (sau mai bine zis ce modific eu):
Sunt doua moduri de operare, mai bine zis de control: open loop (numit si 'feedforward' mode) si close loop (numit si 'feedback' mode sau 'active' mode)

Open loop - este 'dictat' de hartile de control VNT si este folosit in conditiile 'stabile' (steady state conditions), nu cele tranzitorii (transient conditions).
Este numit feedforeward deoarece poziția paletelor geometriei variabile este "dirijata" in functie de cantitatea injectata și de RPM, fara sa tina cont de valorile reale ale presiunii. Este mai mult sau mai puțin o hartă pasiva.
Pentru un tuning normal nu este nevoie ca aceste harti sa fie modificate pentru ca ele sunt deja presetate incat sa se atinga presiunea dorita. Singurele cazuri in care este necesara modificarea acestor harti (repet, din punctul meu de vedere) sunt cele in care sunt prezente fluctuatii de boost (boost spikes), datorate de exemplu unor modificari hardware (gen eliminare dpf sau alte modificari ce pot reduce backpressure-ul) sau daca se monteaza alta turbina, caz in care trebuie recalibrata intreaga gestiune a vnt-ului

Atata timp cat presiunea efectiva ramane aproape de cea dorita (actual boost vs desired boost), controlul vnt-ului ramane in open loop.
Daca presiunea efectiva deviaza de la valoarea dorita (tolerantele sunt deasemenea setate in soft),controlul trece in 'close loop', si de aici intervin PID controller-ele.
Alt factor care declanseaza trecerea in close loop sunt conditiile tranzitorii (transient conditions), de exemplu accelerarile bruste care determina schimbari foarte rapide ale cantitatii injectate.
Singurul caz in care este necesara rescrierea hartilor aferente celor 3 PID controllere (Proportional, Integral si Derivative) este cel in care se inlocuieste turbina.

Despre cum lucreaza PID controller-ele nu are rost sa intru in amanunte decat daca insistati :)

Deci, dupa cum vezi, mai sunt cate unii care stiu cu ce se mananca ' variabilele de control (parametrii de control ai procesului)' cum i-ai numit tu si culmea, ii mai si modifica :)

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 23 Mar 2014, 01:21 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu vreau sa desconsider ceea ce tu stii pentru ca daca faceai dupa ureche in mod sigur lumea era nemultumita ceea ce nu este cazul.

in majoritatea cazurilor insa elementele care produc probleme sant si cele care se uzeaza, mai rar ECU.
m as referi mai exact la trasee vacuum, vana de control, actuatorul turbo , geometrie, trasee admisie

controlul turbinii la 1.9jtdm este unul relativ rudimentar fara pozitioner pe turbina, diagnosticul poate fi greu de stabilit intr un sistem cu un numar de kilometri si o uzura mare, stii si tu asta, trebuiesc eliminate mai intai anumite probleme simple.

desi se tinde ca hardware ul sa fie considerat "a commodity" si se pune accent mare in ultima vreme pe ingineria software, diagnosticarea unor defecte trebuie sa inceapa cu problemele de baza si rezolvarea de multe ori la masini e una non-software, pentru ca economia mare este la subansamblele mecanice, acolo apar probleme de fiabilitate, electronica de pe masini e destul de fiabila.

in mod sigur cu atatia specialisti care se ocupa cu depanari si cu cativa useri cu idei binevoitoare problema se va rezolva.

ar mai fi si vorba de bani, fara ei nu poti sa tii o masina la niste standarde, asta i clar.


LE:
sfaturile mele in genere implica costuri reduse, sant limitate la nivelul meu de perceptie a anumitor fenomene, am studiat controllere pid acum multi ani in urma(din ce stiu in ultimii 30 de ani nu s a mai inventat nimic nou in acest domeniu), nu imi castig painea din asa ceva (desi candva asa a fost) sau din domeniul auto, nici nu vreau sa iau panea de la gura cuiva, nu incerc sa repar decat daca ma roaga cineva si asta nu mereu pe bani, eu nedispunand nici macar de un tester pentru fiat/alfa dedicat, nu am nevoie, asta nu inseamna ca nu am acces la cele mai noi platforme de diagnoza din lume insa. :wink:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 23 Mar 2014, 01:49 
Online

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Nu trebuie sa desconsideri, dar poti sa contesti ceea ce am scris mai sus, bineinteles cu argumente.

Revenind on topic, nu cred ca problema lui blucar este cauzata de soft. Singurul lucru care ma lasa oarecum perplex este ca, din ce am inteles (eu nu am testat masina) presiunea ajunge la 2 bari. Perplexitatea mea deriva din faptul ca softul original este facut in asa fel incat daca presiunea depaseste 1.6 bari timp de 6 secunde sa intre in protectie. Daca ajunge la 2 bari inseamna sau ca face niste spike-uri fantastice sau ca softul nu mai este cel original si limitarea a fost ridicata undeva mai aproape de 2 bari (desi sincer nu cred, pentru ca atunci masina ar fi trebuit sa se miste oricum mai bine).

Si nu, o resoftare nu rezolva problema. Pot sa fac in asa fel incat sa nu mai ai erori, dar problema de fond o sa ramana.

Raspunsul la intrebarea daca softul este stock sau nu se poate afla destul de simplu, fara a fi nevoie de prezenta mea: faceti un log in mers in treapta a 4-a si comparati valorile de DESIRED BOOST PRESSURE cu cele din coloana incercuita din imaginea postata de mine. Daca presiunea ceruta este identica cu ce am trimis eu, softul este stock, daca cere o presiune mai mare atunci a fost modificat.


Attachments:
gt_desired_boost-pressure.PNG
gt_desired_boost-pressure.PNG [ 27.78 KiB | Viewed 1567 times ]

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 23 Mar 2014, 01:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ma bucur ca santem de aceiasi parere, foarte util tabelul tau.

e posibil ca cine a reparat candva turbina sa nu o fi setat cum trebuie, o mica dereglare de la tija sau de la stoppere a turbinei poate da limp mode imediat.

deasemenea uzura axiala poate crea spike uri in sistem prin variatia nedorita a volumului partii calde a turbocompresorului, asta pe langa variatia normala de volum din geometrie.

LE:
un lucru care ar fi de verificat, stiu ca distributia este corecta(cureaua), fiind pusa zilele astea insa pe fondul necazurilor anterioare cu posibila rupere a distributiei si demontarii axelor/tachetilor ar trebui verificata si punerea la punct dintre axele cu came.

rule no.1 - always check basic timming

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 23 Mar 2014, 09:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
ok,
am inteles cum sta treaba in legatura cu softul acum sa vorbesc cu comanr cand are timp sa verificam datele din tabel impreuna.
in functie de ce o sa gasim iau o hotarare.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 30 Mar 2014, 09:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,

zilele trecute am facut rost de un cablu elm 327 bluetooth si am incercat sa activez bipurile la inchidere si deschidere a usilor din alarma(metasystem M752A/15).
am intrat la alarm mode si am gasit setari de la 0-5 pentru diferite tari:
0-alarm inhibited
1-eec
2-uk
3-belgium
4-holland
5-world
am incercat pe fiecare dar fara rezultat: mai rau, inainte cu alarma activata daca deschideam usa sau capota suna, acum nu, doar la senzorii volumetrici suna.

EXECUTING ADJUSTMENT...
Alarm mode (country)
SUCCESS
Old value: 2
New value: 5
COMPLETED
si l-am lasat pe 1-eec
nici cu proxi alignment nu am facut nimic:

CURRENTLY CONFIGURED CAN MODULES::
Body Computer Node (NBC):
Engine Control Node (NCM):
Dashboard Node (NQS):
Receiver Radio/Radio Navigator Node (NRR/RMN):
Brake System Node (NFR):
Driver Door Node (NPG):
Climate Control Node (NCL):
Steering Angle Sensor Node (NAS):
:
CURRENTLY AVAILABLE CAN MODULES::
Body Computer Node (NBC):
Engine Control Node (NCM):
Dashboard Node (NQS):
Brake System Node (NFR):
Driver Door Node (NPG):
Climate Control Node (NCL):
Steering Angle Sensor Node (NAS):
:
REMOVED CAN MODULES::
Receiver Radio/Radio Navigator Node (NRR/RMN):
:
CAN MODULES THAT REQUIRE EOL PROGRAMMING::
Body Computer Node (NBC):
Dashboard Node (NQS):
Driver Door Node (NPG):
Climate Control Node (NCL):
am mai icerca odata si a aparut:

WARNING: This vehicle is properly configured. PROXI Alignment is not needed!

mai era la adjustments indicators si la executing actuators dar nimic:


la Body -> Marelli Body Computer , la Adjustments optiunea INDICATORS am lasat ENABLE cum era.

EXECUTING ACTUATOR...
Activate alarm
FAILED TO EXECUTE
Incorrect conditions to run this test!

unde am gresit?(poate trebuia sa nu umblu :( )

este posibil pentru ca masina a stat 4 luni fara baterie (descarcata,dupa ce am plecat masina a dus-o un vecin la parintii lui la tara si a lasat alarma activata si asa sa dus bateria)?

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 05 Apr 2014, 08:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
daca nu am ce face mai gasesc cate o eroare:

READING ERROR CODES:
1: B1803 - Recirculation
The fresh/recycle air door actuator or circuit is faulty. Check the actuator itself and the wiring to the A/C ECU, as well as the free movement of the air door.
Note: In some air conditioning systems the same actuator is used to stop the air from entering the vehicle due to the ram effect when the car is driven.
This error code may be caused by a mechanical problem as well.
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.

cu clima pe pozitia off lumina de la recirculare este aprinsa o inchid eu dar la urmatoarea pornire-oprire a motorului ramane aprinsa.
in mers se simte ca vine curent de aer cu clima oprita,unde este pozitionat acest actuator?am acces usor la el?

cu alarma nu am facut nimic tot nu suna sirena la inchidre/deschidere usi,probabil este asa din fabrica.nu stiu de ce nu mai vrea usile sa se inchida automat dupa ce pornesc masina.

eroare presiune turbina nu a mai dat dar nici nu am mai iesit din oras.deocamdata o las asa pana aflu problema.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2014, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jan 2014, 10:52
Posts: 23
Car: Alfa Romeo GT
Location: Medias
Salutare tuturor.
Daca sunteti cativa care cunoasteti putin mai bine problema pe partea de suspensii in ceea ce priveste modelul GT v-as ruga sa imi dati vreo cateva sfaturi vis-a-vis "dilema" asta:
Toti stim ca drumurile la noi sunt cum sunt si de aceea caut o alternativa la suspensia cam "prea sport" care o am montata momentan pe GT-ul meu. Asa am cumparat-o din Germania cu un kit de la Bilstein care inca sincer nu am aflat daca e b12 sau b14...desi mi-i s-a parut a fi b14-le .
Asa ca, in concluzie as vinde asta care e montata si as pune una mai confortabila....dar sa nu se piarda nici manevrabilitatea/stabilitatea prea mult.
Care cunoasteti mai mult problema...v-as ruga sa-mi dati un sfat :scratch:


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 10 Apr 2014, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
logan 0.9L TCE

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 10 Apr 2014, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Eibach ProKit


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 10 Apr 2014, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Eibach ProKit
exact sau varianta stock .
In plus , incearca sa postezi in asa fel incat sa nu strici topicul oamenilor . Cred ca ar trebui mutata discutia la "mici intrebari" sau sa iti faci topic propriu si sa iti prezinti masina .


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 10 Apr 2014, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jan 2014, 10:52
Posts: 23
Car: Alfa Romeo GT
Location: Medias
ok...mersi de info. Nu am stiut ca sunt pe topicul cuiva sincer, credeam ca e un topic general despre Alfa Romeo GT de asta am pus problema aici. Daca am incurcat pe cineva atunci scuze daca e cazul


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 11 Apr 2014, 07:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,

as avea o intrebare pentru cei care folosesc jante pe 17 cu anvelope 215/45/17 sau 225 45/17:

ca de des faceti galme la anvelope?

eu am 225/45/17 91y goodyear excellence si deja am schimbat 2 si astazi o schimb pe a 3-a din cauza gropilor,primele doua noaptea pe stanga si a 3-a ieri din cauza unuia care mergea cu 20 km/h.am vrut sa-l depasesc prin stanga dar nu am apucat ca am luat groapa cu partea dreapta(asfaltul era relativ bun doar groapa asta se afla pe axul drumului) si gata galma,anvelopele aveau 5-6mm profil.
acum am gasit pe net 3 anvelope la fel cu ale mele cu 100 lei toate,tipul spune ca mai merg un sezon,la banii astia nu-mi pare rau daca iau gropi.
deci in mai putin de o luna am cumparat 5 anvelope daca continui asa trec inapoi la jante pe 16 :(

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 11 Apr 2014, 08:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
bluecar Quote:
ca de des faceti galme la anvelope?
3 ani de cand merg cu jante de 17, nicio galma. :P

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 11 Apr 2014, 10:37 
Offline
User avatar

Joined: 22 May 2011, 22:56
Posts: 315
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
Anvelopele mele cred că au un deceniu...

_________________
Giulietta QV Image


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 11 Apr 2014, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Trebuie sa fii tu mai atent. In alta ordine de idei, daca galma nu e foarte mare, se poate pune un petec pe interior, ca un fel de ramforsare si galma dispare.


Sent from Tapatalk

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 11 Apr 2014, 12:53 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
baieti sa lasam glumele astea cu anvelope foarte vechi sau intarituri/ranforsari, astea sant pentru situatii de urgenta, o roata reparata astfel nu se mai echilibreaza in veci cum trebuie.

omu are dreptate, in braila/galati totu i praf, la cel mai jalnic mod, iti spargi jantele foarte usor mai ales cu talonul mic.

trebuie sa mergi ca o pasarica daca vrei roti intregi pe aici.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 12 Apr 2014, 21:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,

in seara asta am vazut eroare la airbag si am bagat cablul a dat mai multe erori cred ca iar face figuri o mufa de la scaune,dar nu asta este problema ci data cand a fost facut ecu prgramming:

pe un log de anul trecut apare 05/06/2005 si acum apare 02/28/2002 cum este posibil?


ECU ISO Code: FD 86 A4 83 7F
19.07.2013 20:05:11
CONNECTED TO:
ALFA GT 1.9 JTD 16V
Bosch EDC16 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
--------------------------------------------------------------

ECU ISO code: FD 86 A4 83 7F
FIAT drawing number: 55198809
Hardware number: 0281011511
Hardware version: 00
Software number: 1037372048
Software version: 6D44
Homologation number: 94741
ECU programming date: 05/06/2005


ECU ISO Code: FD 86 A4 83 7F
12.04.2014 19:14:44
CONNECTED TO:
ALFA GT 1.9 JTD 16V
Bosch EDC16 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
--------------------------------------------------------------

ECU ISO code: FD 86 A4 83 7F
FIAT drawing number: 55198809
Hardware number: 0281011511
Hardware version: 00
Software number: 1037372048
Software version: 6D44
Homologation number: 94741
ECU programming date: 02/28/2002

masina este din 06/2005

referitor la gropi ce sa spun ne iau banii degeaba pe accize si taxe,cred ca o sa mai dureze 50 de ani pana o sa avem drumuri bune.
am pus o poza cu prima groapa care a distrus ambele cauciucuri pe stanga pe langa slobozia.pe partea dreapta la fel zilele trecute dar am scapat doar cu cauciucul fata dreapa fara janta si anvelopa spate.


Attachments:
2014-03-19_08-58-24_486.jpg
2014-03-19_08-58-24_486.jpg [ 136.09 KiB | Viewed 1659 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 12 Apr 2014, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Eu cu jantele de 18 am spart de doua ori janta insa anvelopa(aceeasi in ambele cazuri) nu a avut nimic(Dunlop sport maxx).
Oricum e greu cu jantele mari mai ales daca masina o folosesti toate zilele...

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 14 Apr 2014, 10:45 
Offline

Joined: 09 Jul 2009, 22:03
Posts: 19
Salut Bluecar.
Iti urmaresc topicul cu interes de un an jumate pentru ca mi-a placut masina si mi-as fi dorit sa ajunga pe maini bune. Si am ramas neplacut surprins de faptul ca ai facut de nenumarate ori referire la fostul propietar: ca a condus-o in vreun fel , ca a ascuns probleme, ca are cutie cu 5 viteze in loc de 6, etc, etc.
Iti voi face acum un rezumat , din memorie, cu unele detalii care sper sa iti fie de folos si care sper ca te vor responsibiliza in sfarsit cu titulatura de posesor al masinii.
Eroarea MCSF a aparut din 2009 - adica de cand am cumparat-o la randul meu.
Galme pe anvelope nu am facut niciodata.
Resoftare, chip-tunning nu am facut.
Eroarea airbag a tot aparut si pe durata cand masina a fost in posesia mea.
Distributia,da, a fost schimbata complet in 2012. Se rupsese.
Masina am cumparat-o si io la randul meu cu 109kkm (reali sau nu) de la alt posesor iar la 45 kkm cat a stat in posesia mea nu inseamna decat 30 % din numarul total de km. Toate bubele pe care le are acum mi-au dat si mie batai de cap si m-au impins sa o vand intr-un final. Pretul pe care l-ai platit pe ea este mai putin decat merita asa ca nu inteleg unele chestii...
0723 271631 este nr meu de tel in cazul in care mai doresti alte detalii
Multumesc.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 14 Apr 2014, 10:50 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ce faza tare, bun venit jordinho!

uite de aia nu vorbesc eu de rau fostul proprietar, unde mai pui ca al meu e si mort da stii cum este, nu e bine sa vorbesti mortii de rau :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 14 Apr 2014, 11:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu prea inteleg rostul interventiei tale.. Ca ai mostenit problemele sau masina le-a capatat la tine este irelevant, dar recunosti deschis ca asta a fost motivul vanzarii. Nu stiu ce ati discutat cand s-a vizionat masina, dar ma indoiesc ca un om normal ar fi luat masina cu problemele stiute si s-ar fi plans apoi pe forum, my guess is ca nu ai fost atat de sincer cu el precum esti acum. On the other side, am mai zis-o, de cele mai multe ori pretul reflecta calitatea bunului oferit spre vanzare, intr-adevar, bluecar trebuia macar din punctul asta de vedere sa stie in ce se baga!


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 14 Apr 2014, 11:33 
Offline

Joined: 09 Jul 2009, 22:03
Posts: 19
Am dorit sa scriu de mai multe ori insa abia astazi m-am decis. Cred ca este saptamana patimilor de vina :))
Masina a fost vanduta de catre sotia mea. Cand eu eram plecat din tara. Si din cate am inteles toate problemele si reparatiile i-au fost mentionate.
Acum, vorbind serios, m-a deranjat referirea la mine cand putea foarte usor sa ma contacteze (PM aici pe forum sau pe telefon) si sa ma intrebe...orice.
Masina nu este si nici nu era cu probleme grave. Este in continuare cea mai frumoasa masina din Braila si sunt sigur ca merge bine. Imi dadea mie batai de cap si am ales sa scap de ele (masina + batai de cap).
Offtopic - Ceea ce mi-a placut mereu din prima clipa este comunitatea oamenilor pasionati de aici.
Nu se gaseste pe nici un alt forum.
Este ceva unic aici. O comunitate unica. Felicitari tuturor.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 14 Apr 2014, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
jordinho, m ai jignit foarte mult, este cea mai frumoasa masina din braila atata timp cat eu nu trec prin braila, te rog frumos :lol:

stiu ca i s au arata facturile, unde mai pui ca masinile se strica si din cauza trecerii anilor, mereu ai ceva de facut la ele daca iti pasa de ele.

nu te sa sari in sus jordinho, la urma umei si eu am trimis niste p...i pe lumea ailanta cand am mai reparat pe la mea dar face parte din recuzita unui garaj nu crezi?


numa' bine!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 14 Apr 2014, 18:14 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
referitor la distributia rupta, stiu ca jtd-ul este unul din putinele motoare care nu este afectat foarte grav cand se intampla asa ceva.
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_JTDm ... oken.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

a patit cineva asa ceva? si inca mai e pe aici sa povesteasca?

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1192 posts ]  Go to page Previous 115 16 17 18 1948 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited