@care_este
cu toate ca discutia ar trebui mutata pe celalat topic, ai o parere despre dacia, o respectam, dar mi se pare ca nu vezi lucrurile in ansamblu lor. Dacia, sau mai bine zis, centru tehnologic Titu al Renault, este al doilea centru tehnologic ca marime si importanta din lume, dupa Technocentre.
In Romania se proiecteaza si se testeaza masini, nu doar se testeaza.
In Romania exista centru de design, centru care a lucrat la modele actuale si participa la designul viitoarelor masini.
In RO se fac analize detaliate pentru tari de care multi poate nici nu au auzit, fiind (acum) singurul centru capabil sa funrizeze aceste informatii (pentru acele tari).
In Ro exista cel mai mare centru de prelucrare a datelor/analiza a intregului grup...
Romani pot fi gasiti (si) la Techocentre lucrand in echipa (transvers), unii fiind chiar mai apreciati/priceputi ca francezii...
Romania funrizeaza o mare parte (nu stiu exact cat
) din piesele utilizate de uzina din Maroc (si nu numai) pentru a ansambla vehiculele. (Deci tema ca pleaca Reno din Romania este ...
. fara RO uzina din maroc nu ar functiona. )
as putea sa continui asa mult dar nu stiu daca are sens... Nu te uita doar la produsele Dacia, risti sa pierzi esentialul. Dacia ar putea sa produca limuzine oricand, chiar si masini sportive (nu la nivelul renault Sport, dar totusi.). Menirea ei este foarte clara si este logica. Daca reusesti sa vezi un pic lucrurile in ansamblu ti-ai da seama ca Dacia nu a fost cumparata pentru a deveni o marca premium, nici macar o marca generalista. Trebuie sa ramana low-cost/ultralow-cost sau, cum le place lor sa zica, smart-buy.
cum bine a punctat si Valak, de-a lungul istoriei Dacia mai tot timpul a avut masini copy-paste, insa, revenind on-topic, ARO a fost candva "LandRoverul Romaniei", era una dintre cele mai capabile masini off-road din lume. Asta e de retinut!