It is currently 01 Nov 2024, 10:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 03 May 2013, 09:04 
Offline

Joined: 08 Apr 2013, 17:02
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 166
Salut! Am ajuns sa postez aici in disperare de cauza! Sunt posesorul unei Alfa 166 2.0 v6 tb din 99...
De vreo 2-3 luni ma probleme la pornire(porneste undeva la a "n" cheie,, dupa care moare , nu isi tine relatiul, nu are putere nici sa o misc de pe loc, plus ca am un consum exagerat undeva la 40 l/ 100 km......simptomele se manifesta doar la functionarea motorului pe benzina....masina are si instalatie de gaz si doar cu motorul functionand pe gpl am reusit sa o mai misc.
Saptamana asta masina a primit bujii noi cu platina, debitmetru nou, senzor de presiune nou,sonda lambda noua, pompa de benzina noua(cea veche baga undeva la 0,7 bari)!
Pe testesr( fiat ecu scan), nu mai apare nici o eroare la motor, doar o valoare foarte mare de 3092 mv la masurarea sondei lambda!
Dupa toate piesele schimbate masina se comporta la fel! Nu mai stiu ce as putea sa verific sau sa schimb!
De retinut e ca la functionare pe Gpl mananca pamantul,nu se inneaca, nu scade relatiul, nu intampina nici o dificultate in functionare motorul.
Daca a mai intampinat cineva vreo problema sau stie cineva ce si cum as mai putea sa caut,sa schimb sa verific.....mi-e mila de masina....sta in parcare de 3 luni si toti mecanici pe la care m-am plimbat nu stiu ce si cum ar putea fii din moment ce nu mai prezinta nici o eroare!
Va multumesc anticipat si Paste Fericit!


Top
   
PostPosted: 14 May 2013, 23:04 
Offline

Joined: 08 Apr 2013, 17:02
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 166
s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de benzina(cea veche baga undeva la 0.2 bar)....acum intampin o alta problema....functioneaza doar o chiuloasa, mai exact cea de jos, practic motorul functioneaza in 3 pistoate!!! ceva solutii, idei?
multumesc anticipat!


Top
   
PostPosted: 18 May 2013, 19:24 
Offline

Joined: 06 Jan 2012, 11:16
Posts: 83
Car: Alfa 166 2.4JTD
Location: Timisoara
Fi te rog mai clar. Nu poate functiona doar o CHIULOASA. Chiuloasa este altceva, este partea care vine deasupra pistoanelor si a blocului motor, "continuarea blocului motor pe verticala in sus". Este o piesa care nu se misca, nu are parte electronica, sau altele de genul.

Altceva nu iti functioneaza decat 1... din 2 sau 4. Tot incerc sa imi dau seama la ce mai exact te puteai referi dar nu reusesc.
Daca zici ca nu functioneaza decat in 3 pistoane, ai verificat bujiile, fisele? cu asta se incepe
Reformuleaza te rog ultimul tau post.

_________________
Alfa Romeo 166 (2001) 2.4JTD TM-86-***

ALFA Romeo - Always Looking For A Ride


Top
   
PostPosted: 18 May 2013, 20:23 
Offline

Joined: 26 Apr 2012, 13:35
Posts: 30
Car: ALFA 156 1.9jtd
Location: bucuresti
rampa de alimentare infundata!asta poate explica functionarea defectoasa !ai un aerisitor in capul rampei unde poti verifica daca ai presiune !


Top
   
PostPosted: 20 May 2013, 11:55 
Offline

Joined: 08 Apr 2013, 17:02
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 166
Motorul nu suna rotund! Am scos toate fisele de sus(de pe chiuloasa 2) si la fel funtioneaza motorul si cu ele scoase si cu ele puse! Bujiile sunt schimbate, Bosch Platinium, fisele le-am verificat sunt ok! Ma gandesc ca e ceva pe partea de alimentare, deoarece am avut pompa de benzina defecta, care de asemenea a fost schimbata!


Top
   
PostPosted: 20 May 2013, 12:46 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Sunt niste lucruri care nu prea se leaga in postarile tale ! Ce presiune iti face pompa acum, ca inteleg ca cea veche iti facea ba 0.7, ba 0.2 bar ? Pompa noua ar trebui sa-ti faca 3.5 bar si un debit de 60 l/h. Valoarea tensiunii de semnal a sondei lambda e aberanta, ori e praf, ori s-a masurat aiurea, ii poti scoate mufa si o elimini. Daca pe GPL iti functioneaza bine poti sa excluzi partea mecanica, admisia aerului si aprinderea, ramane alimentarea. Nu-mi e clar cum ai facut consumul ala de 40%, daca masina spui ca merge in trei pistoane, dar nu pot decat sa presupun ca ti-au ramas injectoarele deschise si ca miroase a benzina nearsa ca la balamuc. Nu simti nicio diferenta atunci cand scoti fisele fiindca ai bujiile ude. Sfatul meu, desi injectoarele au alimentare comuna si primesc comanda pe fire dedicate de la calculatorul de motor, ar fi sa verifici functionarea injectoarelor si daca poti, sa inchizi robinetul de GPL de langa rezervor, daca ai asa ceva, ca sa excluzi posibilele pierderi de gaz si imbogatirea amestecului, atunci cand faci diagnoza pe benzina.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 22 May 2013, 11:06 
Offline

Joined: 08 Apr 2013, 17:02
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 166
Pompa de benzina a fost schimbata de 2 ori pana acum(de aceea apar valorile 0.7 si 0.2), compresia am masurat-o ieri, undeva intre 10-12 bar pe cilindru, am dus injectoarele la curatat, urmeaza sa le pun sus sa vad daca e vreo schimbare! Ce e ciudat e ca bujiile de pe chiuloasa 2 sunt negre si ude, avand in vedere ca au fost schibmate recent si ca nu prea am circulat cu masina ma gandesc ca le vine prea multa benzina sau e vreo problema pe partea de aprindere sau softul calculatorului are ceva intarziere! Mecanic cu motorul desfacut nu e nici o probleme, nu ramane blocata nici o supapa, scanteie vine la toate bujiile, fisele sunt bune, injectoarele cu rampele intoarse pulverizau toate, ma gandesc acuma ca avand injectoarele curatate si calibrate ar trebui sa se schimbe ceva! Distributia am exclus-o deoarece pe gpl ruleaza impecabil!


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 01:03 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
salut am o problema am avut turbo stricat am schimbat turbo am plecat acasa cu masina si pe drum sa turat singura la semafor am bagat treapta 2 am oprito dupaia am incercat sa o mai pornesc dar nimnic invarte dar nu porneste si cand dau lka cheie si invarte scoate si fum pe toba ce sa fac sa o pornesc poate ma ajutati multumesc:(


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 14:06 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
Nu ma poate ajuta nimeni?


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 14:09 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
a luat o pe ulei, verifica compresia si distributia, de obicei motor kaput!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 14:16 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
Compresie are distributia cum imi dau seama daca e sarita?multumesc pentru raspuns


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 14:18 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
Si inca ceva are cu 3,5 cm ulei peste maxim nustou dc!


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 14:24 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
Nustiu ce sa fac cu ea ca a venit cineva si sa uitat la ea si a zis ca nu e stricata ca invarte doar ca e plina de ulei si nu porneste pana nu o desface sa aspire tot uleiul de pe acolo nustiu ce sa mai cred ce sa ii fac?


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ai motorina sau apa in ulei si uleiul s a ridicat.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 15:05 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
Pai si cam ce e de facut exista vreo solutie ceva sau trebuie schimbat uleiul? Spunemi te rog ce trebuie facut?


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
[quote="daryan"]Pai si cam ce e de facut exista vreo solutie ceva sau trebuie schimbat uleiul? Spunemi te rog ce trebuie facut?[/quote]

Nu sunt solutii prea fericite.
Trebuie desfacut motorul, In special chiuloasa. Inspectate pistoane, etc.
Mai pe scurt, reparatie capitala motor, sau altul...


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 15:19 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
Multumesc o sa vad ce poate face mecanicul si o sa revin multumesc


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
[quote="dj_hucker"]Pompa de benzina a fost schimbata de 2 ori pana acum(de aceea apar valorile 0.7 si 0.2), compresia am masurat-o ieri, undeva intre 10-12 bar pe cilindru, am dus injectoarele la curatat, urmeaza sa le pun sus sa vad daca e vreo schimbare! Ce e ciudat e ca bujiile de pe chiuloasa 2 sunt negre si ude, avand in vedere ca au fost schibmate recent si ca nu prea am circulat cu masina ma gandesc ca le vine prea multa benzina sau e vreo problema pe partea de aprindere sau softul calculatorului are ceva intarziere! Mecanic cu motorul desfacut nu e nici o probleme, nu ramane blocata nici o supapa, scanteie vine la toate bujiile, fisele sunt bune, injectoarele cu rampele intoarse pulverizau toate, ma gandesc acuma ca avand injectoarele curatate si calibrate ar trebui sa se schimbe ceva! Distributia am exclus-o deoarece pe gpl ruleaza impecabil![/quote]

Cel mai probabil, la cati mecanici au luat-o la mana de cand cu pompa,( care ar fi fost primul lucru de inspectat si in nici-un caz nu dura 3 luni),
acum sunt probleme electrice. Conecctori, Mufe, Fiere, Mase....etc.
Cureti degeaba injectoarele...


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 17:45 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
Daca ii dau cu un spray de pornire porneste oare? Sau se duce de tot?


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2014, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
poti sa i faci ce vrei, insa e ultima injectie la un mort.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 12 Feb 2014, 12:49 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
Mai bine astept sa vina mecanicul duminica si sa imi zica ce e de facut sper sa mai mearga:)


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2014, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Si....?
Ce-a zis doctorul?

Da cuore a cuore.


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2014, 11:12 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
Astazi vine sa vedem...


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2014, 20:02 
Offline

Joined: 11 Feb 2014, 00:16
Posts: 15
Car: 166.24jtd
A venit a puso si pe calc si a sters vreo 8 eroori doar ca una apare mereu senzor pompa injectie a sterso si tot apare porneste si se opreste de 4 ori a pornito si sa oprit a zis ca baga prea multa motorina si ca si nivelul de ulei a crescut din cauza ca a ajuns motorina in ulei sau ceva de genul reparatia costa undeva la 200€:(


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2014, 20:14 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
regulator pompa.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited