It is currently 27 Nov 2024, 02:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 516 posts ]  Go to page Previous 111 12 13 14 1521 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 21 Apr 2007, 21:27 
Offline
User avatar

Joined: 11 Sep 2006, 15:54
Posts: 1018
Location: Oradea
Nu vei reusi sa faci cu jantele de "17 ce faceai cu cele de "15. Cred ca si timpul pt 0-100 va fi diminuat. Oricum nu se compara in rest, masina arata intr-un fel acum. Sa te bucuri si sa ai grija de ele.

_________________
Alfa Romeo 155 Q4 '95 WB
Alfa Romeo per sempre !


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
Tupac Quote:
De cand am pus jantele pe 17 am sesizat o chestie foarte ciudata (cel putin pentru mine..): cand o calc (adica rau, nu asa.. :) ) pierde aderenta pe spate :shock: , zici ca am tractiune spate! E o senzatie foarte ciudata.. :? , oarecum naspa as putea spune. E drept ca am amortizoarele duse, dar pana acum nu facea asa ceva, cu rotile de 15 nici gand de asa ceva.
Cred ca cel tarziu la Felix o sa imi testez iar timpul 0-100, sper sa nu se fi diminuat.
Un lucru este cert insa, cu jantele noi nu prea mai reusesc sa scartai rotile :), si imi cam dau silinta... O sa mai insist totusi :D
Cu cat janta e mai mica in diametru cu atata faci scartul mai usor.Cu jante de 17 pe alfa mai greu cu scartu.P.S.Astea pe 17 fac scart da pe mustangi,ursari si altele din astea.
Foarte frumoasele jantele,pe 16 oare cat m-ar ajunge. :paper:

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
[quote="HOT"]Cu jante de 17 pe alfa mai greu cu scartu.P.S.Astea pe 17 fac scart da pe mustangi,ursari si altele din astea.
quote]

Fac scart si pe alfa, stai linistit, nu numai pe mustanguri :lol:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 16:02 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 14:56
Posts: 691
Location: Dorohoi
La 140 CP+ceva :lol: cred si eu.si benzinar pe deasupra.

_________________
Trecut: Dacia 1310 Nissan Sylvia(1987)1,8 turbo Ford Scorpio 2,9 i(1988) Ford Mondeo(2001) Alfa Romeo 156(2003) VW Golf 2(1985) Opel Vectra 1.9(2007) Ford Siera 2.0(1987)RWD, Nissan Pathfinder 2.5, Citroen C4 Cactus 2017,Mazda 5, Peugeot 807, Mercedes-Benz A classe, Toyota Celica
Alfa Romeo 159,2.4 mjtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 17:46 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Azi, pentru ca MM-u' mi-a dat o posibila cauza pentru problema mea, cum am venit acasa m-am pus sa masor diametrul rotilor pe 15" si 17". Cele pe 17" am constatat ca sunt mai mari decat cele pe 15" cu 05-0.8cm per raza, adica cu totul ar iesi ca sunt mai mari decat cele pe 15" cu peste 1cm, poate chiar 1.5 cm! Combinat cu amortizoarele mele varza, ar rezulta o mare cauza pentru instabiltiatea mea...
Off... :roll:
PS: m-a dat MM-u' azi cu A4-le lui. Bai fratilor cum pleaca! :shock: :run: Doamneee... :shock:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 18:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2006, 22:08
Posts: 512
Location: Cluj/Petrosani
scartaie si la 105 cp benzina

_________________
A fost :( Alfa 147 1.6 TS 105CP
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 18:58 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Pai nu e bine daca sunt mai mari.. Daca ambele jante au anvelope cu dimensiunile specificate in cartea tehnica, ar trebui sa dea acelasi diametru final :?
Motive pt care nu mai scartie sunt destule: o data diametrul mai mare (lucru care nu e permis), suprafata mai mare de contact cu asfaltul -> aderenta sporita -> sarcina mai mare pt transmisie si motor, si nu in ultmiul rand, greutatea rotii... Aveti grija la planetare ;)
De ce credeti voi ca visez la Ultraleggera pe 16..? :dribble:

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 19:42 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai stiu ca teoretic trebuiau sa fie la fel poate, dar iata ca practic nu sunt, desi am ca anvelope cu dimensiuni normale pe fiecare: 195/60/15 si 215/45/17. Si va spun, am masurat cu rola si nu este aceeasi dimensiune (considerand ochiometric centrul rotii). Am masurat de la centru pana la sfarsitul carnitei de pe anvelopa, iarasi un pic ochiometric. Si tineti cont ca nici nu am anvelopele noi pe 17, deci la anvelope noi diferenta este un pic mai mare.
Stiu ca Alexx zicea odata ca a masurat si a gasit la fel dimensiunile: Alexx, tu esti sigur ca ai masurat bine atunci? Ca pare a nu fi chiar asa vad...
Totusi ma gandesc ca aceasta diferenta ar trebui sa fie tolerata de catre suspensie,etc, de vreme ce este vorba de jante origininale si nu de vreun model special care vine si cu garda l sol coborata.. :roll:
Alex_Alfa: cu planetarele - nu stiu exact, dar cand le-am carat senzatia a fsot ca rotile actuale pe 17 sunt mai usoare decat cele pe 15 (adica ansamblul janta+cauciuc ) :shock:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Hmm ale mele din tabla (pe 15) sunt mai usoare putin decat alea de 16 din aliaj :?
Ca si completare - prin suprafata de contact ma refeream la faptul ca noua roata e cu 20mm mai lata decat cea veche :)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 19:53 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Da da, am inteles, asta stiu, e normal, acum am 215 fata de 195 si intr-un fel ma ajuta mai mult sa pun puterea pe asfalt.
Dar va spun..la faza cu dimensiunile si influenta asupra stabilitatii (vorbim de stock aici) ...sunt cam in ceata... :?. O explicatie ar fi ca datorita amortizoarelor varza pe spate, toleranta aia ipotetica sa nu mai fie de nici o natura acum cu amortizorul lucrand ca naiba... alta nu gasesc momentan... :?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Daca zici ca iti sunt duse amortizoarele, atunci intr-adevar prea mare scofala nu o simti pt ca alea "fredoneaza meciu" destul de urat :(

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Apr 2007, 23:38 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
In seara asta nu am mai rabdat si am fost sa ma cronometrez iar :D
Dupa analiza video reiese un timp cu aproximativ 0.2-0.3 secunde mai slab pe 0-100. Asta in conditiile in care:
- am cam 35 litri de motorina in rezervor (fata de maxim 15 parca, data trecuta..)
- aparatul meu foto nu prea merge tinut pe volan asa de bine ca cel al lui Alexx :(, m-am cam chinuit ce-i drept, asta in special datorita butonului care nu e usor de apasat cu stanga...
Ma rog....sa zicem ca inca stau binisor...cred :roll:
Si inca un aspect: de-abia am reusit sa scartai rotile in tr 2, foarte greu reusesc acuma...ceea ce e un lucru bun in principiu..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2007, 19:27 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Azi am lasat masina in service si s-au facut operatiunile respective. Am mers cu ea foarte putin pana in acest moment, diseara o scot la un drive test :D
Dar chiar si senzatia pe acest 1 Km parcurs este ca e alta masina! Schimbare radicala.
Mai multe comentarii mai tarziu.. :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2007, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
felicitari ! Ai sa fii fooaaartee multumit :wink:

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2007, 20:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Subscriu la cele spuse de 63FAL, Boge nu e firma 'vaporware', sunt chiar foaaarte buni! Felicitari!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Apr 2007, 21:28 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Am fost la o mica plimbarica si e cu totul ata masina. Nici nu imi vine sa cred ce enorma este diferenta. Acum am si eu masina. Inca nu stiu cum se comporta la viteze de +180Km/h de exemplu, voi testa Vineri :D
Da, multumesc de urari. Stiu ca Boge sunt buni (la fel ca si Sachs care de altfel e exact acelasi amortizor, brand-urile apartinand aceluiasi consortiu si fiind absolut identice).
Amortizoarele vechi, mai ales cele de pe spate erau terminate. Cele de pe spate le-am aruncat, cele de pe fata le donez cuiva daca are neaparata nevoie o perioada de timp (sunt duse, dar in lipsa de altceva inca merg folosite un pic si cu grija..) - merg pe 1.9 JTD, 1.6 si 2.0 benzina, pana in 2004 inclusiv din cate stiu eu.
Pentru ca zilele acestea am tot cautat variante de amortizore stock, amortizoare spot, kit sport, etc..., vreau sa va spun (celor care poate inca nu stiu - cum eram si eu) care este diferenta intre suspensia stock si cea de pe TI-uri de exemplu (pentru ca luasem in calcul si aceasta varianta la un moment dat): kit-ul de suspensie de TI are urmatoarle caracteristici principale: amortizor asemantor cu cel stock (aceeasi cursa) dar tija mai groasa + arc asemanator cu cel stock (deci nu este mai scurt!) dar cu spira mai groasa. Din astea doua rezulta o mai mare rigiditate si o mai mare stabilitate (dar nu la nivelul unui kit sport aftermarket) fata de variantele stock.
In concluzie, luand raportul pret/calitate, sunt multumit de alegere si de cum se prezinta acum masina, dar diferenta de performanta fata de un kit sport ce include -30mm ramane una mare.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 01:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Man, pe vechea mea 156, care avea pachet sport(era varianta fara facelift exterior, doar cu facelift interior si pina la facelift-ul exterior nu a existat TI), suspensia era mai joasa decit la 156 normal, cu destul de mult mai joasa(nu am masurat sa stiu exact, dar era vizibil la ochi), si mult mai tare, mai seaca. E chiar mai seaca decit suspensia de pe GTA, care e progresiva si relativ bine gindita, daca nu vrei sa mergi cu masina pe circuit.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Apr 2007, 09:23 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Eu nu contest ce zici tu, dar datele furnizate de mine sunt date luate pe coduri, cataloage, documentari producatori/etc.., multe telefoane date..Deci foarte multa interesare, era o chestie care trebuia sa o stiu clar, doar costa o gramada de bani. Iar momentul adevarului a fost cam asa: s-a sunat undeva, acea persoana a luat 2 amortizoare, unul stock unul de TI, si obervatie la fata locului :), la fel si cu arcurile.
Poate tu aveai alte arcuri totusi...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2007, 18:11 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Intre timp mi-am rezolvat problema cu semnalizarea la lucasuri (cauza: mufe deranjate si inversate la iesirea din Body Computer...) si astept noile jucarii de pe Alfisti: arcurile Eibach, lucasuri albe si blinker rack-ul.
Azi insa am fost la Augsburg Militari si mi-am achizitionat si vopsea speciala pentru etrieri :twisted: . Cand voi lasa masina in service la vopsit o sa incerc sa ii rog pe baieti sa imi faca si etrierii :).
Deh..jucarii pentru copii :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Jun 2007, 23:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Am trecut azi pe langa scoala 195, ti-am vazut si masina, arata super cu SuperSport`urile astea....O stiu de mai mult timp, si eu stau in cartier cu tine. :)
Sa avetzi grija unu de altu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Jun 2007, 10:19 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Atunci salutare vecine :D si merci de aprecieri :).


Top
   
 Post subject: Jucarii pentru copii
PostPosted: 22 Jun 2007, 22:01 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Din ciclul "mi-am mai luat si eu ceva" :), prezentam ultimele noutati:
- Arcuri Eibach Pro-Kit (-30mm)
- In Pro Front Indicator Rack
- Novitec Side Indicator Set (white)
:D
Poze asta seara...nu extraordinare, dar ca fapt divers.

PS: Mii de multumiri d-lui Tziplaru' :worthy: , fara el ma chinuiam si maine dimineata cred cu indicatoarele. Mestere, intr-o seara chiar tre sa bei :kiss:


Attachments:
alfa4.JPG
alfa4.JPG [ 74.84 KiB | Viewed 1303 times ]
alfa3.JPG
alfa3.JPG [ 74.82 KiB | Viewed 1303 times ]
alfa2.JPG
alfa2.JPG [ 68.83 KiB | Viewed 1303 times ]
alfa1.JPG
alfa1.JPG [ 100.5 KiB | Viewed 1303 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2007, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
:lol: :lol: :lol:

Nu te-ai putut abtine, vad....
Cred ca nici nu te-ai spalat pe maini si ai si postat....

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2007, 22:07 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Da, da , exact! :jumpcolor:
:D
Urmatorul pas: etrieri vopsiti. Trebuie sa imi gasesc timp si pe cineva sa mi-i faca. Sau daca voi avea timp berechet cumva (desi nu vad cum...), cred ca imi iau 2 pensule, ceva acuarele :), si Tonitza ma fac sa dea naibii :D


Last edited by Tupac on 22 Jun 2007, 22:09, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2007, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
frate, alta viata cu arcurile!!! s-a schimbat total masina zic eu, nu mai e deloc capra :wink: astept si impresie despre tinuta de drum, acum nu ar mai trebui sa ai nici o scuza :P
foarte misto cad si semnalele, sunt cele de la tantza sau ti-ai comandat noi?
Congrats, frumoasa foc Mustarica acum!

lateredit: lucasurile sunt crystal look sau normale albe?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 516 posts ]  Go to page Previous 111 12 13 14 1521 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited